کد خبر 291737
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

سلطان گوشی خود باشید

به گزار مشرق، ZDbox یک برنامه قدرتمند و محبوب برای بهینه سازی اسمارت فون ها و تبلت ها است که بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. این برنامه با مدیریت بخش های مختلف باتری و گوشی می تواند سرعت، کارایی و عمر باتری را افزایش دهد. این برنامه دارای امکانات و قابلیت های فراوانی است و یک جعبه ابزار اندرویدی به شمار می رود.

از ویژگی های این برنامه می توان به نمایش کامل اطلاعات در مورد زمان باقیمانده باتری، Task Killer قدرتمند برای بستن برنامه های در حال اجرا، قابلیت محافظت از برنامه ها با قرار دادن قفل برروی آنها، نمایش اطلاعات کلی هر برنامه و میزان شارژ مصرفی برنامه از باتری، حذف و انتقال نرم افزار های نصب شده، پیداکردن گوشی سرقت شده از روی نقشه و… اشاره کرد.

با این نرم‌افزار به گوشی خود مدیریت کنید+دانلود
Task Killer

این قابلیت یکی از کاربردی‌ترین قسمت‌های این نرم‌افزار است که با استفاده از آن می‌توانید نرم‌افزارهایی که باز هستند و از سرعت عملکرد گوشی می‌کاهند بسته و سرعت رسپاند گوشی را تا حد قابل توجهی بالا ببرید.

با این نرم‌افزار به گوشی خود مدیریت کنید+دانلود

App lock

آیا تا به حال به این مشکل برخورده‌اید که نرم‌افزار یا قسمتی در گوشی شما وجود داشته باشد و شما نمی‌خواهید کسی آن را مشاهده کند؟ به عنوان مثال یکی از مشکلات در برخی موارد این است که شما نمی‌خواهید کسی از محتویات باکس SMS‌ شما اطلاعی کسب کند. با استفاده از این قسمت شما می‌توانید نرم‌افزارها یا قست‌های مختلف گوشی خود را در این نرم‌افزار مشاهده و به روی آن پسورد به صورت پترن یا رمز عبور بگذارید.



System Cleaner

توصیه می‌شود از این قسمت روزانه چندین باز استفاده کنید تا اطلاعات زائد گوشی خود را پاکسازی کنید.

App To SD

با ورود به قسمت App To SD شما سه زبانه مشاهده می‌کنید که نرم‌افزارهای نصب شده بروی گوشی شما را به نمایش می‌گذارد.

Phone Only: در این قسمت نرم‌افزارهایی که بروی گوشی شما نصب شده‌اند و امکان جابجایی به SD Card را ندارند به نمایش در می‌آیند.

On SD Card: در این قسمت نرم‌افزارهایی که بروی گوشی شما نصب شده‌اند و به هر شکلی به روی SD Card موجد در گوشی منتقل شده‌اند به نمایش در‌می‌آیند.

On phone: در این قسمت نرم‌افزارهایی که بروی گوشی شما نصب شده‌اند و امکان جابجایی به SD Card را دارند، به نمایش درمی‌آیند.


Uninstaller

با ورود به این قسمت شما لیست کامل از نرم‌افزارهای نصب شده بروی گوشی با اطلاعات دقیق شامل حجم نرم‌افزار، نصب شده بروی حافظه داخلی (On phone) و یا حافظه جانبی (SD Card)، میزان حجم مصرف شده از این دو حافظه به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به دلخواه و بسته نوع مصرف خود از گوشی هرکدام را حذف کنید.

Battery Info

در این قسمت اطلاعات دقیقی از باطری گوشی خود مشاهده می‌کنید. یکی از ابزارهای کاربردی این قسمت Power Saver است. در صورت فعال کردن این قسمت، گوشی شما با کاهش شارژ به 30٪ با کم نور کردن صفحه نمایش، خاموش کردن WIFI، bluetooth و موارد دیگر باعث به طول انجامیدن زمان پایان شارژ باطری می‌گردد. البته این موارد را شما می‌توانید به صورت دلخواه تغییر دهید.


در این نرم افزار قسمتی به شکل مارکت‌های مختلف تعبیه شده که با مراجعه به آن می‌توانید نرم‌افزارهای مختلفی را دانلود کنید.

با این نرم‌افزار به گوشی خود مدیریت کنید+دانلود

با نگاهی اجمالی این نرم افزار از جمله نرم‌افزارهایی است که می‌توان گفت وجود آن بروی گوشی بسیار حیاتی و کاربردی است.


با این نرم‌افزار به گوشی خود مدیریت کنید+دانلود


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس