کد خبر 375696
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

شبکه آموزش سیما به تازگی پخش برنامه «قندپهلو» را آغاز کرده است؛ برنامه‌ای که تکرار آن نیز قابل توجه و دیدنی است.

به گزارش مشرق، شبکه آموزش سیما به تازگی پخش آخرین سری برنامه «قند پهلو» را آغاز کرده است. برنامه‌ای که در زمان پخش خود موج جدید و نویی آغاز کرد و بینندگان بسیاری را پای تلویزیون میخکوب کرد.

برنامه ساده و کم هزینه‌ای که مایه آن ابتکار و ذوق بود و علی‌رغم اینکه خیلی‌ها در ابتدای پخش برنامه فکر می‌کردند این برنامه پسند مخاطب عام آن هم در شبکه‌ای تخصصی نمی‌شود، «قند پهلو» به سرعت به میان خانواده‌ها رسوخ پیدا کرد و حتی در ماه رمضان و هنگام پخش سریال‌ها، بسیاری ترجیح دادند مخاطب این برنامه باشند.

برنامه « قند پهلو» باعث آشتی مخاطب عام و خاص با ادبیات کشور در راستای خلاقیت در ارائه فرم مسابقه بود و بارها با تایید علنی و غیر علنی مقام معظم رهبری همراه شد. البته در کنار این برنامه؛ «لبخند بزن رزمنده» نیز مورد تایید رهبری قرار گرفت. یکی از نکات قابل توجه درباره شبکه آموزش این است که این شبکه برگ برنده «رادیو هفت» را هم که اکنون تعداد برنامه‌های آن از یکی از مهم‌ترین‌ برنامه‌های سیما «نود» بیشتر است، دارد.

برنامه ای با تغییر ساعت پخش بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده است. برنامه «مشاعره» را نیز از جمله خلاقیت‌های دیگر شبکه آموزش می‌توان دانست. در این برنامه خلاقیت حرف اول را می‌زد و تنوع ژانر و مشاعره کودکان،خانوادگی،دانشجویی،استانی و.... باعث شد مخاطب به خستگی و دلزدگی نرسد. همچنین مجله موسیقیایی «دستان» که به طور ویژه به موسیقی سنتی می ‌پردازد، برنامه صبح‌گاهی «صبحی دیگر»، «دکتر سلام»،‌«فرصت برابر» و «گل آموز» نیز از جمله برنامه‌های موفق دیگر شبکه آموزش در دوران مدیریت «مهدی قاسمی» هستند.

برنامه‌هایی که در شبکه‌های دیگر مشابه آنها وجود داشت اما مخاطب این برنامه‌ها را ترجیح داد. حال باید دید با آمدن «حسین ساری» که پیش از این در شبکه قرآن و معارف سیما و مرکز پویانمایی صبا فعالیت کرده، روند تولید برنامه‌های انحصاری شبکه آموزش چگونه خواهد بود و آیا تولید برنامه‌های موفق و پرمخاطبی نظیر «قند پهلو» در شبکه آموزش ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس