کد خبر 306895
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم ثبت نام و توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی به صورت غیرحضوری انجام شود، گفت: ثبت‌ نام از مشمولان و توزیع سهام حداکثر تا یک هفته آینده آغاز می‌شود.

 به گزارش مشرق، علی حسینی در مورد زمان توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران اظهار داشت: دعوت‌نامه سهام عدالت این گروه از کارگران صادر شده است، اما با توجه به تعداد بالای کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران، در حال برنامه‌ریزی و پیش‌بینی راهکاری برای انجام غیرحضوری این کار برای رفاه حال کارگران هستیم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم، توزیع به صورت غیرحضوری انجام شود، گفت: هر تصمیمی که در نهایت اخذ شود، از طریق رسانه‌‌ها اعلام خواهد شد.

به گفته حسینی، آخرین هماهنگی برای ثبت نام با دبیرخانه استانی سهام عدالت و اداره کل تعاون، کار و رفاه استان تهران در روزهای آینده انجام می‌شود و ثبت‌ نام از مشمولان و توزیع حداکثر تا هفته آینده آغاز شده و ظرف دو ماه پایان می‌یابد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر مراجعات حضوری زیادی به تعاونی‌ها داشته‌ایم در حالی که هنوز فرایند ثبت نام آغاز نشده است، بنابراین از کارگران درخواست می‌کنیم که فعلا مراجعه حضوری نداشته باشند و نحوه توزیع و  ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

حدود یک میلیون نفر از کارگران فصلی و ساختمانی استان تهران در این فراخوان مشمول دریافت سهام عدالت هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ما ه منیر ملکی علی اباد ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    سال 1389ثبت نام کردم از کجا باید پیگیری کنم سهام عدالتبه ما تعلق گرفنه یانه به کجا مراجعه کنم
  • حسین میرزایی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    0 1
    خواهشن بفرمایید سهام عدالت به بنده تعلق میگیرد یا نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس