کد خبر 28808
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰

فرامرز طاهري مدير بازاريابي و فروش سايپا گفت: گروه خودروسازي سايپا براي اولين بار در صنعت خودروي کشور پروژه فروش منعطف و دلخواه مشتريان که در جهت رفع نياز مشتريان و افزايش سطح رضايتمندي آنان صورت پذيرفته است را آغاز مي کند.

به گزارش مشرق به نقل از سايپا نيوز، مدير بازريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با اشاره به پيچيدگي فضاي کسب و کار و رقابت بالاي بازار گفت: در عصر کنوني لازمه بقا و پيشرفت شرکت درک صحيح از مشتري و بازار با استفاده از سبک و اصول بازاريابي نوين است.

طاهري افزود: توجه به مشتري و استفاده از تکنيک ها و روش هاي افزايش رضايت مشتريان و وفادارسازي آنها همواره مورد توجه شرکت سايپا بوده است.

وي در ادامه گفت: سايپا در حوزه بازاريابي و فروش خودرو پيشرو بوده و طبق نظر سنجي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد طي پنج دوره متوالي مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را به خود اختصاص داده است.

مدير بازاريابي و فروش سايپا با اشاره به تثبيت رضايت مندي مشتريان از خدمات فروش گفت: سايپا، گام هاي بزرگي در اين زمينه برداشته که موجب افزايش رضايت مشتري شده است و اکنون نيز براي اولين بار در صنعت خودروي کشور پروژه اي تحت عنوان فروش منعطف و دلخواه مشتريان کليد خورده که با اجراي آن گامي بزرگ در رفع نياز مشتريان و افزايش سطح رضايتمندي آنها صورت پذيرفته و طي آن مشتريان مي توانند با هر سطح از درآمد و توانمندي اقدام به خريد محصولات سايپا کنند.

وي همچنين در مورد اجراي پروژه فروش منعطف و دلخواه مشتري افزود: مبلغ اوليه ثبت نام و ساير مبالغ پرداختي و زمان تحويل خودرو به دلخواه مشتري انتخاب و خريد صورت مي پذيرد و مشتريان با هر سليقه، در هر زمان و با هر مبلغي مي توانند يکي از محصولات شرکت سايپا را خريداري کنند.

مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در خاتمه گفت: اين امر با ايجاد انعطاف پذيري در پاسخگويي به نياز مشتري و افزايش قدرت خريد آنها با هر سطح از توانمندي باعث رضايت بيشتر مشتريان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس