کد خبر 325176
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

فردی که با استفاده از سلاح سرد با شوخی یک نفر را به قتل رسانده بود در شیراز دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس آگاهی این استان اظهار داشت: در پی وقوع یک قتل در شهرستان شیراز و متواری شدن قاتل از صحنه جرم، مأموران پلیس آگاهی فارس تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

سرهنگ سیروس حیدری ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای قاتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران دستگیر شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات اقرار کرد در یکی از محله‌های جنوبی شیراز به همراه مقتول ایستاده بودیم که وی به شوخی یک سیلی به‌صورت من زد و من هم با سلاح سردی که همراه داشتم به سینه او زده و سپس متواری شدم.

حیدری افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

*کشف 24 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لامرد

بر اساس این گزارش، همچنین فرمانده انتظامی لامرد استان فارس از کشف 24 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر زلفی در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند افرادی با استفاده از دو کامیون در منزلی واقع در بخش اشکنان اقدام به قاچاق مواد سوختی می‌‌کنند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شده و در حیاط پشت ساختمان دو کامیون موردنظر را مشاهده کردند.

زلفی افزود: در بازرسی از کامیون‌ها که دارای مخزن سوخت قاچاق بودند 20 هزار لیتر و از مخازن موجود در حیاط، 4 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد بابیان اینکه هنگام اجرای عملیات کسی در منزل حضور نداشت تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان با جدیت ادامه دارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس