کد خبر 309576
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

ستوان‌ سوم هادی جوان دلاور جمعی گروه ضربت سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از  پایگاه خبری پلیس، ستوان‌سوم هادی جوان دلاور جمعی گروه ضربت سر کلانتری هشتم پلیس پایتخت که در چهارشنبه آخر سال حین انجام وظیفه بر اثر پرتاب نارنجک دست‌ساز از سوی یکی از اراذل و اوباش محله نواب و اصابت آن با سر مجروح و به بیمارستان لقمان منتقل شده بود پس از تحمل قریب به دو ماه رنج و سختی ساعت 6 و30 دقیقه صبح امروز به خیل عظیم شهدای گرانقدر میهن اسلامی پیوست.

این گزارش حاکیست، شهید دلاور از نیروی‌های فعال، ولایت‌مدار و با اخلاق فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بود که در مأموریت چهارشنبه آخر سال دوشادوش دیگر همرزمان شرکت داشت و به تأمین و نظم و امنیت عمومی می‌پرداخت.

در شب حادثه در پی تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر ایجاد مزاحمت چند فرد شرور در یکی از بوستان‌های محدوده نواب تهران، شهید دلاور بلافاصله به اتفاق دیگر همرزمانش به محل اعزام شد و به بررسی موضوع پرداخت که حین انجام وظیفه و تذکر به اراذل و اوباش و امر به معروف و نهی از منکر ناگهان یکی از این افراد شرور با پرتاب یک نارنجک دست ساز به سمت وی او را از ناحیه سر مصدوم کردو پیکر غرق به خون وی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شد و ضارب وی نیز از صحنه متواری شد.

شهادت مأمور پلیس بر اثر اصابت مواد محترقه+عکس

گفتنی است، ضارب شهید دلاور با اقدام اطلاعاتی مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از 48ساعت تلاش شبانه‌روزی شناسایی بازداشت و پس از ارجاع به مقام قضایی روانه زندان شد.

شایان ذکر است، ستوان‌سوم شهید هادی "جوان دلاور" که تنها 30سال عمر داشت و به تازگی ازدواج کرده بود پس از تحمل دو ماه رنج و سختی در حالی که در بیمارستان لقمان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، ساعت 6و 30دقیقه صبح امروز چهارشنبه دعوت حق را لبیک گفته و به خیل عظیم شهدا پیوست.

سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تبریک و تسلیت شهادت شهید "جوان دلاور" به محضر حضرت ولی عصر(عج)، نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ‌لعالی)، خانواده معزز و ملت ولایت‌مدار و شهید پرور تهران با اعلام این خبر، گفت: پیکر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه 25 اردبیهشت رأس 9صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور خانواده وی، مسئولان لشگری و کشوری، فرماندهان و همرزمانش به سمت بهشت زهرا (س) تشییع خواهد شد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    1 0
    جدا ناراحت کننده است .چه چهره مظلومي هم داره . بشکنه اون دستي که باعث و باني اين اتفاق شده . خدا وند با بهترينهاي عالم همنشينت کنه مرد شجاع
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    1 0
    روحش شاد و لعنت بر ضاربانش
  • مشهود ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 2
    ای بابا جوانان مردم دارن تفریح میکنن چرا جلوشونو میگیرین؟ آیین مقدس ایرانیه
  • علی گودرزی ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    1 0
    روحش شاد و یادش گرامی
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 1
    ببخشید می خواهم بدونم که کجای ایران باستان این رسم آتش سوزی و افروزی وجود داشته، بگید تا منه محقق هم متوجه بشم.
  • مشهود ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ملت باورشون شد!! جمله معکوس یود!
  • مسعود ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خوشا به سعادتش ردای شهادت حقش بود
  • حامد ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    خاک بر سر اونهایی که این وحشی بازیها رو جزو رسومات میدونن و بزرگ و کوچک حماقت بار دست به این کارهای شرم آور میزنن. بعنوان یک ایرانی از خودم خجالت کشیدم وقتی در سریال پایتخت از زبان یک چینی اینکار ما زیر سوال رفت. قباحت داره بخدا. چقدر مردم بی فرهنگی داریم بخدا
  • مسعود ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
    0 0
    ایشون از بچه محل های ما بود . من بدى ای ازش ندیدم . روحش شاد . در پاسخ ب کسی ک گفته آیین مقدسه ایرانیه باید بگم دور از انسانیته ک کسی یک نفر رو آزار بده چه برسه ب اینکه با نارنجک بزنن تو سرش . خدا ب راه راست هدایتت کنه
  • رضا ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    1 0
    اگه همین آیین مقدس جون عزیزت رو میگرفت بازم این حرفو میزدی؟
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 0
    دوست عزيزي كه ميگي تفريح ميكنن آيا تفريح آزار و اذيت مردم بايد باشه
  • رضا محمودی ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
    0 0
    هادی یکی از بهترین دوستای گلم بود انقد انسان بود که جونمو بخاطرش میدادم خدا رحمت کنه به قران جاش تو بهشته.
  • مجتبی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    بسم رب الشهداء و الصدیقین هادی عزیز روحت شاد هادی از دوستان مسجدی و هیئتی ما بود.دوستانش شهادت میدن به اخلاق خوب و مهربونیاش. من یاد ندارم با اینکه تفاوت سنی زیادی باهاش ندارم اجازه داده باشه اول بهش سلام بدم. همیشه پیشدستی می کرد. هادی اصلا برای این دنیا نبود. شهادت مبارکت باشه هادی عزیز ما رو هم شفاعت کن
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    هادی یکی از بهترین دوستام بود رفتنش دیوونه م کرد هادی کسی بود که اگه کسی مشگل داشت سریع کمکش میکرد هادی انسان ترین ادمی بود که دیدم فقط بدونید با این که حدود یکسال از رفتنش میگذره هروز بیشتر دلتنگش میشم........وقتی یاد خاطراتمون میافتم دیوونه میشم.......من ادم شادی بودم....رفتن هادی کمرمو شکوند
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    روحش شاد خوشا به سعادتش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس