رئیس بخش ورزشی اسبق رئال مادرید معتقد است که لجبازی آنچلوتی با کاسیاس در بازیهای لالیگا پس از این دیگر نابخشودنی و ابلهانه است.

به گزارش مشرق – خورخه والدانو که از سوی اصحاب رسانه در اسپانیا لقب "رانده شده" از دستگاه فلورنتینو پرس دارد و از دشمنان قدیمی مورینیو محسوب می شود در آستانه فینال بزرگ لیگ قهرمانان اروپا در شهر لیسبون گفت: همه دنیا شاهد درخشش ایکر کاسیاس بود و همه می دانیم که دیگو لوپس شایستگی ایستادن درون دروازه رئال مادرید آنهم در فینال لیگ قهرمانان اروپا را ندارد. چرا نباید شاهد حضور کاسیاس در چند بازی باقیمانده از لالیگا باشیم؟ این ابلهانه است که همچنان آنچلوتی با ایکر لجبازی کند و او را روی نیمکت بنشاند، واقعا قابل قبول نیست.

والدانو: غیبت کاسیاس تا شب فینال قابل قبول نیست

وی ادامه داد: لوپز دروازه خوبی است اما این برای حضور درون دروازه تیمی مثل رئال مادرید هرگز کافی نیست، هرگز.
رئال مادرید در لالیگا چندان مدعی قهرمانی به نظر نمی رسد و اتلتیکومادرید خود را در یک قدیمی قهرمانی در لالیگا می بیند، این قهرمانی برای اتلتیکو بسیار با ارزش است و در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار معنا دار و روحیه بخش خواهد بود.

والدانو نیز از مقامات باشگاه رئال مادرید خواسته بدون توجه به نتایج اتلتیکو در لالیگا در تمام بازیهای باقیمانده از کاسیاس استفاده کنند و اجازه ندهند این دروازه بان بزرگ روی نمیکت بنشیند.

والدانو: غیبت کاسیاس تا شب فینال قابل قبول نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس