کد خبر 323149
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه صنعت حمل و نقل هوایی کشور وضعیت خوب ندارد، گفت: ‌تعدادی موتور هواپیما برای تعمیر به خارج از کشور ارسال شد.

به گزارش مشرق، محمدعلی ایلخانی با اشاره به بحث تحریم‌های اعمال شده از سال‌های قبل به عنوان دلایل این زمین‌گیر شدن 50 درصد ظرفیت حمل و نقل هوایی کشور اظهارکرد: به دلیل تحریم‌ها صنعت حمل و نقل هوایی کشور وضعیت خوب ندارد.

وی در عین حال مذاکرات صورت گرفته با طرف‌های اروپایی را یادآور شد و گفت: این مذاکرات گشایش‌هایی را در پی داشته به طوری که تعدادی موتور هواپیما برای تعمیر به خارج از کشور ارسال شده است.

ایلخانی اضافه کرد: باید منتظر بازگشت موتورهای تعمیری ارسالی به کشور باشیم تا ناوگان حمل و نقل هوایی بتواند با وارد کردن این اقلام تعمیر شده به چرخه فعالیت خود خدمات رسانی شایسته را به مشتریان خود ارائه دهد.

این فعال صنعت هوایی کشور از آزادسازی و شناور کردن قیمت بلیت‌ها به عنوان یکی از چالش‌های اخیر حوزه ماموریت خود یاد کرد و گفت: اجرایی شدن این قانون هر چند کاهش مسافر در مقطع اولیه اجرایی آن را به دنبال دارد اما چون زمینه تحول و ارتقاء به خصوص بخش خدمات‌دهی شرکت‌های هواپیمایی را فراهم خواهد آورد و برای شرکت فرودگاه‌های کشور با وجود کاهش مسافر قابل تحمل خواهد بود.

وی تاکید کرد: درآمد حاصل از این آزادسازی و شناور کردن 30 درصدی قیمت‌ها صرفا در شرکت‌های هواپیمایی متمرکز خواهد بود و فرودگاه‌ها یا شرکت فرودگاه‌های کشور از این امر نفعی نخواهد بود که هیچ شاید هم متضرر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس