نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در صورت محاکمه، هر مجازاتی برای سران فتنه در نظر گرفته شود بسیار شدیدتر از حصر در کنج عافیت خانه‌هایشان است، گفت: فتنه‌گران عطوفت نظام را به حساب ضعف آن گذاشتند.

به گزارش گروه سیاسی مشرق، مهدی‌ کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن سالروز فتنه 88 گفت: فتنه‌گران عطوفت، انسانیت و انصاف نظام را به حساب ضعف آن گذاشتند، در نتیجه اکنون طلب‌کار شده‌اند.

وی رفتارهای امروز حامیان فتنه را بر خلاف تصور، نشانه آزادی عمل کامل آنها خواند و افزود: اتفاقاً سران فتنه اکنون آزادند و خواست ملت رسیدگی قضایی و مجازات آنان است.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه در صورت محاکمه هر مجازاتی برای سران فتنه در نظر گرفته شود بسیار شدیدتر از حصر در کنج عافیت خانه‌هایشان است، گفت: فتنه‌گران از آنجایی که دارای قدرت رسانه‌ای هستند با استفاده از جوسازی روی جنایت خود را پوشانده‌اند و اکنون طلب‌کار شده‌اند.

وی ادامه داد: گذشت زمان موجب نشده است که آنان به ابعاد بیشتر جنایات خود واقف شوند، بلکه سبب فراموش‌کاری آنان شده است، البته کم‌کاری جناح انقلابی نیز مزید بر علت شده است.

نماینده مردم تهران به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر افشای ابعاد مختلف فتنه 88 اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این تأکیدات ما وظیفه خود را به‌طورکامل انجام نداده‌ایم و به حامیان فتنه کمک کرده‌ایم تا بر روی این خیانت خاکستر بپاشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    نماینده ی حقیقت گو و حقیقت طلب، دکتر کوچک زاده
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    سران فتنه سه نفرند.هرسه باید محاکمه بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس