کد خبر 310557
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

دانشمندان آمریکایی دریافته اند ویروس ضعیف شده حصبه بعضی از سرطان ها را درمان قطعی می کند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، یک زن که مبتلا به سرطان بود، پس از تزریق مقدار زیادی از ویروس ضعیف شده حصبه که برای واکسن زدن به ۱۰ میلیون نفر کافی بود، به طور کامل شفا یافت.

این اتفاق در یکی از بیمارستان‌های شهر روچستر ایالت مینیوستای آمریکا روی داد. در یکی از اتاق‌های این بیمارستان، ستیسی ایرهولی ۵۰ ساله بستری بود که به سرطان نخاع مبتلا بود. تمام راه‌های معمول برای درمان این زن کارگر نیفتاد. حتی پیوند سلولهای بنیادی برای درمان او ثمر بخش نبود.

بیماری در تمام بدن به گونه‌ای منتشر شد که حتی غده‌ای در سرش ایجاد شد و مغز او را تحت فشار قرار می‌داد. این مساله باعث شد پزشکان برای اخذ موافقت او برای استفاده از روش درمانی غیر معمول، با او وارد گفت‌و‌گو شوند.

پس از اخذ موافقت، پزشکان به او مقادیر زیادی ویروس ضعیف شده حصبه تزریق کردند. پس از مدت زمان اندکی، این بیمار احساس سر درد کرد. دو ساعت بعد دمای بدنش بالا رفت و به ۴۰.۵ درجه سانتیگراد رسید و دچار غش و ضعف شدید شد، اما پس از مدتی، این عوارض رو به کاهش گذاشت تا اینکه کامل از میان رفت. سه روز بعد، غده ایجاد شده در سرش کوچک تر شد و پس از چند هفته، دیگر هیچ اثری از بیماری سرطان در بدن او باقی نماند.

پزشکان می‌گویند که نمی‌توان ویروس حصبه را درمانی قطعی برای همه انواع سرطان دانست. آزمایش این روش بر روی دو مبتلا به سرطان نشان می‌دهد که باید آزمایش‌های بیشتری برای اطمینان از خواص درمانی‌اش انجام داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس