مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس در حالی امروز چهارشنبه آغاز شد که تمامی کاندیداها به نفع ناطق نوری انصراف دادند.

به گزارش مشرق، پس از ماه‌ها تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس، سرانجام امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه انتخاب این فدراسیون آغاز شد.

اجمد ناطق نوری، اکبر احدی(سرمربی تیم ملی)، عیسی گل محمدی(سرمربی تیم پیوند ساپکو در لیگ برتر)، روح‌الله طالبی (ملی پوش اسبق) و عارف صفری  کاندیداهای ریاست بودند که امروز همگی به نفع ناطق نوری کناره گیری کردند تا وی بدون مشکل رئیس شود.

احمد ناطق نوری که حدود 24 سال ریاست این فدراسیون را بر عهده داشته، به دلیل بازنشسته بودن باید از دولت مجوز می‌گرفت اما به گفته وزیر ورزش به دلیل بالا بودن سن این کاندیدا، دوبار درخواست مجوز ناطق نوری از طرف کمیسیون اجتماعی دولت رد شده تا این که سرانجام او با تکیه بر قانون مجوز حضور در انتخابات فدراسیون بوکس را کسب کرد. وی به دلیل اینکه جز مقامات محسوب می‌شود در این دوره از انتخابات نیز حضور پیدا کرد که سرانجام به خواسته خود رسید.

ریاست مجمع برعهده عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان بوده و شاهرخ شهنازی نیز نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میترا1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    یغنی قانونو دور زد دیگه ! بابا 24 سال واسه یه پست کمه که بازم ول نمیکنین ؟؟؟؟!!!!
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    افتخارنوری ها،پدرپارلمان از جانب تمامی همشریهام تبریک میگم.افتخارمایی
  • ابوالقاسم رضایی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خانم میترا1باسلام به نظرشماکسی که 24سال دراین زمینه تجربه داره و4نفرازبزرگان وسرمربیان این رشته بخاطرحسن مدیریت وتوانایی ایشان دراین زمینه کناره گیری کردندتاازتجربه ومدیریت ایشان استفاده کافی ووافی ببرندسخنان شمانشانه مخالفت وضدیت بااین ورزش وورزشکاران این رشته نیست؟لطفاکمی تفکربفرمایید.باتشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس