کد خبر 318602
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا اواخر تیر ماه خبر داد و گفت: کلید اولیه آزمون تا ۳۱ تیرماه اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: کلید اولیه آزمون تا ۳۱ تیر ماه اعلام خواهد شد تا اگر نظری در مورد سوالات وجود دارد یا داوطلبی به سوالات و پاسخ‌ها اعتراض دارد، مطرح کند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۳ در روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه با رقابت ۷۹ هزار و ۳۶۳ نفر برگزار شد و براساس تغییرات به عمل آمده داوطلبان پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه می‌توانند براساس نمره علمی، رشته - محل خود را انتخاب کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید کلید نهایی ۷۹رشته تهیه و بررسی شود، افزود: برای تهیه کلید نهایی تقریبا یک هفته زمان لازم است، سپس از اساتید دعوت شده و نظرات وارد شده به سوالات کنترل و تا اواسط ماه رمضان کارنامه ارائه می‌شود.

پورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه امسال ظرفیت دانشگاه‌های مذکور افزایش نداشته گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۳ شامل حدود۳۸۰۰ نفر ظرفیت دوره روزانه و با احتساب ظرفیت پذیرش دوره‌های شبانه، مجازی، واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی و پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مجموع ۵۰۰۰ نفر است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس