کد خبر 326518
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

یک باند سارقی مسلح که با نقاب وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات اعضای یک خانواده را نموده بودند، بعد از گذشت یک روز در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی خوزستان درباره این خبر گفت:‌ چند روز گذشته یک فقره سرقت مسلحانه منزل که سارقین با زدن نقاب وارد منزل و بعد اقدام به سرقت مسلحانه طلاجات کرده بودند و از محل متواری شدند به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه این خبر افزود: بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و کاراگاهان توانستند با تلاش خود  دو نفر سارق مسلح را حین سرقت دیگری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کنند.

وی ضمن اشاره به اعتراف صریح سارقان مبنی بر انجام سرقت های مسلحانه در سطح شهر، خاطر نشان کرد: با راهنمایی سارقان دستگیر شده مقادیر طلاجات شامل یک سرویس کامل طلا، پنج حلقه الگو، پنج رشته زنجیر با پلاک، پنج عدد انگشتر، دو رشته زنجیر نقره و یک ساعت نقره به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به همراه یک دستگاه دوربین فیلم برداری، دو دستگاه گوشی تلفن همراه و یک قبضه کلت کمری از سارقین کشف و ضبط شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    درست تیتر بزنین آخه یک میلیاردی که توی تیتر زدید در متن صدمیلیون تومان میشه.
  • علی ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    حالا حد الهی مشمولش میشه یا باید منتظر بمونیم و ببینیم که غربی ها میپسندند یا نه؟البته راه دیگه ای هم هست به دروغ بیایم اینقدر شرایط اجرای حد رو سخت کنیم که به طور غیر مستقیم نه سیخ بسوزه نه کباب.هم مومنین رو گول زدیم هم غربی ها را راضی کردیم.تنها چیزی که مهم نیست خدا و دین خداست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس