با دانلود این کتاب می توانید با زندگی 10 سردار شهید جنگ حق علیه باطل آشنا شوید.

به گزارش مشرق، چندی پیش مستند (تیزر) هایی به نام این 10 مرد پخش گردید، که داستان 10 شهید از شهدای عزیز 8 سال دفاع مقدس بود.

این کتاب زندگی نامه همان 10 شهیدی است که در این مستندها پخش گردید را به صورت: زندگی نامه، خاطرات و وصیت نامه بیان نموده است.

این کتاب در مورد 10 شهید از شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند که عبارتند از:

سردار شهید حاج حسین خرازی، سردار شهید حسن باقری، سردار شهید محمد جهان آرا، امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، سردار شهید مهدی باکری، سردار شهید عباس بابایی، سردار شهید حاج ابراهیم همت، سردار شهید حجت الاسلام مصطفی ردانی پور، سردار شهید محمد بروجردی و سردار شهید مهدی زین الدین.

همچنین این کتاب توسط گروه سایبری "مسجد شیخ انصاری (ره) شهرستان دزفول” تهیه شده است. که در ادامه می‌توانید نرم‌افزار آن را دانلود و بروی گوشی خود مطالعه و از نکات معنوی زوایای زندگی این شهدای گرانقدر بهره‌مند شوید. این نرم افزار در سه نسخه برای سیستم‌ عامل Android, IOS و JAVA طراحی شده است.


کتاب این 10 مرد برای موبایل
دانلود

کتاب این 10 مرد برای موبایل

دانلود

برای دانلود بروی لینک مورد نظر یا لوگوی سیستم عامل مورد نظر کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد فنونی ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    0 0
    با سلام و تشکر از شما بابت قرار دادن این کتاب در سایت. یک نکته را هم یادآورد شوم که این کتاب نسخه 1 می باشد. بازم هم ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس