
به گزارش مشرق به نقل از سايپا نيوز، مدير بازريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با اشاره به پيچيدگي فضاي کسب و کار و رقابت بالاي بازار گفت: در عصر کنوني لازمه بقا و پيشرفت شرکت درک صحيح از مشتري و بازار با استفاده از سبک و اصول بازاريابي نوين است.
طاهري افزود: توجه به مشتري و استفاده از تکنيک ها و روش هاي افزايش رضايت مشتريان و وفادارسازي آنها همواره مورد توجه شرکت سايپا بوده است.
وي در ادامه گفت: سايپا در حوزه بازاريابي و فروش خودرو پيشرو بوده و طبق نظر سنجي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد طي پنج دوره متوالي مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را به خود اختصاص داده است.
مدير بازاريابي و فروش سايپا با اشاره به تثبيت رضايت مندي مشتريان از خدمات فروش گفت: سايپا، گام هاي بزرگي در اين زمينه برداشته که موجب افزايش رضايت مشتري شده است و اکنون نيز براي اولين بار در صنعت خودروي کشور پروژه اي تحت عنوان فروش منعطف و دلخواه مشتريان کليد خورده که با اجراي آن گامي بزرگ در رفع نياز مشتريان و افزايش سطح رضايتمندي آنها صورت پذيرفته و طي آن مشتريان مي توانند با هر سطح از درآمد و توانمندي اقدام به خريد محصولات سايپا کنند.
وي همچنين در مورد اجراي پروژه فروش منعطف و دلخواه مشتري افزود: مبلغ اوليه ثبت نام و ساير مبالغ پرداختي و زمان تحويل خودرو به دلخواه مشتري انتخاب و خريد صورت مي پذيرد و مشتريان با هر سليقه، در هر زمان و با هر مبلغي مي توانند يکي از محصولات شرکت سايپا را خريداري کنند.
مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در خاتمه گفت: اين امر با ايجاد انعطاف پذيري در پاسخگويي به نياز مشتري و افزايش قدرت خريد آنها با هر سطح از توانمندي باعث رضايت بيشتر مشتريان شده است.