وزیر خارجه سابق استرالیا در دوران نخست وزیر «جولیا گیلارد» یادداشتی را به تازگی منتشر کرده است که در آن از نفوذ لابی صهیونیستی در سیاست های کشورش پرده برداشته است.

گروه بین الملل مشرق- «باب کار» که بعنوان وزیر خارجه استرالیا در دولت «جولیا گیلارد»، نخست وزیر سابق این کشور فعالیت می کرد، اخیراً یادداشتی را منتشر کرده است که در آن جزئیات تجارب شغلی خود را آورده است.

"برناندو مارتینز" در گزارشی از این یادداشت که در سایت انتقادی "مای کتبرد سیت" منتشر شده آورده است:

دولت استرالیا تلاش می کند کاری نکند که صهیونیست ها را ناراحت کند

باب کار در کتاب خود، بر لابی صهیونیستی تمرکز کرده است که به گفته وی نفوذ «بیش از اندازه» و «خطرناکی» در سیاست های استرالیا دارد و «خط مستقیمی» در فرایندهای تصمیم گیری دولت گیلارد داشته است. نه تنها تسلط سازماندهی شده صهیونیسم بر استرالیا ناخوشایند است بلکه خطرناک و تباه کننده است.

باب کار در مصاحبه های اخیر با رسانه ها اعلام کرده است که گیلارد تحت تأثیر مستقیم لابی صهیونیستی، در سال 2012 پیشنهاد خود مبنی حمایت استرالیا از تلاش 2012 فلسطینیان برای ارتقا رتبه در سازمان ملل و رسیدن به موقعیت کشور غیرعضو در این سازمان را رد کرد.

وزیر خارجه سابق استرالیا همچنین فاش کرد که گیلارد در حمایت های خود از اسرائیل بسیار استوار و مصمم بود به طوریکه این حمایت ها موجب می شد که او از اظهارنظرات روزانه در خصوص نگرانی از گسترش شهرک های غیرقانونی یهودی در کرانه باختری امتناع کند زیرا این انتقادها لابی صهیونیستی را ناراحت می کرد.

افشاگری وزیرخارجه سابق استرالیا از نفوذ یهودیان در اداره این کشور

نفوذ لابی صهیونیستی در استرالیا از طریق حمایت مالی از سیاستمداران این کشور

کار در پاسخ به سوال «سارا فرگوسن»، خبرنگار شبکه ای بی سی استرالیا، مبنی بر آنکه چطور یک گروه کوچک از لابی صهیونیستی تا این اندازه قدرت دارد، به مبالغ چشمگیر از کمک های مالی برای کمپین های سیاسی که از منابع صهیونیستی نشأت گرفته می شود و همچنین حمایت لابی صهیونیستی از سیاستمدارن و خبرنگاران استرالیایی از طریق تأمین تمامی هزینه های سفر آنها به اسرائیل اشاره کرد.

کار، گیلارد را متهم کرد که سیاست خارجی استرالیا را در مقابل خاورمیانه به حامیان ثروتمند یهودی خود معامله کرده است.

تمجید صهیونیست ها از گیلارد به دلیل حمایت از اسرائیل

گیلارد در سال 2013، جایزه اورشلیم را به دلیل حمایت مستحکم از دولت آپارتاید صهیونیست و سیاست های تروریستی آن دریافت کرد. اعضای گروه مهم صهیونیستی، گیلارد را به دلیل حمایت مداوم از خواسته های مردم اسرائیل تحسین کردند و گفتند که وی با مردم یهود و رابطه ما با سرزمین اسرائیل همدردی می کند.

«سام تاتارکا» رئیس شورای صهیونیستی ویکتوریا گفت که جنبش صهیونیست استرالیا مفتخر است تا قدردانی و احترام خود را به خانم گیلارد به دلیل سالها حمایت سخاوتمندانه از هدف یهود و صهیونیست ابراز کند.

گیلارد در حین سفر به مرکز یهودی هولوکاست در ملبورن در سال 2012، عقیده بی شرمانه یهودی خود را اینگونه نمایش داد و گفت که هولوکاست بزرگترین جنایتی علیه بشریت بوده است که تاکنون از آن خبر داشته است.

این گزارش سپس با اشاره به این اظهارات گیلارد ادامه داد که بعید است گیلارد از کشته شدن 60 میلیون غیریهودی در حین جنگ جهانی دوم نامطلع بوده باشد یا از کشته شدن میلیون ها مسیحی روس و اوکراینی که توسط حزب بلشویک یهودی در دهه 1920 و 1930 کشته شدند، بی خبر باشد. این نگرش بی رحمانه و خونسرادنه گیلارد تمامی این قربانیان را نادیده گرفته است زیرا به رسمیت شناختن رنج این افراد، افسانه نژادپرستی تالمودیک (یهودی) مبنی بر اینکه یهودیان قربانیان نهایی و همیشگی جهان هستند را تضعیف می کرد.

واکنش لابی صهیونیستی استرالیا به این افشاگری های باب کار به طور قابل پیش بینی ناموجه بوده است. «مارک لیبر» یکی از افراد مهم صهیونیستی از شورای امور اسرائیل و یهودی استرالیا اظهارات کار درباره لابی گری اسرائیل در امور سیاسی استرالیا را رد کرد و آن را توهمات کار خواند.

صهیونیست ها وقتی با حقیقت اعمال نفوذ ناروا خود مواجه می شوند، به طور کامل آن را به استهزاء می گیرند و آندسته از افرادی چون کار را که شجاعت بیان این واقعیت را داشته اند به باد تمسخر می گیرند.

افشاگری وزیرخارجه سابق استرالیا از نفوذ یهودیان در اداره این کشور

نماینده کنگره آمریکا به دلیل حمایت از فلسطینیان توسط لابی اسرائیل از سمتش برکنار شد

سیاستمداران سابق آمریکایی نیز اظهارات مشابهی چون کار بیان کرده اند. «سینتیا مک کنی» یکی از نمایندگان سابق کنگره از ایالت «جورجیا»، گفت که به دلیل حمایت صریح از فلسطینیان توسط لابی اسرائیلی از کنگره اخراج شد.

وی یکبار در مصاحبه ای گفت که 99 درصد از کنگره آمریکا پیشخدمت واقعی منافع صهیونیستی است. «پائول فیندلی» نماینده سابق کنگره آمریکا کتابی را درباره قدرت بیش از اندازه لابی اسرائیل در آمریکا نوشت که عنوان آن این بود: شهامت سخن گفتن: مردم و نهادها در تقابل با لابی اسرائیل هستند.

«جیمز ترافیسنت» یکی دیگر از نمایندگان سابق کنگره، به فاکس نیوز گفت که اسرائیل و حامیان آن در آمریکا کنترل شدیدی بر دولت آمریکا دارند.

وی با اشاره به جنگ مخرب عراق گفت: ما سیاست توسعه طلبانه اسرائیل را اجرا می کنیم و همه از گفتن این مطلب هراسان هستند.

ترافیسنت اینگونه ادامه داد که صهیونیست ها هر دو مجلس نمایندگان و سنا آمریکا را کنترل می کنند. آنها ما را در جنگ هایی درگیر می کنند که یا هیچ منافعی برای ما ندارد یا منافع بسیار اندکی دارد.

این نماینده سابق کنگره گفت که این عناصر صهیونیستی اکثر رسانه های ما را تحت کنترل دارند و اکثر تجارت های کشور ما را کنترل می کنند.

افشاگری وزیرخارجه سابق استرالیا از نفوذ یهودیان در اداره این کشور

صهیونیست ها صاحبان کاخ سفید، هالیوود و وال استریت هستند

«هلن توماس» یکی از نویسندگان از دنیا رفته آمریکایی و خبرنگار کاخ سفید ایده ترافیسنت را تأیید کرد و در جمع مخاطبین در دیترویت گفت که صهیونیست ها صاحبان و مالکان کنگره، کاخ سفید، هالیوود و وال استریت هستند و هیچ تردیدی در این ایده من وجود ندارد.

این اظهارات موثق مقامات آمریکایی با شماری از اظهارات خود یهودیان اعتبار بخشیده می شود. «ایلاد نهورای» در سرمقاله ای در روزنامه تایمز اسرائیل از صهیونیست ها خواست تا در خصوص نفوذی که دارند بعنوان یک نقطه پرافتخار خود صادق باشند.

نهورای نوشت: یهودیان بیایید با خود صادق باشیم. ما رسانه ها را کنترل می کنیم. ما عواملی را در دفاتر اجرایی تمامی شرکت های تولید فیلم های بزرگ داریم.

علت به وجود آمدن لابی صهیونیستی «آیپک»، جلوبردن امور در واشنگتن است

نهورای ادامه داد که لابی صهیونیستی در آمریکا موسوم به آیپک لزوماً به این دلیل به وجود آمده است که دستورکارها را در واشنگتن پیش برد. و این گروه به صورت شگفت انگیزی موفق شده است.

این عقاید و اظهارات نهورای ظاهراً از مقاله 2008 روزنامه آمریکایی «لس انجلس تایمز» به قلم «جوئل استین» نشأت گرفته است. در آن مقاله با عنوان "چه کسی هالیوود را کنترل می کند؟" استین صادقانه در خصوص قدرت یهودیان در هالیوود افتخار کرده بود و گفت: "یهودیان کاملاً هالیوود را اداره می کنند." و آمریکایی ها را به دلیل عدم به رسمیت شناختن این واقعیت کودن خواند.

افشاگری وزیرخارجه سابق استرالیا از نفوذ یهودیان در اداره این کشور

استین تأکید کرد: بعنوان یک یهودی مفتخر، از آمریکا می خواهم درباره دستاوردهای ما بداند. بله، ما هالیوود را کنترل می کنیم. اما اهمیتی نمی دهم اگر آمریکایی ها فکر کنند که ما رسانه های خبری، هالیوود، وال استریت یا دولت را اداره می کنیم. فقط به این اهمیت می دهم که ما به اداره اینها ادامه می دهیم.

بر اساس این گزارش، واقعیت این امر که بحث درباره نفوذ صهیونیست در جوامع غربی یک تابو به حساب می آید، به خودی خود نمایانگر قدرت نافذ صهیونیست است.

برای پی بردن به اینکه قدرت کجا نهفته است، این سوال را بپرسید که از چه کسی نمی توانید انتقاد کنید. این دوگانگی غیرمعمول که صهیونیست هایی چون استین و نهورای توانسته اند بدون رویارویی با هرگونه واکنش، چیزهایی را بگویند و این در حالی است که غیریهودیانی که اظهارات مشابهی بیان کردند و بعنوان ضدسامی و نظریه پردازان توطئه تنبیه شده اند، در واقع بر استانداردهای متناقض و دوگانه تالمودیک که در اکثر گفتمان های عمومی درباره این موضوع مهم نفوذ دارد، تأکید می کند.

این گزارش در پایان اینگونه نوشت که هم اکنون جریان پی بردن به مسئله نفوذ اسرائیل کند پیش می رود اما به طور قطع این موضوع در حال تغییر است و تا حد زیادی مشخص شده است که صهیونیست ها دیگر نمی توانند بر دسیسه های خود سرپوش قرار دهند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خوشحال ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    مرگ بر آمريكا
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا[۱] و ۴٫۶ برابر ایران است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعهٔ اتحادیه کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است.
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    استرالیا از شش ایالت و دو سرزمین یا قلمرو (territory) تشکیل شده‌است که اختیاراتشان کمتر از ایالت‌هاست. ایالت‌ها و قلمروهای استرالیا عبارت‌اند از: نیو ساوت ولز (NSW) یا ولز جنوبی جدید که مرکز آن سیدنی است. کوئینزلند (QLD) که مرکز آن بریزبن می‌باشد. استرالیای جنوبی (SA) با مرکزیت آدلاید . تاسمانی (TAS) که جزیره‌ای است در جنوب شرقی سرزمین اصلی و مرکز آن هوبارت می‌باشد. ایالت ویکتوریا (VIC) که مرکز آن ملبورن است. استرالیای غربی (WA) که مرکز آن پرت می‌باشد. قلمرو سرزمین شمالی (NT) مرکز آن داروین است. سرزمین پایتخت استرالیا (ACT) مشتمل بر شهر کانبرا و اطراف آن.
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    ما ایرانی ها در خانواده به دنیا میایم ، با خانواده و در کنار پدر و مادر رشد میکنیم و دوستان زیادی در اجتماع پیدا میکنیم ، وقتی از خانواده جدا میشیم که خودمون مستقل شدیم و میخوایم یه خانواده جدید تشکیل بدیم و دوباره در اون خانواده صاحب فرزند میشیم و دوران پیری رو هم در کنار اعضا خانواده میگذرونیم و آخر سر هم در جمع خانواده از دنیا میریم. اما در جوامع غربی هستند مردمی که به صورت تولدهای ناخواسته ای که در اثر سکسهای بدون ازدواج یا روابط زناشویی ثبت نشده (Relationship) یا عشقهای پنهانی مرد خانواده با زنهای دیگه به دنیا اومده اند و در اون خانواده ها که دارای مسائل و مشکلاتی از قبیل نبود والدین و با وضع نابسامان روابط خانوادگی و بسیاری موارد الکلی بودن والدین و دیدن صحنه های نامناسب اجتماعی و بسیاری موارد دیگه، رشد میکنند و بسیاری قبل از سن 18 سالگی از این خانواده ها جدا میشن و برای خودشون زندگی مستقل مجردیه بریز و بپاش و کثیفی تشکیل میدن و همه جور کاری میکنند و اگر احیانا به جرگه همجنسبازان و سایر گروههای دیگه در نیان و تصمیم به ازدواج بگیرند، دوباره وارد روابط زناشویی مثل والدینشون میشند.... و اگر این والدین از همدیگه جدا نشن که خیلی به ندرت زن و شوهری تا پایان باهم زندگی میکنند، باید بقیه عمرشون رو در تنهایی و بدون دیدن فرزندان سپری کنند.
  • یک مهاجر سابق ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    انجا یک جور شبیه شهرک سینمایی میمونه فقط ظاهر خوبی داره اما در باطن هیچ خوبی ندارد
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    متاسفانه از آنجا که در ايران هيچ نهاد يا ارگاني نيست که بر کار وکلاي مهاجرت نظارت خاصي داشته باشد برخي از وکلا (و بعضا مشاوران مهاجرت) در حق عزيزاني که قصد مهاجرت دارند کم لطفي مي کنند. اميدورام که اين مطالب به صورت کلي بتواند به تمام عزيزاني که قصد عقد قرارداد با هر وکيلي را داشته باشند کمک نمايد تا با هوشياري بيشتر با اين قضيه برخورد کنند. از دوستان خواهشمنديم اگر نکات ديگري هم به ذهنشان مي رسد حتما بيان کنند.
  • بماند ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    اینجا جهنم است مردم ...چند وقتیه که بعد از سالها خوش به حالی، دارم روزی حدود دو ساعت نیم رفت و برگشت سوار اتوبوس میش . یادمه ایران که بودیم خیلی خوش میگذشت اما اینجا....
  • بیکاری در استرالیا ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    امروز یکی از اعضای کمیسیون کار مجلس استرالیا که از حزب لیبرال هم بود اعلام کرد استرالیا در ماه گذشته کمترین نرخ بیکاری از سال ۱۹۷۴ تا کنون را داشته است با کمتر از ۴.۱٪ بیکاری. فکر میکنم بعد از بی آبرویی که برای زن رئیس حزب کارگر راه انداختن و کلی تخفیف در مالیات سال آتی به مردم وعده دادن این دیگه ضربه آخری بود که فعلا اندکی خیال لیبرالها رو از انتخابات بعدی راحت کرد. نمیدونم شنیدین یا نه ولی زن همین آقای کوین راد که خودشو واسه قشر کارگر هلاک میکنه معلوم شده به کارگرای کارخونه خودش کلی زیر حداقل سقف حقوق قانونی حقوق میداده!!! البته همین حزب کارگریها ماه قبل قسمتی از البسه آقای نخست وزیر را تبدیل به بادبان فرموده بودند فقط برای این که توالتهای دفتر نخست وزیری رو بدون اینکه خراب باشن بازسازی و رنگ آمیزی کرده و ۱۵۰۰۰ دلار از مالیاتهای مردم رو به باد داده. بماند که عمر تجهیزات توالتها بیش از هفت سال بوده اند! حالا اگر در بعضی کشور ها یه مدیر درجه ۳ ماهی دوبار سفر سیاحتی به صرف هتل پنج ستار
  • یک مهاجر بدبخت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    کاری به سیاست ندارم فقط کاشکی یه سکانس دادگاه پایانی بود که مثل مسعود شصت چی میومد مثل بچه آدم اعتراف میکرد که ببخشید اشتباه شد، من اشتباهی اومدم جایی که جام نبود …استرالیا جهنم است
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
    0 0
    حدود 3 میلیارد نفر فقط در هند و چین زندگی می کنند و کل اون جوامع غربی که نوشتین شامل امریکای شمالی و اروپا میشه. دنیا کوچکمان را کوچک تر و محدود در آلودگی های غربی ها نکنید.
  • ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰
    0 0
    عکسها خوب اصلاح نمی شود برای رضای خدا اصلاحش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس