کد خبر 325927
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱

روشن ماندن اجاق گاز در مجاورت کابینت چوبی آشپزخانه منزل مسکونی را در خیابان دولت آباد به آتش کشید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، با تماس شهروند میانسال با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در آشپزخانه مسکونی و تلاش بی نتیجه برای خاموش کردن آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:16 امروز آتش نشانان ایستگاه 14 و 79 را به محل حادثه در خیابان دولت آباد، بعد از بلوار قدس، مجتمع شهرزاد اعزام كرد.

مرتضی گلپایگانی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یك دستگاه آپارتمان 60 متری در طبقه پنجم مجتمع 9 طبقه ای، از قسمت آشپزخانه آتش گرفته و مالک 35 آن دچار مصدومیت ون دودزدگی شده بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاههای تنفسی و خاموش كننده های دستی خود را به محل حادثه رسانده و آتش را قبل از سرایت به دیگر نقاط خانه كاملا خاموش و لكه گیری كردند و پس از تخلیه دود از مجتمع و اطمینان از عدم وجود خطر به عملیات خود پایان دادند.

فرمانده آتش نشانان؛ علت این حادثه را بی احتیاطی صاحبخانه، روشن ماندن اجاق گاز و آتش گرفتن كابینت چوبی بالای اجاق گاز اعلام كرد.
{$sepehr_album_15014}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس