نوآوری جدیدی که در نمایشگاه امسال به چشم می‌خورد، طراحی یک نرم افزار برای جستجوی مجازی در نمایشگاه کتاب است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، چند روزی است که نمایشگاه کتاب با آب و تاب هر ساله خود شروع شده است. در این نمایشگاه که همه ساله برگزار می‌شود، تمامی اقشار جامعه، از بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان برای تهیه کتاب‌های مورد نیاز خود و همچنین بازدید از نسخ کتب جدید روانه این نمایشگاه می‌شوند و گاه آنقدر تنوع کتاب‌ها زیاد می‌شود که بازدید ار نمایشگاه را به روز دوم و سوم می‌کشاند.

شلوغی فضای نمایشگاه و تعدد غرفه ها گاهی باعث سردرگمی بازدیدکنندگان می شود، به همین دلیل برگزار کنندگان این فستیوال فرهنگی نرم افزاری طراحی کرده اند تا این مشکل را به حد اقل برسانند.

در این نرم افزار شما با گشت و گذار مجازی در فضای نمایشگاه زمان خود را مدیریت می‌کنید و با استفاده از قابلیت‌های این نرم افزار که شامل نقشه نمایشگاه، جستجو در انتشارات و کتاب می شود، می توانید هر چه سریعتر کتاب مورد نظر خود را تهیه کنید.

نمایشگاه کتاب  نمایشگاه کتاب

نرم‌افزار نمایشگاه کتاب

کتاب ها

در این قسمت شما لیست تمامی کتاب های موجود در نمایشگاه را مشاهده می کنید. در زیر اسم هر کتاب، سالن و غرفه مربوطه نوشته شده است که این کار پیدا کردن کتاب را بسیار سهل خواهد کرد. علاوه بر این در قسمت بالای این صفحه برای پیدا کردن هرچه سریعتر کتاب، قسمت جستجو تعبیه شده است.

نمایشگاه کتاب

انتشارات

در این قسمت شما نام تمامی انتشارات این نمایشگاه را شاهد هستید که به تفکیک سالن ، غرفه آن ها نیز در زیر آنها درج گردیده است. در این قسمت نیز برای سهولت کار قسمت جستجو در بالای صفحه در نظر گرفته شده است.

نمایشگاه کتاب

نقشه

یکی از مشکلات نماشگاه ها نداشتن یک نقشه اساسی است. در این قسمت به حل این مشکل پرداخته شده است و شما با استفاده از نقشه نمایشکاه، جی پی اس شهر و نقشه مترو می توانید به راحتی مکان مورد نظر خود را در نمایشگاه پیدا کنید.

نمایشگاه کتاب

از من بپرس

آیا سوالی دارید که به دنیال پاسخ آن می گردید؟ در اینجا یک راهنمای خبره وجود دارد که همراه شما بوده و به سوالات متعدد شما پاسخ های کامل و جامعی خواهد داد.

نمایشگاه کتاب

شما با دانلود این نرم افزار می توانید از زمان باقیمانده تا پایان نمایشگاه کتاب امسال بیشترین بهره را ببرید.

نمایشگاه کتاب

دانلود
چگونه در شلوغی نمایشگاه کتاب گم نشویم +دانلود

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس