کد خبر 288928
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

فرماندار تهران ضمن اشاره به افزایش فعالیت دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز بر تأمین امنیت منازل و جاده‌ها در این ایام تأکید کرد.

به گزارش مشرق،‌ عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۳ اظهار داشت: در روزهای پایانی سال باید برای برنامه‌ریزی ایام پرتردد و پرمصرف نوروز برنامه‌ریزی کنیم این جلسه به عنوان ستاد نظارت بر برنامه‌ریزی حمل و نقل، کالا ،‌توزیع میوه و تره‌بار ، ترافیک و راهنمایی و رانندگی در این ایام است.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم در این ایام تبادل اقتصادی در سراسر کشور است چرا که با توجه به سیرگردش در کشور همه استان‌ها فرستنده و پذیرای مسافر هستند.

فرماندار تهران تصریح کرد: در این ایام به واسطه مصرف بیش‌تر مواد غذایی مردم بیش‌تر به آن نیاز دارند و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در این چند روز باید بیشتر شود.

وی تأکید کرد: تامین امنیت منازل مردم و جاده‌ها دو وظیفه مهم پلیس در این ایام است ضمن این‌که تأمین مایحتاج مردم و نظارت بر قیمت‌ها باید با جدیت پیگیری شود.

فرهادی خاطر نشان کرد: در این ایام در گوشه و کنار انسان‌های فرصت طلبی که به دنبال پرکردن جیب خود هستند قصد سوءاستفاده از شرایط مردم را دارند لذا باید تلاش کنیم تا در جلوگیری از افزایش بی‌نظمی کم‌بود کالا ، احتکار و کم فروشی نظارت کامل وجود داشته باشد.

فرماندار تهران تأکید کرد: هیچ افزایش قیمتی در نرخ اتوبوس ، تاکسی و مترو تا ۱۵ فروردین ۹۳ نخواهیم داشت .

وی افزود:‌ تأمین میزان ۸ هزار تن میوه توسط شهرداری مسئله مهمی است که توزیع بخشی از آن از شب عید به بعد برای جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان بسیار مهم است.

در این جلسه همچنین موسوی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، گفت: مانور نظارتی ما از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فرودین سال ۹۳ ادامه خواهد داشت و در سطح شهر تهران ۲۰۰ تیم بازرسی برای فروشگاه‌های پوشاک، خواربار، کیف‌‌و‌کفش، تره‌بار شیرینی، گوشت، ماهی و مرغ استقرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ گشت سیار به همراه قاضی با همکاری تعزیرات حکومتی به فاصله حدود نیم ساعت از تماس مردم با شماره ۱۲۴ حضور خواهند یافت و به شکایات رسیدگی می‌کنند، ضمن این‌که ۲۵ گشت در همکاری مشترک تعزیرات و صدا‌ و سیما برای رسانه‌ای کردن برخورد با متخلفان فعالیت دارند.

معاون‌نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: حدود ۱۵ هزار تن سیب و ۳ هزار تن پرتقال در سرخانه‌ها موجود است و به لحاظ تأمین میوه شب عید مشکلی نداریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس