کد خبر 302722
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

تعداد دهها میلیونی بازدید مردم از این سایت نشان دهنده عدم استقبال مردم از انصراف دریافت نقدی یارانه ها می باشد و باید منتظر ماند و دید که آمار رسمی ثبت نام ها چه زمانی اعلام می شود که البته نباید کار سخت و زمانبری برای دولت باشد .

گروه اقتصادی مشرق - ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به‌طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به‌نشانی refahi.ir  آغاز شد و تا ساعت 24 روز گذشته ادامه داشت .

بعد از پایان ثبت نام ها این سایت در رده بندی سایت های فارسی به عدد 13 رسید و این در حالیست که بسیاری از سایت های خبری پربیننده ایرانی بعد از یک دهه فعالیت هرگز به این رتبه نرسیده بودند و اگر ثبت نام ها چند روز دیگر ادامه داشت ، احتمال این بود که رتبه این سایت به گوگل و یاهو هم برسد .

این آمارها و تعداد دهها میلیونی بازدید مردم از این سایت نشان دهنده عدم استقبال مردم از انصراف دریافت نقدی یارانه ها می باشد و باید منتظر ماند و دید که آمار رسمی ثبت نام ها چه زمانی اعلام می شود که البته نباید کار سخت و زمانبری برای دولت باشد .

آخرین وضعیت سایت رفاهی دات آی آر

همچنین از امروز نیز گزینه ثبت نام یارانه نقدی حذف و تنها گزینه انصراف روی میز انتخاب مردم قرار گرفته است.




آخرین وضعیت سایت رفاهی دات آی آر

انصراف دهندگان هم باید به این نکته توجه کنند که در صورت انصراف نمی توانند فعلا در این مرحله مجددا ثبت نام کنند و اگر در مرحله دوم ثبت نام نکرده اید نیاز به انصراف ندارید .


آخرین وضعیت سایت رفاهی دات آی آر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    100% اعلام نمی کنند. چون آبروشون میره. آمار بالا نشان دهنده مخالفت مردم با سیاست های دولت و نداشتن وجهه بین مردمه. این ها باید از الان انتخابات آینده رو شکست خورده بدانند.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    همه پرسی خوبی بود برای سنجش پایگاه اجتماعی دولت یازدهم! بعد از همه پرسی نظامی جمهوری اسلامی در سال 58 این نه گفتن به انصراف از دریافت یارانه ها بی سابقه بوده است! آقای روحانی پیام 20تا 30فروردین سال 93را دریافت کردید؟
  • امیر تبریز اوغلی ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    به زور بیاین انصراف بدین. هر چند ندین هم نمی دیم. بدیم هم با افزایش 3 برابری قیمت یارانه همون 45 تومان خواهد بود
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تا کور شوید...
  • حسین ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دولتی که تو این شرایط بد اقتصادی به مردم اعلام میکنه که از خود گذشتگی کنن و یارانه نقدی رو بی خیال شن و بعد خودش تو کاخ سعد آباد جشن های آن چنانی میگیره همین حقشه که کسی انصراف نده
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    دلمون رو به گرفتن یارانه خوش نکنیم، همچین قیمت ها رو بالا ببرن که یارانه 7 پشتمون رو از حلقوممون بکشن بیرون
  • محمد علی ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    تا این در حالیه که افراد سرشناس حزب اللهی نظیر سعید جلیلی و یامین پور مردم رو دعوت به انصراف کردن. اگه حزب اللهی ها هم سیاسی کار بودن چه بلایی به سر دولت میومد؟!؟!
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    آرزو بر جوانان عیب نیست
  • مج مج ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    0 0
    زیاد عجله نکن ... اگه اعلام کنن که میکنن باید تفکراتت رو 180 درجه تغییر بدی ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس