کد خبر 324846
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

با وجود ممنوعیت حمل اسلحه و حیوانات از طریق راه هوایی، اقدام مسافرین به انجام این عمل به وسیله 5روش عجیب توسط پلیس فرودگاه کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پلیس امنیتی فرودگاه میامی از  کشف یک قبضه اسلحه و تعدادی لاک پشت، مار و قورباغه خبر داد.

به گزارش این خبرگزاری مسافرین با داشتن مقصدهای مختلف از فرودگاه میامی با 5روش عجیب مبادرت به این کار نمودند.

طبق گزارش پلیس مسافر چینی برای انتقال غیر قانونی لاک پشت خود آن را در ساندویچ همبرگر پنهان و مسافر دیگر در انتقال اسلحه خود در یک عروسک میکی موس، زن مسافر سعی در مخفی کردن بچه‌های قورباغه در دهان خود را داشت و دیگری 7مار و 3 لاک پشت در شلوار خود پنهان کرده بود و انتقال یک جسد که با تغییر چهره صندلی چرخ دار به عنوان یک مسافر قرار داده بودند توسط پلیس کشف شد.

به گفته مأمورین امنیتی فرودگاه میامی بدون شک اکثر مسافران پرواز را تجربه کرده‌اند و از نحوه کنترل شدن در فرودگاه آگاهی دارند.

در همه گیت‌ها از خروج انواع وسائل و اشیا فلزی بطری‌های آب کوچک جلوگیری به عمل می‌آورند.با وجود این بعضی از مسافرین سعی در قانون شکنی و حمل وسائل و اشیا ممنوعه می‌کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    "دیگری 7مار و 3 لاک پشت در شلوار خود پنهان کرده بود" عجب جیگری داشته!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس