کد خبر 316110
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

فرهنگ سرای شفق همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و تجلیل از مادران شهید گمنام منطقه 6 محله یوسف آباد، اقدام به برگزاری ویژه برنامه "مادران چشم به راه " کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای شفق؛ این ویژه برنامه که همزمان در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می شود، با هدف گرامیداشت مادرانی که با گذشت چندین سال از دفاع مقدس همچنان چشم به راه شهید خود هستند، با رویکرد هویت دینی و انقلابی، دوشنبه 19 خرداد ساعت 18 الی 20 در محل فرهنگ سرای شفق با حضور مسئولان کشوری و لشگری، مدیران شهری، اعضاء شورای اسلامی شهر تهران، چهره های فرهنگی هنری و ... اجرا خواهد شد.

فرهنگ سرای شفق میزبان مادران چشم به راه

گفتنی است این ویژه برنامه توسط مجری صدا و سیما، حسن سلطانی اجرا و با حضور قاری ممتاز و بین المللی کشور حاج کریم منصوری، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب، مرتضی طلایی و مجتبی شاکری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و دکتر مظفر نماینده مجلس شورای اسلامی، مداحی حاج شهرام عباسی و شاعران آیینی، محدثی خراسانی و میلاد عرفان پور، بازیگر سینما و تلویزیون، جهانگیر الماسی و سیده زهرا حسینی راوی کتاب "دا"، برگزار خواهدشد.

در پایان این مراسم از مادران شهدای معزز سعید قریشی، ابراهیم صمدی، فرهاد عالیخانی، سیاوش فرهادپور و منوچهر شعبانی تجلیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس