کد خبر 311668
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما به دنبال کسب مدال در بازی‌های آسیایی هستیم.

به گزارش مشرق، احمد ناطق نوری پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا لازم است درگذشت  علیرضا سلیمانی، قهرمان سابق کشتی ایران را به خانواده ایشان و علاقمندان به ورزش تسلیت بگویم. در درجه دوم تاکید دارم که اصلا به دنبال طولانی شدن انتخابات فدراسیون بوکس نبودم و فقط جریان مجوز گرفتن من خیلی طولانی شد. من 27 سال نماینده مجلس، جزو مقامات و هم‌رده وزیر هستم. همین مسائل باعث شد تا انتخابات با تاخیر برگزار شود.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: قطعا تغییرات زیادی در فدراسیون خواهیم داشت و من در مدت یک ماهی که فرصت دارم با ارزیابی و استفاده از اتاق فکر، این تغییرات را اعمال می‌کنم. انتخاب یک نایب رئیس خوب اولویت من است تا اگر مُردم پرچم بوکس همچنان بالا باشد. در فدراسیون جدید قصد دارم از چند مهره اقتصادی که دست‌شان به دهان‌شان می‌رسد استفاده کنم تا اوضاع مالی‌مان کمی بهتر شود. من در 5 سال گذشته 6 میلیارد تومان هزینه کرده‌ام ولی الان دیگر نمی‌توان این کار را انجام داد.

ناطق نوری در مورد بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: ما قطعا به دنبال کسب مدال در بازی‌های آسیایی هستیم و برای رسیدن به این هدف قصد به خدمت گرفتن یک مربی خوب روس را داریم. ما باید امکانات لازم را برای گرفتن مدال آسیایی مهیا کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس