سخنگوی قوه ‌قضاییه به سوالی در خصوص استعلام از اسپانسر یکی از باشگاه‌های مطرح ورزشی که همکار بابک زنجانی بوده و این فرد یکی از بدهکاران بانکی است پاسخ داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی قوه ‌قضاییه در نشست امروز خود در پاسخ به «نسیم» در خصوص اینکه اسپانسر یکی از باشگاه‌های مطرح ورزشی همکار بابک زنجانی بوده و این فرد یکی از بدهکاران بانکی نیز است آیا استعلامی از این قوه در مورد ایشان صورت‌گرفته عنوان کرد؛ ممکن است استعلامی از وزارت ورزش شده باشد اما من نشنیده‌ام.

به گزارش مشرق، چندی پیش گزارشی منتشر شد که 2 تن از شرکای بابک زنجانی، میلیاردر معروف که چند ماهی هست به دلیل بدهی های نفتی اش به وزارت نفت در بازدداشت به سر می برد، در تلاش هستند تا بتوانند خود را به یکی از باشگاه های پرطرفدار نزدیک کنند و در این زمینه موفقیت هایی نیز به دست آورده اند. این در حالی است که این 2 شریک آقای میلیاردر نیز خود از جمله افرادی هستند که بدهی های بسیاری برگردن آنها وجود دارد و هنوز تکلیف این بدهی ها به دولت مشخص نشده است.  

متن کامل این گزارش را می توانید در اینجا بخوانید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    بابک بخیال بر و آذر بایجان صفابکن کی به کی
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    واقعاً يعني نميدونن؟ وزارت كشتي استعلام بگيره؟ از كجا بگيره خودشون اوردن اينارو همه فهميدن پولشوييه حاجي دنباله استعلامه!!!!
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    عجب روزگاری شده عده ای قلیلی در پر قو اسایش می کنند و تعدادکثیری شبانه روز دنبال حقوق 650هزارتومانی هستند برخی هم از بیکاری یا انجام کار بعد از گذش دو سال هنوز دستمزد نگرفته اند بعد دم از عدالت و انصاف می زنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سید مهدی ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    لطفاً این شخص میلیاردر نگوئید . چه میلیاردری که همه ی دارائیش رو بده بازم بدهکارو زیر صفره ؟؟ بگیوئید کلاه بردار .. کلاش ... حرام خورو متصل به حرام خوران بی عارو درد .. بگوئید دست پرورده و یکی از نوچه های عالیجنابان معلوم الحال ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس