کد خبر 326471
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف شدید میان دستگاه سواری پراید و کامیون خاور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: حوالی ساعت 23 شب گذشته، یک مورد حادثه رانندگی به آدرس غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید صنیع‌خانی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه پراید و کامیون خاور رخ داده و به دنبال آن 7 نفر از سرنشینان پراید درون کابین مبحوس شده‌اند که تا بیش از رسیدن آتش‌نشانان، پنج نفر از آنها شامل یک مرد، دو کودک، دو زن از خودرو خارج شده و یک زن و یک مرد درون خودرو مبحوس‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای خارج کردن این دو فرد، آتش‌نشانان همزمان با قطع برق و ایمن‌سازی محل، اقدام به برش قطعات سواری پراید کرده و این زن و مرد را از درون کابین خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه یک زن و دو مرد به دلیل شدت جراحات وارد از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، گفت: چهار حادثه‌دیده دیگر نیز به صورت سرپایی در محل تحت درمان قرار گرفتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام می‌شود، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 23:30 به عملیات خود خاتمه دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس