کد خبر 316264
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵

سرلشکر جعفری دقایقی پیش از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی در این عیادت از آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی اطلاع یافت و سلامتی و بهبودی ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران به ویژگی‌های وی پرداخت و گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم سلامتی ایشان را باز گرداند، چرا که وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی در مقطع حساس برای انقلاب و نظام بسیار باارزش و تعیین‌کننده است و امروز نیز مسئولیتی را در مجلس خبرگان رهبری بر عهده گرفته‌اند؛ ضمن اینکه در طول انقلاب خدماتی را انجام داده‌اند.

وی تأکید کرد: وجود و معنویت آیت‌الله مهدوی‌کنی برای انقلاب و حمایت از ولایت مؤثر است.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: با توجه به خدمات خالصانه‌ای که ایشان برای انقلاب انجام دادند، وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی به شدت نیاز است و خدماتی که در طول انقلاب انجام دادند، فراموش نشدنی است.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی پس از مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند به کارهای محتوایی، علمی و تربیت نسل جوان روی آوردند، گفت: امروز بسیاری از جوانان در مجموعه‌های آموزشی ایشان تربیت شدند و این موضوع برای آینده انقلاب جای امیدواری است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس