مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت از پایان مهلت ثبت نام نهایی دارندگان دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در شرکتهای تعاونی سهام عدالت در مردادماه سال جاری خبر داد.

 به گزارش مشرق، اسمعیل مختاری دولت آبادی گفت: تمام دارندگان دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی که تاکنون موفق به ثبت نام نهایی و دریافت برگه سهام عدالت نشده اند تا پایان مرداد ماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به شرکت های تعاونی سهام عدالت شهرستانی نسبت به ثبت نام نهایی و دریافت برگه های سهام عدالت اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی‌سازی در خصوص احتمال تمدید این زمان نیز اذعان داشت: در صورتی که تعداد جامانده‌های ثبت نام کننده زیاد باشد احتمال تمدید این زمان جهت ثبت نام نهایی و دریافت برگه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به این که استان تهران بیشترین تعداد دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور را دارد افزود: این تعداد مشمولین کارگران فصلی و ساختمانی در استان تهران یک میلیون و 110 هزار نفر را شامل می‌شود.

دولت آبادی در مورد تعداد کل مشمولین این گروه نیز گفت: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت یک میلیون و 960 هزار خانوار است که در مجموع با احتساب اعضاء خانوار آنها، تعداد کل مشمولین سهام عدالت این گروه 6 میلیون و 550 هزار نفر برآورده شده است.

وی در پایان به دارندگان برگه های سهام عدالت توصیه کرد: سهام عدالت این دسته از افراد قابلیت خرید و فروش ندارد و فروش وکالتی آن نیز غیرقانونی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس