کد خبر 292806
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

سرمربی پیشین تیم شهرداری ارومیه گفت: خوشحالم که یکی از بازیکنان من، سرمربی تیم ملی ایران شده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم وطن پرست در سال 1383 هدایت تیم پگاه ارومیه را در لیگ برتر والیبال به عهده داشت. او در آن سال بازیکنی را در تیمش به خدمت گرفت که هنوز هم به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ از او یاد می‌شود. دریافت کننده صرب تیم پگاه در سال 1383 یکی از عوامل نایب قهرمانی نماینده ارومیه در لیگ برتر بود. اسلوبودان کواچ حالا سرمربی تیم ملی والیبال است.

وطن‌پرست در مورد حضور مجدد شاگرد سابقش در ایران گفت: کواچ در سال 83 با یک رزومه خوب از جمله قهرمانی در المپیک سیدنی به تیم پگاه ارومیه آمد و با تیم پگاه به عنوان نایب قهرمانی لیگ رسید. سال بعد هم به آذرپیام ارومیه رفت. او شخصیتی جدی و حرفه‌ای داشت و طبیعی هم بود چون در تیم‌های بزرگی بازی کرده بود. او در هر بازی حس مصمم بودنش را به دیگر بازیکنان هم انتقال می‌داد. کواچ یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ ایران است که هنوز هم بازیکنی در سطح او به ایران نیامده است.

سرمربی پیشین تیم شهرداری ارومیه اظهار داشت: از فدراسیون والیبال با من تماس گرفتند و من هر نکته‌ای را که لازم بود به آنها گفتم. این که فدراسیون با کسی به توافق رسیده که شناخت خوبی از والیبال ایران دارد بسیار خوب است. من هم خوشحالم که یکی از بازیکنان من، سرمربی تیم ملی ایران شده است. در حال حاضر توقع از والیبال ایران بالا است و من امیدوارم همه به کواچ کمک کنند تا موفقیت‌های تیم ملی ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ولاسکو پس از 3 سال حضور در ایران، والیبال و بازیکنان ما را به خوبی می‌شناخت  و با همه زوایای والیبال ایران به خوبی آشنا بود. باید به کواچ هم فرصت داد تا این شناخت را به دست بیاورد. البته او تا حدود زیادی با ایران آشنا است.

سرمربی پیشین شهرداری ارومیه در مورد موفقیت‌های این تیم در حالی که شروع بدی در لیگ داشتند، تصریح کرد: تیم ارومیه، پتانسیل لازم را داشت که در میان تیم‌های بالای جدول باشد. ارومیه تیمی نبود که روی پله دهم جدول بایستد و به زور به پلی آف برسد. خوشبختانه بازی‌های خوب شهرداری که از پیروزی مقابل جواهری گنبد شروع شد، نشان داد که مشکل فنی نداشتیم و مسئله ما، روحی، روانی و حاشیه‌ای بود. خوشبختانه وقتی دست عده‌ای از تیم کوتاه شد، چهره واقعی تیم ما را دیدید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس