کد خبر 323097
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد یک مادر بی‌رحم به خاطر شیطنت پسر 4 ساله‌اش برای او تنبیه سختی در نظر گرفته و دست و پای او را به میله‌های پنجره خانه‌شان با پارچه بسته است.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پلیس مکزیک پس از انتشار تصاویری از تنبیه بی‌رحمانه یک مادر مکزیکی در فضای مجازی وی را دستگیر کرد.

نجات کودک از شکنجه‌های مادر بی‌رحم+عکس

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این مادر بی‌رحم به خاطر شیطنت پسر 4 ساله‌اش برای او تنبیه سختی در نظر گرفته و دست و پای او را به میله‌های پنجره خانه‌شان با پارچه بسته است.

نجات کودک از شکنجه‌های مادر بی‌رحم+عکس
به گزارش پلیس، مأموران با هجوم به خانه این زن او را دستگیر کردند و پسرش را از شکنجه‌های مادر نجات دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 2
    بعضی بچه ها انقدر شیطونند که غیر از این کار دیگه ای نمیشه انجام داد. من که بچه بودم بدتر از اینو مادرم باهام انجام داد! الانم یادش میفتم خندم میگره و اصلا ناراحت نمیشم و برام یه خاطرست. بچه های الان بشدت لوس بار میان
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    0 0
    وای چقدر بی رحمانهههههه !!!!!!!1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس