بليت ديدارهاي المپيک لندن که شامل غذا و نوشيدني هم مي شود، گران ترين در تاريخ ورزش به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار ورزشي مشرق، در گزارشي که در ميل آن ماندي منتشر شده، اين رقابت ها که در سال 2012 برگزار مي شود، از محل بليت فروشي عددي نزديک 300 هزار پوند را نصيب مسئولان برگزاري خواهد کرد.
اين ديدارها براي بليت فروشي، در سه سطح ديده شده است. گروه نخست که شامل دوچرخه سواري، دووميداني، بخشي از شيرجه مي شود، بليت ها به قيمت 4500 پوند برآورد شده است. البته اهداي جوايز اين پيکارها و مسابقات شنا هم در اين رده ديده شده است.
بليت هاي سطح دوم که شامل بخش ديگري از مسابقات شيرجه، واليبال ساحلي و تنيس است، 795 تا 1250 پوند پيش بيني شده است. اهداي جوايز نيز شامل اين بليت ها مي شود. در گروه پاياني نيز تمام مسابقات ديگر قرار مي گيرد که بليت آن 250 تا 795 پوند است.
اين در حالي است که هنوز جايگاه تمام رشته ها قطعي نشده است؛ اما اين سه گونه بليت فروشي به تصويب مسئولان برگزاري مسابقات رسيده است که موجب درآمد قابل توجهي براي آنها مي شود. البته امکان افزودن برخي امکانات ديگر نيز به مزاياي بليت ها وجود دارد.
رکورد گران ترين بليت فروشي تا پيش از اين مربوط به ديدار نهايي ليگ قهرمانان مي شد که در ومبلي برگزار شد. در اين بازي، بليت ها با قيمت 150 پوند به همراه 26 پوند خدمات جانبي به فروش رسيد. البته بليت جايگاه مخصوص نيز 4500 پوند بود. المپيک لندن اين رکورد را شکسته و رقمي جديد را از خود برجاي گذاشت.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس