درحالی که هفت روز از بستری شدن ...

گروه سیاسی مشرق- درحالی که هفت روز از بستری آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در بیمارستان می گذرد، پزشکان همچنان از بهبود وضعیت عمومی ایشان صحبت می‌کنند.

همسر آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت درمانی وی گفت: دکترها گفته اند منتظر آخرین علائم هستند ولی سطح هوشیاری ایشان کمی بالا آمده است.

به گزارش فارس وی افزود: از همه مردم و کسانی که در این مدت برای بهبود آیت الله مهدوی کنی دعا کردند، قدردانی می کنم.

روز گذشته نیز حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌کنی فرزند رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران مستقر در بیمارستان بهمن حاضر شد و به تشریح آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی پرداخت.

وی گفت: وضعیت قلب رو به بهبود است.

به گزارش تسنیم فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی اظهار داشت: تحرکاتی از مغز صورت گرفته و مغز هم نسبت به علائم واکنش نشان می‌دهد، البته جزئیات بیشتر از سوی تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی اعلام خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تزریق داروی بیهوشی، ایشان در شرایط هوش کامل نیست، اما علائم نشان از بهبود وضعیت قلبی و مغزی آیت‌الله مهدوی‌کنی دارد.

تکذیب حضور پروفسور سمیعی

در هین راستا اخباری نیز از سفر  پروفسور سمیعی برای برای بررسی وضعیت آیت الله مهدوی کنی در روز چهارشنبه منتشر شد که یکی از اعضای تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی با تکذیب این خبر گفت: این مسئله در بین خانواده مطرح شد ولی قطعیت نداشته و در حد شایعه است.
همچنین انصاریان داماد رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز با رد احتمال حضور پروفسور سمیعی بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی گفت: چنین مسئله‌ای صحت نداشته و مطرح نیست.

عیادت مسئولین و شخصیت‌های کشوری از آیت الله مهدوی کنی همچنان ادامه دارد.

آیت‌الله نوری همدانی یکی از مراجع عظام تقلید، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) 20 خرداد با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.
ایشان در این عیادت از آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی وی مطلع شد و شفای رئیس‌ مجلس خبرگان را از خداوند مسئلت کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز صبح امروز (سه‌شنبه) 20 خرداد با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

حجت الاسلام صدیقی: همه شئون زندگی آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ترویج فرهنگ اهل بیت است

حجت‌الاسلام صدیقی خطیب موقت نمازجمعه تهران روز گذشته پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه اخلاقی و انقلابی رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ مسلمان مومنی نیست که نقش آیت‌الله مهدوی‌کنی را در دوران انقلاب و در شرایط حساس کنونی ایران و جهان اسلام درک نکند.

وی ضمن اشاره به ابراز امیدواری تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی و ثبات جسمی ایشان تصریح کرد: وضعیت قلب و دیگر مجاری دارای ثبات است و این جزو بشارت‌ها برای بهبودی ایشان است.

وی آیت‌الله مهدوی‌کنی را در طول دوران حیات خود مورد توجه قشرهای مختلف مردم خواند و افزود: خواصی که نسبت به مراتب اخلاقی آیت‌الله مهدوی‌کنی اشراف داشتند بیشتر ایشان را مورد توجه قرار می‌دادند.

صدیقی با بیان اینکه همه شئون آیت‌الله مهدوی‌کنی برای ترویج فرهنگ اهل بیت و مجالس مربوط به آن بزرگواران بوده است خاطرنشان کرد: امام درباره ایشان فرمودند که من نسبت به آیت‌الله مهدوی‌کنی ارادت داشته، دارم و خواهم داشت.

محسنی اژه‌ای: آیت الله مهدوی کنی به عنوان ذخیره نظام و انقلاب همواره به میدان می آمد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نیز پس از عیادت رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اخلاص و تواضعی که این شخصیت عالم و فرهیخته دارد، در 35 سال پس از انقلاب هر جا کار و مسئولیت مهمی از نظام روی زمین می‌ماند آن کار را انجام می‌داد و هیچ جا نگذاشت خلئی برای نظام باقی بماند.

وی گفت: مردم عزیز یادشان هست که آیت الله مهدوی کنی به عنوان ذخیره نظام و انقلاب همواره به میدان می آمد و مسئولیت ها را می پذیرفت.

حضور آیت الله سید محمد خامنه‌ای در بیمارستان بهمن

آیت الله محمد خامنه‌ای رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا از دیگر شخصیت هایی بود که روز گذشته از آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

بنابراین گزارش، آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای همچنین ضمن قرار گرفتن در جریان آخرین وضعیت درمانی آیت الله مهدوی کنی، برای شفای وی دعا کرد.

عیادت دبیرکل و ۳ عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و جمعی از وزرای دولت دهم از آیت‌الله مهدوی‌کنی

 بعد از ظهر دوشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری، صادق محصولی مسئول کمیته سیاسی، سید محمدرضا حسینی مسئول کمیته استان‌ها و  مجید متقی‌فر مسئول کمیته تهران این جبهه با حضور در بیمارستان به عیادت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رفتند.

در این میان جمعی از وزرای دولت دهم نیز با حضور در بیمارستان بهمن از آخرین وضعیت سلامت آیت الله مهدوی کنی مطلع شدند.  مسعود زریبافان، علی سعیدلو، مصطفی محمدنجار و کامران دانشجو از جمله این افراد بودند که روز دوشنبه به ملاقات آیت الله مهدوی کنی رفتند.

روز دوشنبه همچنین، جمعی از نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله محسن شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری، عبدالله جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد،حجت الاسلام مروی و همسر رئیس جمهور از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

قبل از این نیز سرادار عزیز جعفری، آیت الله خسروشاهی و حجت الاسلام قرائتی از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرده بودند و در جریان آخرین وضعیت سلامت ایشان قرار گرفته بوند.

دکتر سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و استاد دانشگاه امام صادق (ع) نیز روز گذشته با عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی در جریان روند معالجه ایشان قرار گرفت.



{$sepehr_album_13807}
عکس: دانا خبر


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • سید علی ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    دعا می کنیم خدا حاج آقای مهدوی کنی به ما برگردونه
  • ملیحه ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چرا به این کامنت منفی دادن؟ مگه دعا کردن برای یه عالم بیمارمنفی داره؟ خجالت بکشید
  • اتحاد ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    امين
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بله
  • يك شهروند ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    خدايا همه مريضها را شفاي خير عنايت بفرمايد آمين
  • علی یوسفی نسب ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    انشا الله هر چه زود تر این عزیز سلامتی کامل پیدا کنند سوره حمد برای سلامتی ایشون فراموش نشه
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    من خودم آدم خوبی نیستم و 19 ساله دارم و دندانپزشکی می خونم.حاضرم خدا جون من بگیره ولی انقلابمون رو از وجود چنین آدم هایی محروم نکنه.
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    عشق است سلطان حاج منصور
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اللهم اشف کل مریض
  • سید ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مرگ و زندگی دست خداست و هر آمدنی یک رفتنی دارد و هیچ موجودی حتی انبیاء و ائمه اطهار از این قاعده استثناء نداشته اند .
  • mahdi ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    باسلام وعرض ادب ماهمه ملت ایران دستها را بالا می بریم ودعا میکنیم برای سلامتی حضرت ایت الله مهدوی کنی واز خداوند متعال وامام چهارده معصوم وجد سید محمد امین پور فاطمی میخواهیم به شما شفاء اعطا بفرما
  • نغمه ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام به امید شفای تمام مریضها ...آفرین به جوان 19 ساله انقلابی خداوند نگهدارت باشد
  • man ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    تو با این همه ایثار تازه آدم خوبی نیستی؟ یه عده همه آبرو حیثیتشون رو از انقلاب و امثال حاج آقا دارن، با یه دریا ادعا حتی زبونی هم این حرف تو رو نمی زنند خیلی مردی
  • نسل سومی ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    از معدود چیزایی که الآن میتونه منو خوشحال کنه اینه که آیت الله مهدوی رو سر حال ببینم.
  • محمدحسین ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    یامن اسمه دواء و ذکره شفاء خدایا ترا به صاحب این ماه عزیز که ماه رسول الله(ص) است وبه امام مهدی(عج) همه مرضای اسلام بویژه حضرت آیت الله مهدی کنی و حضرت آیت الله محمدی گیلانی را شفای کامل عطاء بفرما.آمین یارب العالمین
  • سهراب ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    جانم فدای رهبر. حاضرم بمیرم وسلامتی ایشان برگردد قدر ولایت فقیه را بدانیم و کشورهای دیگر را ببینید.
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    خدا إن شاء الله شفاشون بده چه خوب کردید عکس دکتر جلیلی عزیزمونو گذاشتید دلمون براش تنگ شده بود تلویزیون که انگار تقریبا ممنوع التصویرشون کرده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس