کد خبر 325084
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷

مجری برنامه تلویزیونی «قند پهلو» گفت: در سری جدید به دنبال ایجاد فضای غیر تکراری بودیم که مخاطب با اشتیاق بیشتری برنامه را دنبال کند.

گروه فرهنگی مشرق - «رضا رفیع مجری» و سردبیر برنامه قند پهلو گفت: برای انتخاب شرکت کنندگان در درجه اول از شاعران، طنز پردارزان و در نهایت از افرادی در حوزه ادبیات که با توجه به نوع آب و هوا و تنوع اقلیمی که در شهر های مختلف این آب و خاک وجود دارد را در برنامه شاهد بودیم.
 
وی افزود: برای داوران در این برنامه با تفاهم چند معیار به نتیجه رسیدیم که آن را در اولویت قرار دهند که در درجه اول استحکام و صلابت زبان، میزان طنز به کار رفته در اشعار، شیوه و شگرد بیان، مسائل تکنیکی در زمینه شعر و سلیقه داوران از جمله این معیارهاست.
 
رفیع در خصوص ضبط این برنامه یاد آور شد: در تهیه و ساخت برنامه قند پهلو که در ایام ماه مبارک رمضان به روی آنتن می‌رود، در 10 شب ضبط کل برنامه را به صورت فشرده در 30 قسمت تولید کردیم.
 
همچنین این فشار و سختی از طرفی برای من که در مدت ضبط می‌ایستادم و از طرفی دیگر این سختی‌ها برای شرکت کننده‌ها که باید ذهنشان را برای مرحله بعد آماده می‌کردند، بود.
 
رفیع اظهارداشت: در سری جدید برنامه قند پهلو آیتم جدید توضیح واضحات داریم که شاعران در این بخش با بدیهی‌ترین موضوعات به ارائه شعر می‌پردازند که به عنوان مثال می‌توانم به شعر «این که در جوی میرود آب است و آنچه در چشم می‌رود خواب است» اشاره کنم.
 
وی خاطر نشان کرد: «حرف‌های نامربوط» از دیگر بخش‌های این برنامه است که در خصوص اشعاری است که موضوعات ربطی به یکدیگر نداشته‌اند و در این آیتم بی‌ربط ترین اشعار بیشترین امتیاز را می‌گیرد.
 
این برنامه به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22 و تکرار آن فردای آن روز ساعت 10:35 دقیقه پخش می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس