کد خبر 306377
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
مشرق - در حالی که امروزه ایالات متحده از ۵ روش متفاوت، برای اعدام محکومین استفاده می کند؛ با این همه بر اساس یک نظر سنجی ۶۹٪ آمریکایی ها اعدام به وسیله تزریق را در نسبت با سایر روش ها ترجیح می دهند.

رایج ترین روش اعدام در ایالات متحده

در همین حال دیگر روش های اعدام در این نظر سنجی اعداد ۹٪ برای اعدام با طناب دار، ۶٪ صندلی الکتریکی، ۸٪ جوخه آتش و ۵٪ اتاق گاز را کسب کرده اند.

رایج ترین روش اعدام در ایالات متحده

بر این اساس در حال حاضر تزریق رایج ترین روش اعدام محکومین در ایالات متحده بوده، به طوری که بر اساس آمار از کل اعدام های سال ۲۰۱۱ میلادی در این کشور ۶۹٪ آن‌ها به این روش انجام شده.

رایج ترین روش اعدام در ایالات متحده

در مجموع به نظر می رسد که هجمه رسانه ای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی صورت می پذیرد که این کشور، اعدام به روش های مختلف را به طور منظم اجرا و سالانه تعداد بی شماری از محکومان، در قالب یکی از این پنج روش مورد مجازات قرار می گیرند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    اتفاقا یه مقاله ای میخوندم که بررسی کرده بود اعدام با تزریق که با دو مرحله انجام میشه باعث میشه طرف فلج بشه ولی بسیار دیر باعث مرگ میشه و چون بیحرکته کسی فک نمیکنه که داره زجر میکشه و از این حیث بررسی کرده بودن که بدترین نوع شکنجه و اعدام هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس