کد خبر 292817
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴

ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: کواچ مربی کم تجربه‌ای است و گزینه‌های بهتری هم می‌توانستند سرمربی تیم ملی والیبال شوند.

به گزارش مشرق، بهنام محمودی در مورد اسلوبودان کواچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من احترام زیادی برای کواچ قائلم چون بازیکن بزرگی بوده و شناخت خوبی از والیبال و فرهنگ ایران دارد اما گزینه‌های بهتری هم می‌توانستند سرمربی تیم ملی ایران شوند.

وی افزود: من به شخصه دوست داشتم که آندره آناستازی هدایت تیم ملی را به عهده بگیرد چون سبک کار او شبیه ولاسکو است و با حضور او در ایران، ارتباط و شرایطی که ولاسکو در ایران ایجاد کرده بود، قطع نمی‌شد. فدراسیون تلاش خود را برای حضور آناستازی کرد اما به هر حال نشد.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران ادامه داد: کواچ به دلیل حضور در لیگ ایران، شناخت خوبی از شرایط و فرهنگ کشور ما دارد ولی مربی کم تجربه‌ای است و مربیانی که در کنار او قرار دارند باید کمک زیادی به او بکنند تا تاثیر مثبتی روی والیبال ایران داشته باشد. اطرافیان کواچ باید اشخاص قدرتمندی باشند.

محمودی در پایان گفت: ولاسکو بالاخره باید ایران را ترک می‌کرد و این اتفاق با دعوت رئیس جمهور آرژانتین از او افتاد. فدراسیون باید مربیان با عقبه و با علاقه‌ای را در کنار ولاسکو قرار می‌داد تا الان از حضور آنها در نبود ولاسکو استفاده کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس