کد خبر 298887
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در مورد پهنای بند سایت رفاهی گفت: امکان ثبت نام همزمان ۲۵هزار نفر در سایت رفاهی وجود دارد.

 به گزارش مشرق، مسعود کاووسی با اشاره به اینکه ثبت‌نام سرپرستان خانوار نیازمند و متقاضی دریافت یارانه نقدی از ساعت 24 امشب آغاز می‌شود، افزود: در مورد پهنای باند سایت رفاهی که مورد سؤال مردم است، باید بگویم هیچ دغدغه‌ای نباید داشته باشند و پهنای باند این سایت بسیار توسعه یافته است.

مدیر روابط عمومی و ارتباط مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: پهنای باند سایت رفاهی به اندازه‌ای است که طبق گفته مسئولان فناوری در هر ثانیه امکان ثبت‌نام 25 هزار نفر در کشور وجود دارد.

وی افزود: همچنین ارتباطات غیرضروری و نیز ثبت‌نام خارج از کشور فعلا امکان‌پذیر نیست.

کاووسی افزود: اگر تمام جمعیت کشور هم در یک روز بخواهند ثبت‌نام کنند، امکان پوشش اینترنتی سایت رفاهی وجود دارد و آنچه که مورد نیاز است کد ملی سرپرست خانوار متقاضی دریافت یارانه است.

ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی توسط سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه نقدی از ساعت 24 امشب شروع می‌شود و بر حسب رقم آخر شماره ملی هر نفر روز بیستم برای کسانی که شماره سمت راست کد ملی رقم صفر، روز 21 برای کسانی که رقم آخر کد ملی یک باشد و همینطور تا روز 29 برای سرپرستانی که رقم آخر کد ملی آنها 9 باشد و دو روز آخر فروردین برای جا مانده‌ها در نظر گرفته شده است و ثبت‌نام در ساعت 24 روز 31 فروردین 93 به پایان می‌رسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حجت ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
    0 0
    یارانه فروردین ک.؟ مشرق چرا چیزی نمی نویسی؟
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
    0 0
    یه وقت خسته نشن 25 هزار نفر چیه،100 هزار نفر در یک زمان وارد سایت میشنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس