کد خبر 298511
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

در بازرسي از منزل پيرمرد که با دستور قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) صورت گرفت ،دست نوشته اي پيدا شد که نشان مي داد پيرمرد مذکور تصميم به خودکشي گرفته است.

به گزارش مشرق، پيرمردي که به دليل تالمات روحي اقدام به خودسوزي کرده بود خودرا از پشت بام منزل مسکوني پايين انداخت و جان سپرد.

اين حادثه صبح روز گذشته در مشهد هنگامي رخ داد که پيرمرد ۸۰ساله به دليل برخي تالمات روحي، با ريختن بنزين خود را در پشت بام منزل مسکوني به آتش کشيد و سپس درحالي که شعله ور بود خود را از ساختمان ۲طبقه به پايين انداخت.

اطرافيان با مشاهده اين وضعيت بلافاصله براي نجات وي اقدام کردند اما هنگامي که پزشکان بيمارستان پيکر سوخته و مجروح پيرمرد را معاينه کردند متوجه شدند او علايم حياتي ندارد و قبل از رسيدن به بيمارستان جان خود را از دست داده است.

در بازرسي از منزل پيرمرد که با دستور قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) صورت گرفت ،دست نوشته اي پيدا شد که نشان مي داد پيرمرد مذکور تصميم به خودکشي گرفته است.


اگر از سفرهای نوروزی امسال گزارش مکتوب، گزارش تصویری یا فیلم تهیه کرده‌اید به آدرس همیشگی ما یعنی "culture@mashreghnews.ir" ارسال کنید تا به نام خودتان و در سریع‌‌ترین زمان ممکن منتشر شود. به خاطر داشته باشید به بهترین آثار ارسالی که تا پایان فروردین ماه به دست ما برسند، علاوه بر درج اثر آنها در بخش "اخبار ویژه" پنج جایزه نقدی 2 میلیون ریالی از طرف تحریریه مشرق نیوز اهدا خواهد شد.

منبع: خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    0 0
    بنده خدا فهمیده قراره یارانه ش رو بگیرن اینکارو کرده روحانی مچکریم !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس