کد خبر 318065
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی تا اواسط ماه رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، گفت: کلید اولیه آزمون تا 31 تیر ماه اعلام خواهد شد تا اگر نظری در مورد سوالات وجود دارد یا داوطلبی به سوالات و پاسخ‌ها اعتراض دارد، مطرح کند.

وی افزود: سپس این نظرات و اعتراض‌ها بررسی شده و بعد از آن تصحیح آزمون و ارائه کارنامه انجام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه باید کلید نهایی 79رشته تهیه و بررسی شود افزود: برای تهیه کلید نهایی تقریبا یک هفته زمان لازم است، سپس از اساتید دعوت شده و نظرات وارد شده به سوالات کنترل و تا اواسط ماه رمضان کارنامه ارائه می‌شود.

پورکاظمی در پایان با تاکید بر اینکه امسال ظرفیت دانشگاه‌های مذکور افزایش نداشته گفت: بر اساس اعلام دانشگاه‌ها ظرفیت بین 4200 تا 4500 نفر است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس