ریزش ساختمان در حال تخریب در میدان راهنمایی شهر مشهد یک کشته و 2 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، بروز حادثه هنگام تخريب ساختماني قديمي در مشهد مرگ کارگر جوان و مجروح شدن ۲ کارگر ديگر را در پي داشت.

رئيس ايستگاه هاي ۳ و ۴۳ در توضيح اين خبر گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته در پي اعلام ريزش ساختماني در حوالي ميدان راهنمايي مشهد ماموران امداد و نجات از ايستگاه هاي ۳، ۲ و ۱۰به محل حادثه شتافتند.

3کشته و زخمی در ریزش ساختمان+تصاویر

محسن اسدي افزود: ۳ کارگر که مشغول تخريب ساختمان ۲ طبقه و قديمي بودند در پي ريزش سقف به علت رعايت نشدن اصول ايمني دچار حادثه شدند.

وي افزود: ماموران که بلافاصله به محل حادثه شتافته بودند موفق به نجات ۲ کارگر زنده از زير آوار شدند و پس از انجام کمک هاي اوليه در محل، مصدومان براي اعزام به مراکز درماني تحويل ماموران اورژانس در محل شدند. شدت صدمات وارده ريزش آوار منجر به فوت کارگري ديگر شده بود که پيکر وي از زير آوار خارج شد.
{$sepehr_album_14660}

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آنها کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس