کد خبر 304093
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷

زلزله ای به بزرگی 4.8 در مقیاس درونی زمین(ریشتر) ساعت یک و 29 دقیقه و 45 ثانیه بامداد روز شنبه جزیره کیش واقع در استان هرمزگان را لرزاند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق به نقل از مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه 4.8 ریشتری در کیش در عرض شمالی 26.498 و طول شرقی 53.853 به وقوع پیوسته است.

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله منتشر نشده است.

جزیره کیش یکی از جزیره های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است و یکی از نقاط گردشگری و پرجاذبه برای مسافران ایرانی به شمار می رود.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.4 در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر) نیز عصر روز جمعه شهرستان کنگان در جنوب استان بوشهر به لرزه در آورده بود.

مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران ساعت وقوع این زمین لرزه را 16 و 26 دقیقه و 58 ثانیه اعلام کرد.

براساس گزارش این مرکز موقعیت جغرافیایی این زمین لرزه 27.70 درجه شمالی و 52.04 درجه شرقی درعمق 18کیلومتری زمین و در فاصله 16 کیلومتری بندر کنگان به ثبت رسیده بود.

بندر کنگان در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا بخواد مثل اینکه فاتحه این فساد خانه داره خوانده میشه.
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    0 0
    از خدا بترسید من یک معلم محجبه هستم ساکن کیش و خیلی از ساکنین کیش ادمهای مذهبی ومومن هستند امروز دانش اموزانم خسته ومضطرب از اتفاق دیشب بودند وهمراه من در مدرسه نماز ایات خواندند انوقت شما دهان باز میکنی و شادی که هموطنانت دیشب لرزیده اند قضاوت میکنی اینجا خانه فساد است؟!!مشرق اگر مسلمانی این نظرات شنیع و دور از انسانیت را نشر نده!!کجایید ایام محرم وماه مبارک رمضان تا ارادت مردم کیش را به اهل بیت ببینی؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس