کد خبر 325576
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

آتش نشانان درجریان عملیات خاموش کردن آتش سوزی خودرو در پارکینگ یک ساختمان 4 طبقه مسکونی دو نفر از ساکنان این ساختمان را نجات دادند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس شهروندان باسامانه 125 و اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 18، 2، 73 و گروه نجات یک سازمان به همراه نردبان 32 متری و خودروی حامل دستگاه تنفسی در ساعت 13:26 دقیقه روز گذشته به محل حادثه واقع در خیابان مفتح جنوبی، نرسیده به زیر گذر تقاطع انقلاب اعزام شدند.

بنا به گفته مسعود مهدوی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، آتش سوزی درقسمت پارکینگ 100 متر مربعی یک ساختمان 4 طبقه مسکونی رخ داد و در جریان آن یک دستگاه خودرو سواری درآتش سوخت،

نجات دو نفر از میان آتش+تصاویر

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به 2 گروه عملیاتی تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از لوله های آبده، مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند و گروه دوم هم با استفاده از نردبان 32 متری و همچنین از طریق راه پله ها اقدام به تخلیه ساکنین مجتمع مسکونی کردند و توانستند یک مرد و زن را که در طبقات ساختمان گرفتارشده بودند نجات دهند.

مهدوی در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان درپایان این عملیات با ایمن سازی کامل محل و اطمینان از نبود ساکنان در پارکینگ و طبقات بوسیله فن های قوی دود ناشی از این آتش سوزی را از داخل ساختمان به بیرون تخلیه کردند.

نجات دو نفر از میان آتش+تصاویر

این افسر آماده آتش نشانی با اشاره به مصدوم نشدن افراد دراین حادثه، خاطرنشان کرد:علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    خسته نباشن دستشون هم درد نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس