در هشتمین روز از بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان برخی شخصیت‌ها و مقامات کشور از ایشان دیدار کردند.

وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است/ حضور پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج داردبه گزارش مشرق، در هشتمین روز از بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان، دکتر فضل‌الله صفی رئیس تیم پزشکی‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی در  مورد آخرین وضعیت ایشان اظهار داشت: وضعیت قلب، کلیه و ریه های آیت‌الله مهدوی کنی خوب و بهتر از گذشته شده است و فاکتورهای خونی ایشان هم به ثبات رسیده است.

در همین زمینه رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت جسمانی و درمانی آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت.

به گزارش نسیم ابراهیم انصاریان با اشاره به گذشت شش روز از بستری شدن رییس مجلس خبرگان اظهار داشت: قلب و کلیه و کبد ایشان خوشبختانه به حالت عادی بازگشته اما چون مدت زمانی از عدم خون‌رسانی به مغز گذشته است، هنوز هوشیاری لازم را به دست نیاورده‌اند و تلاش پزشکان در این راستا ادامه دارد.

وی ادامه داد: تیم پزشکی متخصصان مختلفی را بر بالین آیت الله مهدوی کنی آورده و امیدواریم همانطور که تا الان دعای مردم شامل حال آیت‌الله مهدوی کنی شده است، باز هم به برکت ماه شعبان و نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) با دعای مردم، مشکلاتی که برای مغز ایشان به وجود آمده است برطرف شده و ایشان به زندگی طبیعی و خدماتی که داشته‌اند ادامه دهند.

رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در مورد انتشار خبری در خصوص دعوت از پرفسور سمیعی برای حضور بر بالین رئیس مجلس خبرگان گفت:‌ پرفسور سمیعی بر اساس برنامه‌ریزی خود در کنگره‌ای پزشکی که قرار است در بیمارستان میلاد برگزار شود حضور خواهد یافت و از آنجا که تیم پزشکی نیز هر متخصصی را که لازم ببیند بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی حاضر می‌کند، دعوت از پرفسور سمیعی نیز بستگی به نظر پزشک معالج و تیم پزشکی آیت‌الله دارد.

انصاریان در پایان گفت: دعوت از پزشکان و متخصصان اختصاص به فرد خاصی ندارد و از آنجا که در رسانه‌ها عنوان شده بود که پرفسور سمیعی برای معالحه آیت‌الله مهدوی کنی دعوت شده است، من اعلام می‌کنم که ایشان برای شرکت در یک سمینار پزشکی به ایران خواهد آمد.
 

وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است/ حضور پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج دارد



امروز نیز همانند روزهای گذشته برخی از شخصیت‌ها و مسئولین به ملاقات آیت الله مهدوی کنی رفتند.

شهاب الدین صدر: وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است

وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است/ حضور پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج داردسیدشهاب‌الدین صدر عضو سازمان نظام‌پزشکی ظهر امروز با حضور در بیمارستان بهمن ضمن عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران گفت:‌ در این چند روزی که آیت‌الله مهدوی‌کنی بستری بودند از لحاظ وضعیت قلب و ریوی با اقدامات انجام شده از سوی تیم پزشکی و گزارش‌های اخذ شده الحمدالله بهتر از قبل شده‌اند و تنها نکته‌ای که وجود دارد این است که ایشان باید به هوشیاری از لحاظ فعالیت‌های مغزی دست پیدا کنند تا انشالله به شفای کامل برسند.

به گزارش فارس صدر در پایان گفت: با توجه به اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی سوابق بیماری قلبی داشتند الحمدالله اکنون خوب هستند و باید به هوشیاری و عکس‌العمل‌های مغزی دست پیدا کنند و همه مردم نیز برای بازگشت دوباره ایشان به صحنه و شفای کامل دعا کنند.





طلایی: آیت‌الله مهدوی‌کنی نقش پدری برای همه گروه‌ها و فعالان سیاسی دارند

مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران نیز بعد از  عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی متعلق به همه ملت ما هستند و ایشان نماد عینی این شخصیت بودند که دین و سیاست‌شان از هم جدا نبود. شخصیت اخلاق‌‌مداری دارند که نقش پدری را برای همه گروه‌ها و فعالان سیاسی و مردم دارند.

وی ادامه داد: نقش بی‌بدیل آیت‌‌الله مهدوی‌کنی در عرصه‌های مختلف انقلاب برجسته است و وجود چنین شخصیتی برای انقلاب ما یک نعمت است.

این عضو شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: از خداوند می‌خواهیم این سرمایه بی‌بدیل ایران اسلامی و جهان اسلام را برای انقلاب اسلامی حفظ کنند تا ما بتوانیم از وجودشان بهره‌مند شویم.

عیادت یونسی از رئیس مجلس خبرگان

وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است/ حضور پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج داردحجت الاسلام علی یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها نیز صبح امروز (چهارشنبه) 21 خرداد ماه با حضور در بیمارستان بهمن از آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرنگان رهبری عیادت کرد.

وی در این عیادت از آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی آیت الله مهدوی کنی مطلع شد و شفای رئیس‌ مجلس خبرگان را از خداوند مسئلت کرد.

یونسی همچنین با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ وظیفه داشتیم مانند دیگران به ملاقات بیاییم و برای سلامتی و بهبودی آیت‌الله دعا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران به وجود آیت‌الله مهدوی‌کنی نیاز دارد، گفت: ایشان از شاخص‌ترین روحانیون ایران است و شخصیتی همچون ایشان، به نوعی رهبری روحی و معنوی مردم را بر عهده داشته و یکی از بزرگان انقلاب اسلامی و یاران صدیق امام و رهبری و یار و یاوری همیشگی برای مردم بوده است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها نام، مرام و اخلاق آیت‌الله مهدوی‌کنی را آرامبخش و الهام‌بخش برای مردم عنوان کرد و گفت: همانطور که بستگان ایشان گزارش داده‌اند حال ایشان نسبت به گذشته به مرور بهتر و بهتر می‌شود و انشاءالله هر چه زودتر شفای کامل به ایشان عطا شود.

سروری: اخبار دلگرم‌کننده‌ای از آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی دریافت کردیم

وضعیت قلبی و ریوی آیت‌الله مهدوی‌کنی بهتر از قبل شده است/ حضور پرفسور سمیعی بستگی به نظر پزشک معالج داردهمچنین پرویز سروری عضو شورای شهر تهران امروز پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی د رجمع خبرنگاران با بیان اینکه اخبار دلگرم‌کننده و خوشی را از سوی آقای انصاریان دریافت کردیم که نشان می‌دهد اکثر نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که وجود داشته، رفع شده است، گفت: اکثر فعالیت‌های ارگانیک بدن آیت‌الله مهدوی‌کنی در حد طبیعی کار می‌کند و انشاءالله اختلالات مغزی که به وجود آمده برطرف شود و این امید وجود دارد که به زودی شاهد خبرهای خوشی باشیم.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی نقش بزرگی در هدایت انقلاب اسلامی و در همراهی با امام(ره)، انقلاب و رهبری بر عهده داشتند، اظهار داشت: همچنان به حضور و ارشادات این عزیز نیازمندیم و امیدواریم با دعای مردم و اقدامات کادر پزشکی شاهد حضور مجدد وی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی باشیم.



شب گذشته نیز  سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

وی در این عیادت از آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی با خبر شد و سلامتی و بهبودی ایشان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

به گزارش نسیم آیت‌الله فاطمی‌نیا، ایوبی رئیس سازمان سینمایی و عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی از دیگر شخصیت‌هایی بودند که عصر روز گذشته با حضور در بیمارستان محل درمان رئیس مجلس خبرگان، از وی عیادت کردند.


{$sepehr_album_13863}

عکس: خبرگزاری دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    لا اله الا الله
  • رحمانزاده ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    مرعشی از کی جزء شخصیت ها شده؟ نکنه از وقتی که گفت بریزید تو خیابونها. خاک بر سرتون، عرضه دارید آپلود کنید.
  • سیدرضا ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    سلام. برای تعجیل درظهورحضرت و سلامتی رزمندگان اسلام درجبهه مقاومت اسلامی سوریه و عراق ولبنان و همچنین شفای عاجل حضرت آیت ا...مهدوی کنی، روزپانزدهم شعبان را روزه می گیریم. انشاا... با خودسازی بتوانیم برای دفع و نابودی تروریستهای تکفیری وهابی مزذور استکبارجهانی درعراق وسوریه آماده شویم. انشاا...
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    0 0
    برای سلامتی مهدوی کنی همگی دعا کنیم تا یار ویاور امام شفا پیدا کند
  • زهرا خاتمه ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
    0 0
    انشاالله به برکت دعای مومنین و مومنات شفای عاجل برای جمیع بیماران خصوصا" برای خدمتگزار صدیق نظام اسلامی حاصل گردد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس