خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

* شنیده ایم محمود سریع القلم در جلسه چهارشنبه شورای سیاستگذاری مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری حاضر نشده و از این مرکز خداحافظی کرده است. علت قهر سریع القلم را اظهارات حسام الدین آشنا عنوان کرده اند که در نامه ای به رئیس صدا و سیما عنوان کرد سریع القلم جزو مشاوران رئیس جمهور نبوده و نیست. انتشار تصاویری از محمود سریع القلم در حالتی که کروات ذارد و به عنوان مشاور رئیس جمهور در اجلاس داووس شرکت کرده بود باعث ایجاد این اختلافات و تنش ها شد.

* شنیده ایم در جلسه ای که اصلاح طلبان داشته اند نسبت به غیبت خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن اعتراض کرده اند. در این جلسه خطاب به خاتمی گفته شده :" عدم حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به صدور بیانیه مجمع روحانیون در دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی ، یک چهره دوگانه از مجمع روحانیون و شخص شما در میان رسانه ها و افکار عمومی برجای گذاشت.

* شنیده ایم میزان حضور مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان کاهش یافته، بگونه ای که در هفته های اخیر به ندرت در کنار احمدی نژاد مشاهده شده است.یکی از دلایل تعطیلی جلسه وزرای سابق دولت دهم در ساختمان لادن، حضور مشایی در جلسات بود.

* شنیده ایم میزان ذخیره طلای کشور به رقم بیسابقه ای در طول تاریخ کشور رسیده است. بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، در حال حاضر میزان ذخیره طلای ایران بیش از 800 تن و ذخیره ارزی کشور نیز بیش از 110 میلیارد دلار است.

* یکی از حامیان روحانی با ارسال نامه ای به مدیران صدا و سیما خواستار تعطیلی دو برنامه "صرفا جهت اطلاع" و " حساس نشو" شده است. بهانه تعطیلی این دو برنامه، استفاده از خبرهای غیر معتبر و ایجاد تشویش اذهان عمومی در آنها عنوان شده است.

* پس از کناره گیری عارف از بنیاد باران، محمد خاتمی حضور پررنگ تری در جلسات این بنیاد دارد. در یکی از جلسات این بنیاد با اشاره به لزوم برنامه ریزی بلند مدت برای رسیدن به اهداف مورد نظر، به ارزیابی عملکرد مدارس غیر انتفاعی اصلاح طلبان همچون مدارس سلام و همچنین دلایل تاسیس دانشگاه ایرانیان توسط احمدی نژاد پرداخته شد و پیشنهاد شده این بنیاد نیز اقدام به راه اندازی مدارس غیر انتفاعی با هدف کار فرهنگی و سیاسی بلند مدت نماید.

* یکی از حامیان احمدی نژاد به نام (ع-د) به زودی یک هفته نامه اقتصادی راه اندازی خواهد کرد. قرار است این هفته نامه ضمن پاسخگویی به انتقادهایی که از عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد می شود، به نقد رویکردها و عملکرد دولت یازدهم بپردازد.

* در جلسه اصلاح طلبان مشهد مطرح شده که آقای روحانی روی استانداری نجار تاکید دارد و ما هم نمی توانیم نظر وی را تغییر دهیم، بنا بر این باید تمرکز خود را روی عملکرد صولت مرتضوی بگذاریم و نقاط ضعف وی را در شهرداری مشهد برجسته و نگذاریم مدیران اصولگرا در این شهر حضور پررنگ تری در مناصب بالای اجرایی داشته باشند.

* شنیده ایم دولت یازدهم نیز تاکنون مطالبات شهرداری را بابت اداره و گسترش مترو نپرداخته است. در دولت گذشته نیز به تسهیلات مصوب و قانونی کمک دولت به مترو پرداخت نمی شد.

* در روزنامه زنجیره ای آسمان که با حمایت کرباسچی و سردبیری قوچانی منتشر و پس از چند شماره به دلیل اهانت به احکام اسلام توقیف شد، متاسفانه رد پای کمک به آن از طریق اموال عمومی در قالب تبلیغات یک بانک متعلق به بیت المال در اولین شماره تا شماره آخر آن دیده می شد.

* اصلاح طلبان از بازپس گیری استعفای احمد دنیا مالی به شدت عصبانی هستند و می گویند برنامه ریزی ما برای رسیدن به مرحله استیضاح قالیباف با 21 رای در حال اجرایی شدن بود که این پروژه با بازپس گیری استعفای دنیا مالی ناکام ماند. اصلاح طلبان همچنان به دنبال شهردار شدن محسن هاشمی در تهران هستند.

* در جلسه اصلاح طلبان مطرح شده است حالا که راه اندازی شبکه تلویزیونی خصوصی منع قانونی دارد باید تمهیدی بیندشیم و پروژه بالا بردن سرعت اینترنت در کشور را اجرا نماییم تا بتوانیم از طریق شبکه مجازی اقدام به نمایش فیلم ، مصاحبه ، خبر و گزارش نماییم.هزینه این پروژه بیش از 2 میلیارد دلار ارزیابی شده است.

* شنیده ایم یکی از دلایل لغو اجرای افزایش قیمت بنزین از اول اسفند سال جاری، نظرات مخالف اکثر استانداران بود که جهت مشورت به تهران فراخوانده شده بودند.

* پس از ناکامی اصلاح طلبان در عملیات تطهیر خاتمی و دیدار وی با مراجع عظام تقلید، برخی نزدیکان وی طرح دیدار و میانجیگری آیات عظام شبیری زنجانی، جوادی آملی و امامی کاشانی را مطرح کرده و در دستور کار قرار داده اند.

* به دلیل مشکلات عدیده شهر تهران، قرار شده از قالیباف و استاندار تهران برای شرکت در جلسات هیات دولت بیشتر دعوت به عمل آید.هفته گذشته برای اولین بار از قالیباف برای شرکت در جلسه هیات دولت و بررسی مشکلات شهر تهران دعوت شد.

* گزارش ها از نوار غزه حاکی از بستن شدن کانال های این منطقه دارد. پس از کودتای نظامیان در مصر و به قدرت رسیدن ژنرال السیسی، تمام کانال هایی که از مصر برای غزه دارو و غذا و لوازم ضروری می بردند مسدود شده و فلسطینی ها در مضیقه بسر می برند. گفته می شود این شکل از سخت گیری حتی در زمان حکومت مبارک هم سابقه نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    20 مثل همیشه
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    20
  • امین ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    "یکی از حامیان روحانی خواستار تعطیلی دو برنامه "صرفا جهت اطلاع" و " حساس نشو" شده است." اگه دوتا برنامه نقد درس از دولت باشه همین دوتاست. این ها رو هم تعطیل کنید وبه جاش 24 ساعته روحانی مچکریم پخش کنید !!!!
  • لبو فروش ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    آقای سریع القلم ! آدم با سواد و با کلاس و فهمیده ای مثل شما که قهر نمی کند! سعی می کند با درک و فهم و منطق و استدلال مسائل رو حل کند :)
  • میثم ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    توجه توجه مرکز خدمات آتش نشانی با نردبان باز شونده و تشک همراه برای کلیه کسانی که از دست اصلاحات و اعتدالیون در حال سوختن هستند راه اندازی شد. بسوزید و که این آتش رو خودتان به راه انداختید.
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
    0 0
    "شنیده ایم دولت یازدهم نیز تاکنون مطالبات شهرداری را بابت اداره و گسترش مترو نپرداخته است." کجایند آن روزنامه ها که از صبح تا شب به دولت قبل حمله می کردند !!!؟
  • گودرزی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مدارس غیر دولتی اصلاح طلبان با کمک یاران حامی فتنه انها در حال تاسیس است. انتصاب حامیان فتنه در اموزش و پرورش مناطق شمالی شهر تهران مانند منطقه 2 گویای این امر است . مجموعه مدارس " اسمان " توسط این گروه در مناطق شمالی در سال اینده تحصیلی در حال تاسیس است
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    "در حال حاضر میزان ذخیره طلای ایران بیش از 800 تن و ذخیره ارزی کشور نیز بیش از 110 میلیارد دلار است." قابل توجه راستگویان، عجب خزانه خالی ای :))))
  • حسینی ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    قهر قهر تا روز قیامت .. اخه این مردک کیه که قهر کنه خوب بره بهتر
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    "اصلاح طلبان همچنان به دنبال شهردار شدن محسن هاشمی در تهران هستند." اینها دیگه کیند !!! عطش قدرت طلبی در آنها فوران می کند
  • اولیاء مدرسه ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    در مدارس سلام انچکه کار نمیشود کار تربیت است . تربیت اسلامی و انقلابی تعطیله . حتی عکس امام و رهبری هم در کلاسها نصب نشده است
  • سیدعلی ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بابت برهم زدن وحدت لیبرال ها در دولت به خصوص سریع القلم غربگرا از مشرق تشکر ویژه دارم
  • طاهری ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    عوامل روزنامه اسمان مرتد هستند
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    10 نمره منه دیگه خبرهاتو ویژه نیست بیشتر رپرتاژه
  • میترا1 ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    به تدبیر بگویید حساس نشو حساس نشو !!! شعارای ازادی بیان و لیبرالیستیشون مرغ پخته را هم بخنده میندازه !
  • سارا ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    سریع القلم یا سریع القهر ؟ ایشان بهتره بره پیش یاران کراواتی خودش در امریکای چنایتکار
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    20 دمت گرم مشرق
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    "برنامه اصلاح طلبان برای تطهیر خاتمی در دیدار با آیات عظام شبیری زنجانی، جوادی آملی و امامی کاشانی" دفاتر آیات نامبرده، هوشیار باشید.
  • مطلع ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    شنیده شده که همایش انتخاباتی اصلاح طلبان در بین معلمان تهرانی با کمک بعضی از عوامل انها در اموزش و پرورش این شهر در بعضی ازمدارس غیر دولتی در مناطق شمالی و مرکزی تهران از جمله همین مدارس سلام در ماه گذشته برقرار بوده است
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    هرکی بگه 20 خره :))))))))))))
  • میترا1 ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مشرق جون ! چرا نظرمو نذاشتی ؟ کجاش تند بود ؟؟ حالا به .......... گفتیم حساس نشو ! اشکالی داشت ؟؟ اخه میترسم فصل بهار نزدیکه حساسیت فصلی بگیرن !!
  • مایی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام صدا وسیما چنذ وقت است که مدارس سلام را تبلیغ میکند تذکر در رسانه ها ضروری است
  • محمد ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خبر مسرت بخش هفته: "شنیده ایم میزان حضور مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان کاهش یافته، بگونه ای که در هفته های اخیر به ندرت در کنار احمدی نژاد مشاهده شده است.یکی از دلایل تعطیلی جلسه وزرای سابق دولت دهم در ساختمان لادن، حضور مشایی در جلسات بود."
  • امیر علی ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اینقدر احساساتی صحبت نکنید. کروات رو ملاک آمریکایی بودن افراد قرار ندین. واقعاً که کشور مضحک و با مزه ای داریم.
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    هرکی بگه 20 خره :))))))))))))
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مگه به خواب ببینن.
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلبا خیلی براتون مهمن هاااااا وللش از این به بعد ریاست جمهوری کنترات دست معتدلین است نه اصولگرایان ریا کار نه اصلاح طلبان وطن فروش فقط اعتدالو عشقه...
  • محمد ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    "شنیده ایم در جلسه ای که اصلاح طلبان داشته اند نسبت به غیبت خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن اعتراض کرده اند. در این جلسه خطاب به خاتمی گفته شده :" عدم حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به صدور بیانیه مجمع روحانیون در دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی ، یک چهره دوگانه از مجمع روحانیون و شخص شما در میان رسانه ها و افکار عمومی برجای گذاشت." آقاي خاتمي! شما كه سال 88 مردم رو به حضور در 25 بهمن تحريك مي‌كردي و ميخواستي 22 بهمن از اذهان مردم پاك بشه. چي شد؟! پروژه جواب نداد؟! يه تلاشي كرديد، ولي ديدي خر مراد برگشته اين ور، ميخواي بگي از همون اول 22 بهمني و انقلابي جان بر كف بودي؟! برو عامو! آدمي كه نقاب از چهره‌اش افتاده كه ديگه نبايد خم شه نقاب رو برداره دوباره بزنه به صورتش! نقاب كه افتاد باهاس بي خيال شي راتو بكشي بري. اين طوري تابلوئه خيلي ضايست!
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بشمار. تا چشم ضد اسلام درآد.
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اين‌ها ابزار آزمايش مردم هستند. اينكه مردم جنس نفاق و دورويي را تشخيص بدهند يا نه خيلي آزمايش مهميست.
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آيت الله جوادي آملي كه قطعاً تو دهن خاتمي فتنه‌جو ميزنه شك نكن
  • محمد ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    پيشنهاد مي‌كنم صدا و سيما واسه اينكه روحيات دولت راستگويان خداي ناكرده مكدر نشه! و به تريج قباي آقايان برنخوره، برنامه‌هاي انتقادي و آسيب‌شناسي رو كلاً قطع كنه و اعضاي كابينه دولت را به جمع عموهاي فيتيله‌اي اضافه كند! البته در عمل الانم تقريباً همينه!
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ما که نیامدیم اما مردم انقلابی، تشکر! تشکر! مجمع روحانیون به‌رغم عدم حضور سران این گروه در راهپیمایی 22بهمن، از حضور مردم در این مراسم تقدیر و تشکر کرد
  • آزادمـــرد ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    قول میدم همه ش خالی بندیه... نشون به اون نشون که همه ی مطالب بدون منبع و با انگیزه ها و غرض ورزی های سیاسی علیه یک جریان خاص طرح میشه! "شنیده ایم" هم شد منبع؟؟؟؟؟؟
  • ایران اسلامی ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مشرق مرسی تنویر می کنی ملتو نمره شما 20
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بالاخره معلوم شدسریع القلم مشاور اقای روحانی بوده یاخیر؟دولتی هاکه تکذیب کرده اند،ازطرفی ایشان هم به جلسه تشریف نبردن!مگردولت ازاوبرای شرکت درجلسات بعدازتکذیب مشاوری،دعوت کرده اند؟خداوکیلی ازبس تکذیب وتاییدشنیدیم،کله گیچه گرفتیم!
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خاتمی چه راهپیمایی میومد، چه نمیومد، در هر صورت چهره دوگانه و منفوری نزد ملت داره!!
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    امیرعلی نظر شما چقدر مضحک و بامزس!!
  • ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ما تهرانی ها از شهردارمون راضی هستیم، تا کور بشه چشم اصلاحات!!!
  • بیتا 0 ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    یه سوال، این مجمع روحانیون واقعا نمیفهمن یا خودشونو زدن به نفهمی!؟؟
  • آدمیزاد ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    جناب طاهری بیخودی از خود حکم ندهید .
  • محسن ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بابا مگه دروغه. عمو پورنگ عین حقیقت رور نشون داد. مشاورش خودش که به همه توهین میکنه قبول نیست؟ یا اینکه خود رئیس جمهور ما را بی سواد خطاب می کند و خودش را عقل کل و دانا قبول نیست؟ بسه توی این چند ماه که اومدی کلی با عزت ملت ایران بازی کردی. بسه بسه.
  • ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    شما اصولگرايان در جلسات اصلاح طلبان چگونه حضور پيدا ميکنيد ميشنويد ؟! استغفرالله..... نميکنيد ؟!
  • ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خب این خدمات که مال شهرداریه ، شهردار هم که اصولگراست ، نتیجتا این شما هستید که به این خدمات نیاز دارید....گویا سوزش خیلی زیاده !!!
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    کلاسش هم حتما به کراواتشه!
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    در مورد سرعت اينترنت البته بايد اين را اضاف كرد كه الان دارند اينترنت پر سرعت را با تبليغات و مودم رايگان در بين دانشجويان و ... رواج مي دهند. خدا مي داند كه اين ها در اين وزارت خانه چه خوابي براي مردم ديده اند . اينترنت پر سرعت بد نيست به شرط آن كه هدف از آن تطهير فتنه گران از طريق فضاي مجازي و انحراف فرهنگي و به تبع آن سياسي جوانان نباشد.
  • یعقوب ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اخبارتون ضعیف شده
  • صرفا جهت اطلاع ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    لابد میخوایید سرعت اینترنت رو هم کمتر از این کنید؟بزارید سرعت اینترنت زیاد شه! در ضمن خدا خواسته که مردم فلسطین در تنگنا باشن!اینهمه کشور عربی داریم! زیاد شما مشرقیا غصه نخورید!لطفا خبر اخر رو حذف کنید!
  • لوطی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    شما که با سوادی چرا !!!
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    فقط لبو فروش ها و راننده تاکسی ها هستند که قهر می کنند. اونهایی که غذای خوب! خوردن و سوار طیاره شده اند قهر نمی کنند (حسن تقی زاده )
  • سیدالحسینی ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خاتمی ،مشایی،سریع القلم وهرفتنه گرومنحرفی می خواهدباشندچه درصحنه باشندیانباشندکه بهتره نباشند منفورین ملت عزیزوبصیرایرانند
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مولا امیرالمومنین میفرمایند بین حق و باطل این است که شنیده باشی یا دیده باشی!
  • ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مشرق جان خیلی دره پیت می نویسی.
  • جمال ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این صفات رو از کرواتش فهمیدی؟؟
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اغده ای
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    التكذيب عادت الاعتدال!
  • sina ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    از اتوبان امام علی برای گرفتن سبد کالام می رفتم که ذهن آمد که راستی، کدام یک با «تدبیر» همخوانی دارد، اتوبان امام علی یا سبدکالا؟!
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آزادی بیان تو کنار گذاشتن شیار هم بود. تو دعوا سر مجری تلویزیون هم کاملا مشهود بود. آزادی بیان تا بیان چی باشه و کی بیان کنه!
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح بفرماييد بنیاد مخملي باران ....
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    موافقم اعتداليون شعار «زنده باد منتقد من» را فراموش كرده اند آن از بي سواد خواندن منتقدين توسط رئيسشون اون از توقيف روزنامه هاي منتقد اينم از اين دو برنامه كه من به شخصه طرفدار پروپا قرصشونم
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    تفکر فاشیستی
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    عکس هاشمی و موسوی خوئینی ها
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آقای امیر علی بعضی کراواتها بو میده برادر احساسات برای اون اولا بود بعد از سی و چند سال دیگه آدم شناس شدیم خب
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    منفی به پاسخ اولی دادم
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    20 .... به ادب جناب
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این اصلاح طلبان چی میکشن از دست قالیباف!ولی همانطور که رهبر از قالیباف بعنوان مدیر جهادی حمایت کردن ما نیز از او حمایت میکنیم.
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اینا منتظر ارث باباشونن چه با نقاب چه بی نقاب
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    از مشایی چه بدی دیدی ؟؟ جوگیر شدی داداش ! خاتمی سوروس و سریع القهر را به مشایی نچسبون
  • مین ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    رفوزه شدن اصلاح طلبان در مراحل مختلف وحوادث چند سال اخبر و برخورد ملت ایران با این حیونکی ها باعث شده به شددت عقده ای بشن حالا دارن خودشونو سبک می کنن تا یک وقت نترکن ولی کورخوندن.من باقالیباف زیاد موافق نیستم ولی از اینا خیلی بهتره
  • علی اکبر ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مشکلش نداشتن همین شرایطی است که فرمودید
  • علی اکبر ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اگه می دانستیم بارأی به روحانی رفوزه های انقلاب روی کار میان به قالیباف رأی می دادیم
  • محمد ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    آیات عظام شبیری زنجانی، جوادی آملی و امامی کاشانی تا حالا به نوعی حال این فساد طلب هارو گرفتن حالا من موندم چرا میخوان دوباره امتحان کنن؟!
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ما هم راضی هستیم
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    از زماني كه رهبر عزيز از مديريت جهادي اقاي قاليباف دفاع و تعريف كرد ماجراي هجمه كردن به شهردار تهران و صدا و سيما و... شروع شده ولي اينها چقدر احمق هستند كه هنوز فكر ميكنند مردم و مسئولين مخلص نظام نميدانند.
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اصلاح طلبو رنگ میکنه بجای قناری میفروشه.حواست باشه فروخته نشی یا حداقل قیمتو بالا بگیر معتدل!!!!!!!!!!!
  • ازنوجاني ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اين هم از دولت قبلي مانده . وگرنه همه را با سبد مي دادند برود.
  • بیسواد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    کروات نه افصار تمدن
  • ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    حاج قاسم سلیمانـے : اگــر ڪسے صـבای رهبــر خوב را نشنوב بــه طور یقیــن صــבاے امـام زمــان (عج) خوב را هم نمی‌شنــوב و امروز خط قرمــز بایــב توجه تمـام و اطاعت از ولــے خوב ، رهبــرے نظام باشـב .
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    اينا كه تو اردوگاه اعتدال هستن همون افسادطلبان هستن ديگه اخوي!
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بايد ميدونستي، چون مسبوق به سابقه بود. تاريخ! تاريخ!
  • علی ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این حکم، من درآوردی نیست ،امام(ره) درواکنش به اقدامات جبهه ی ملی علیه قصاص،آنهارامرتد اعلام کردند
  • علی ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    مشایی ...ی بود که وظیفش زمین زدن دکتر احمدی نژاد بود وکارش روهم به خوبی انجام داد مشرق منتشرکن وگرنه بهت شک میکنم که نکنه ازاین بهاری ها باشی...
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    ما گروه مخملی شما مشت اهنی
  • ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    با عنايت امام رضا(ع)عمرا اگه ما مشهديا بذاريم اصلاح طلبان تو مشهد عرض اندام كنند، روحانيت و دانشگاهيان و مردم مشهد هوشيارند
  • سعید ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    توجه توجه تو صف کالا سوختیم وپودر شدیم ما از دست شیطان هم میسوزیم!!
  • سعید ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    خدایی چند ثانیه به این جمله فکر کنید واقعا که کشور مضحک و با مزه ای داریم. چقدر این جمله مضحکه
  • ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    مرگ بر دیکتاتوری مدرن
  • سرد ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    هر دو
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    چه خط قشنگی .ای ول به سلیقه
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    ربطی نداشت
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    شما گروه مخملی با میله های آهنی سر مامور امداد هلال احمر را شکستید و بدن بیهوشش را برای شکنجه به خانه تیمی کشاندید تازگی در اثر جراحات وارده در سال ۸۸ شهید شد. یادتان نیست؟
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    جدا؟ کشور فارسی زبان هم یه چند تایی داریم. شما لطف میکنی تشریف ببری مردم از دستت راحت شن؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    چشمات درپیت میبینه
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    0 0
    دم مشهدي ها گرم. الان دشمن بيروني كوتاه بياد، اين غضنفرهاي داخلي(افسادطلبان) كوتاه نميان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس