خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که ميهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*برنامه‌ریزی اصلاح‌طلبان برای حضور  محمد خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن تهران ناکام ماند. برخی حامیان خاتمی اصرار داشتند به منظور بازگشت وی به عرصه سیاسی، او باید در نخستین گام در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند تا بارقه‌های امید را به اردوگاه اصلاح‌طلبان بازگرداند اما گزارش‌های دریافتی نشان داد شرکت خاتمی در راهپیمایی قطعاً باعث طرح شعارهایی علیه فتنه و دروغ تقلب از جانب راهپیمایان خواهد شد و هزینه غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر ماندن خاتمی در تهران با وجود بیانیه مجمع روحانیون در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی، یک پارادوکس بود که حل آن در ظاهر با خروج خاتمی از تهران و سفر وی به اردکان حل شد.
از سوی دیگر، به‌رغم صدور بیانیه مجمع روحانیون و حزب منحل مشارکت در دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، سران این دو جریان سیاسی از حضور در راهپیمایی 22 بهمن خودداری کردند.

*شنیده‌ایم کار پذیرش دانشجو در دانشگاه احمدی‌نژاد که قرار بود از بهمن امسال عملی شود به تعویق افتاده و احتمالاً از مهر سال آینده پذیرش دانشجو صورت خواهد گرفت. احتمال می‌رود هیئت امنای دانشگاه در روزهای آینده با صدور بیانیه‌ای درباره کارشکنی‌های صورت‌گرفته در مسیر تأسیس و پذیرش دانشجو مطالبی را بیان کنند. با حکم احمدی‌نژاد، رئیس سه دانشکده این دانشگاه منصوب شده‌اند.

*در گزارشی که برای عنصر خاکستری از آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان در پایتخت، کلانشهرها، شهرستان‌ها و مناطق روستایی تهیه شده، آمده است: "در صورت ادامه روند کنونی، وضع اصلاح‌طلبان به جز پایتخت و برخی کلانشهرها که تا حدودی مساعد است، این جریان از کمترین شانس ممکن در شهرها و شهرستان‌ها برای انتخابات مجلس برخوردار است."

*رایزنی‌های فشرده مقامات سیاسی و اقتصادی روسیه و چین برای خرید روزانه یک میلیون بشکه نفت از ایران، به مراحل پایانی نزدیک شده است. رایزنی‌ها و تماس‌های تلفنی اوباما و جان کری نتوانسته خللی در عزم چین و روسیه که هر کدام درخواست خرید روزانه 500 هزار بشکه نفت از ایران را ارائه کرده‌اند، ایجاد کند.

*نظرسنجی‌های صدا و سیما نشان می‌دهد برنامه طنز "قند پهلو" که از شبکه آموزش پخش شده است با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده به‌گونه‌ای که در برخی شب‌ها تعداد بینندگان آن، از سریال‌های پرمخاطبی چون "آوای باران" بیشتر بوده است. طنز فاخر این برنامه که همراه با اجرای قوی "رضا رفیع" و "شهرام شکیبا" همراه بود، دست اندرکاران صداوسیما را به صرافت انداخته تا مجموعه جدید آن را برای ایام نوروز 93 روی آنتن ببرند.

*شنیده‌ایم "علی خلیلی" طلبه جوانی که تیر ماه سال 1390 توسط تعدادی از افراد شرور منطقه تهرانپارس از ناحیه گردن، ریه و روده دچار جراحت شده بود، در وضعیت نامساعدی به سر می برد و قرار است طی روزهای آینده در بیمارستان سینا مجددا مورد عمل جراحی از ناحیه ریه و روده قرار بگیرد.

 *شنیده ایم طرحی مبنی بر واگذاری سینماهای بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار گرفته است. این طرح در دوران دولت دهم مطرح شد که با مخالفت مسؤولان بنیاد شهید به تعویق افتاد.

*برخی نمایندگان مجلس که به دنبال استیضاح نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت بودند، از پیگیری استیضاح خودداری کرده و معتقدند با توجه به عملکرد ضعیف مدیریتی وی در حوزه صنعت و بازرگانی به ویژه پس از عرضه سبد کالا، دولت اقدام به جابجایی وی خواهد کرد و نیازی به طرح استیضاح نخواهد بود.

*گزارش‌های دریافتی از حوزه بهداشت و درمان نشان می‌دهد در سال جاری از بیش از 52 کشور دنیا بیمارانی برای درمان به شهرهای تهران، شیراز و مشهد سفر کرده‌اند. برخورداری ایران از پزشکان متخصص و صاحب‌نام در منطقه و دنیا، بهره‌مندی بیمارستان‌ها از تجهیزات پیشرفته و هزینه پایین درمان و دارو در قیاس با کشورهای صاحب‌نام، باعث شده تا تقاضای فراوانی به ویژه از سوی ایرانیان خارج کشور برای درمان در ایران صورت پذیرد به‌گونه‌ای که با کمی برنامه‌ریزی می‌توان ایران را به قطب توریسم پزشکی منطقه تبدیل کرد.

*شنیده‌ایم برخی نمایندگان مجلس در نشست مشترک دولت و مجلس، نسبت به عملکرد "مجید انصاری" معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، در برقراری تعامل میان این دو قوه ابراز نارضایتی کرده و معتقد بودند چنانچه این معاونت موفق‌تر عمل نماید حجم سؤالات و تذکرها به دولت کمتر شده و لوایح قوه مجریه، شانس بیشتری برای تصویب در مجلس پیدا خواهند کرد.

*در جلسه انتخاباتی اعتدالیون گفته شده که برای حضور موفق در انتخابات باید در جست‌وجوی چهره‌های معتدل و مردمی باشیم. در این جلسه مقرر شد پس از جلب موافقت "سید کاظم اکرمی" وزیر اسبق آموزش و پرورش، همایشی تحت عنوان تجلیل از چهره‌ای ماندگار در امر تعلیم و تربیت برگزار شود و سپس وی را به عنوان سر لیست انتخاباتی شهر همدان معرفی نمایند.

*گزارش‌های یک نهاد نظارتی نشان می‌دهد انتصاب‌های دکتر "سید حسن قاضی زاده" هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نسبت به مدیران دولت دهم از کارآمدی بهتری برخوردار بوده و از افراطیون اصلاح‌طلب در اعطای مسؤولیت‌ها استفاده نشده است.

*ارتقای سطح علمی دانشگاه های کشور باعث شده دانشجویانی از بیش از 40 کشور دنیا برای تحصیل در رشته های پزشکی، مهندسی و علوم انسانی مورد پذیرش قرار بگیرند. تعداد قابل ملاحظه‌ای از مسؤولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشورهای همسایه ایران در حال گذراندن دوره دکتری در ایران هستند.

*براساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، رشد جمعیت ایران با میانگین 11/1 در میان 135 کشور، رتبه 75 را دارد. رشد جمعیت کشورهایی چون نروژ، بلژیک و ایرلند بیشتر از ایران است و ایران در حال حاضر هم ردیف کشور سوئیس است.

*شنیده‌ایم به دستور مقامات دولتی، جشن نوروز که در سال‌های اخیر به ابتکار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری میان سه کشور فارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان و کشورهای دیگر آسیای میانه و قفقاز و شبه قاره هند که در آنها عید نوروز را گرامی می‌دارند برگزار می‌شد، در نوروز 1393 برگزار نخواهد شد.

*در روزهای اخیر صفحاتی با نام "مشرق" در برخی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام و... باز شده و در آن اقدام به انتشار خبر، گزارش، تحلیل، عکس و فیلم می‌شود. "پایگاه اطلاع‌رسانی "مشرق" اعلام می‌دارد این صفحات هیچ‌گونه ارتباط و انتصابی با مدیریت و تحریریه "مشرق" ندارند و از همکاران رسانه‌ای تقاضا می‌شود در نقل اخبار فقط از خروجی "پایگاه اطلاع‌رسانی مشرق" استفاده کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 70
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    20
  • امید ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    "رایزنی های فشرده با روسیه و چین برای خرید روزانه یک میلیون بشکه نفت از ایران" عجب!! کیا بودن می گفتن دولت قبلی مملکت را دارد به چین و روسیه می فروشد و ما باید برویم سراغ غرب !!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چرا درباره سوریه خبری نداشتید؟
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    "علی خلیلی طلبه جوانی که تیر 1390 توسط افراد شرور تهرانپارس مجروح شد" حمایت قوه قضائیه از ناهیان از منکر بسیار ضعیف است و افراد شرور را گستاختر می کند
  • سوزن بان ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    15
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    رشد جمعیت ایران نگران کننده است، و آقایان به جای رفع نگرانی جوانان و تسهیل ازدواج ، به فکر کسب کرسی های مجلس و مجلس خبرگان هستند !!!
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یادداشت مهم حجت الاسلام حاجتی درخصوص حواشی بوجود آمده از «سریال سرزمین کهن» www.hajati.org
  • ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    حذف جشن نوروز. از نظر دولت جدید هرکار دولت قبل کرده بد بوده و باید حذف بشه !!!
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اعتدال دروغی بیش نیست. اعتدال = اصلاح طلبان + راستی های سنتی دنیاطلب و اهل معامله
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    10
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    "برنامه ریزی اصلاح طلبان برای حضور محمد خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن تهران ناکام ماند." ای کاش می اومد چند تا شعار اساسی فتنه گر بهش می دادیم
  • سید امیر ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اصلاح طلبان برای مجلس اینده نه تنها در شهرستانها بلکه در پایتخت هم هیچ امیدی نخواهند داشت . به امید خدا
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بین همه سیاسیون ایران به غیر از رهبری عزیزمان که سرور و مولایمان است، عشق فقط احمدی نژاد است و بس. دوست داریم ای ماه ما گل ناز ما عشق شیرین ما احمدی دلاور و شجاع ما
  • محمد ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اگه روشون ميشد، مسكن مهر رو منفجر ميكردن و به عوض تعطيلي پنجشنبه دانش‌آموزان در دولت احمدي نژاد، جمعه‌ها هم مدرسه رو اجباري ميكردن. اگه روشون ميشد!!
  • شهروند ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    شما واقعا مشکل دارید !!! تنها چیزی که مد نظرتان نیست اول خدا و بعد صداقت است ....
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    20 مثل همیشه.
  • عاشق سیره ی مولازن بی مزار ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    برادر من شما چه جور توقع داری تو مملکت شیعه تو ایام فاطمیه جشن نوروز بگیرن؟این ایام از۲۴اسفند شروع میشه و۱۴فروردین تموم میشه.
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    جناب مشرق آغازسال۹۳دقیقا تو ایام فاطمیه است. فقط خواستم تذکر بدم.
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مرگ بر سران فتنه مرگ بر صهیونیست
  • ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    پس اون بنده خدا از ترسش به اردکان رفته بوده؟ برای اینکه روحیه جهادی در من تقویت بشه به دانشگاه احمدی نژاد یاور رهبر میرم
  • اصلاح طلب واقعی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مردم هشیار باشید. اصلاح طلب های تند رو و برخی از به ظاهر اصول گراهای عمله هاشمی تیز کردند برای مجلس آینده. یه دسته از اونها با رهبری عارف میخوان وارد بشن . . .
  • آزادمـــرد ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مشرق؛ بارقه‌های امید را به اردوگاه اصلاح‌طلبان بازگرداند؟؟؟؟!!! فقط 5 ماه از انتخابات، گذشته؛ به همین زودی یادت رفت اعتدال گرایان و اصلاح طلبان، چطور پوزه تونو به خاک مالیدن؟؟؟؟ انتخابات مجلس هم از آن ماست، شک نکن!!!
  • آزادمـــرد ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ابوترابی‌فرد: « هم اکنون در موضع قدرت هستیم و از موضع خود مبنی بر حق داشتن فناوری هسته‌ای عقب‌نشینی نکرده‌ایم.» «ما از ابتدا نیز تاکید کردیم که به اورانیم پنج درصد نیاز داریم و این برای اهداف صلح‌آمیز ما کافی است و دنبال اورانیوم با غنای بالا‌تر از پنج درصد نیستیم.» قابل توجه افراطیون بی انصاف و مغرض داخلی!!!
  • سرباز ولایت فقیه ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مرگ بر جان لاک مرگ بر جورج سوروس مرگ بر صهیونیست مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر اکبر گنجی مرگ بر عبدالکریم سروش مشرق جان لطفا تاییدش کن
  • ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    به جناب عاشق سیره! این بدعت را از کجا آورده اید؟ کجا در سیره خود اهل بیت علیهم السلام در این روزها 20 روز مداوم عزاداری می کردند؟ خیلی از این چیز ها در صد سال اخیر باب شده و از ائمه نرسیده است. حتی در زمان صفویه که یک بار نوروز به عاشورا افتاد آن روز را را عاشورا گرفتند و فردایش را جشن نوروز و علما هم ابدا اینکار را خلاف ندانستند. ما هم هم فاطمیه اول و هم فاطمیه دوم را عزاداری می کنیم. اما دلیلی ندارد که در این بیست روز حد فاصل - که آنهم نتیجه اختلاف در روایات است- مردم را از هرنوع شادی منع کنیم.
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    درود بر خـــــــــاتمی. فتنه خاتمی نبوده و نیست.. فتنه اصلاحات نبوده و نیست.. فتنه الان دنبال دانشگاهشه و اوونه که مملکت رو بیچاره کرده.. فتنه الان داره 9هزار میلیاردش رو میخوره و شما ها در خوابید..یا خودتون رو به خواب زدید..
  • محمد ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    جناب عاشق "سيره ..."!!! كسي توقع نداره مجلس شادي و عيش و نوش بگيرن. جشن نوروز، يك جلسه است كه با حضور كشورهاي فارسي زبان انجام مي‌گرفت و باعث تقويت وحدت بين فارسي زبانان و معرفي نوروز به جهانيان ميشد. اين چه ربطي به ايام عزاداري داره؟! جالبه اين مسئله رو در مورد دولتي به كار مي‌بري كه هوادارش روز روشن، در روز 22 بهمن به جاي شعار "الله اكبر"، كف ميزنن و سوت ميكشن و روحاني هم نگاه ميكنه و راضيه!
  • محمد ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    با نشستن و دست روي دست گذاشتن اين ما هستيم كه هيچ اميدي نداريم. به فرموده قرآن مجيد، براي مردم هيچ ثمره‌اي جز تلاش و كوشش فروان نيست. بنابراين اولاً بايد مردم را با تفكر ناب اصولگرايي كه همان اسلام‌خواهي و انقلابي‌گري است آشنا كنيم واين كار جز با تبليغ درست بدست نمي‌آيدو. ثانياً بايد افرادي را به مردم معرفي كنيم كه به معناي واقعي، اصولگرا و ياور ولي فقيه باشند.
  • ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    آره موسوي و كروبي و خاتمي، نماد خداشناسي و صداقت هستند!! تصورش هم خنده داره!! خخخخخخخخخخخ
  • محمد ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بله و اين چه ربطي دارد به معرفي نوروز به جهانيان؟! مگر گفتيم مسئولان برقصند؟! گفتيم فرهنگ ايراني را در آستانه نوروز به جهان معرفي كنند. كجاش متناقضه با عزاداري مردم؟! شكي نيست كه دين ما و حب ما به اهل بيت(ع)، با هيچ چيز قابل مقايسه نيست. شكي هم نيست كه حرمت ايام فاطميه واجب، و نوروز مستحب است و واجب بر مستحب اولويت دارد. اما دولتي كه وزير فرهنگش از آواز خواندن زنان حمايت مي كند و در پاسخ به انتقاد مراجع مي گويد با قدرت كارم را ادامه مي دهم! اين دولت مي خواهد حرمت عزاداري نگه دارد؟!!!!
  • ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بيش باد.
  • ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یعنی برای شهادت/وفات پیامبر خدا یه روز؛ ولی برای دختر پیامبر خدا سه هفته عزاداری؟ آیا این به نظر شما افراط نیست؟ یک روز یا دو روز که تفاوت روایت هست رو عزاداری میکنیم؛ تلخی بیش از حد جوون های این مملکت رو فراری داده از دین و ایمون....
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    به خاطر ایام فاطمیه است . حالا اگه اعلام میشد جشن برگزار میشه همین شماها توی بوق میکردید که وا اسلاماااااا
  • ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    سلام سایت شما آینده روشنی داره .لطفا با بکارگیری بیشتر نیروهای پژوهشگر و زبان بلد، قدرت تولید خبرتون رو در میان رقبا بالاتر ببرید
  • طالب حقیقت ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    گارشگنی برخی متصدیان دولت جدید در کار دکتر احمدی نژاد و دانشگاه وی باعث افزایش مظلومیت و در نتیجه ارتقاء محبوبیت وی از سویی و کاهش پایگاه دولت دکتر روحانی خواهد شد. عجیب است این ها اینقدر چوب لای چرخ محمود می گذارند. من برآوردم از اغلب مردم این است که از خطاهای محمود بخصوص در دو سال پایانی گله مندند اما او را فرزند خطاگاری می دانند که ذات پاک و دلسوز و شجاعی دارد و برغم همه کاستی هایش به او عشق می ورزند و بهروزی و توفیقش را آرزو دارند.
  • مجتبی ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    در این که بین تعداد روز های تعطیلی توازن نیست شکی نیست. مثلا برای نوروز ۱۳ روز مملکت رو تعطیل می کنیم و برای عیدالله الکبر غدیر خم یک روز تعطیلی داریم. ولی میزان تعطیلی همیشه به معنی میزان اهمیت موضوع نیست. که اگر این طور بود حق مطلب این بود که تمام سال مملکت سیاه پوش باشد. همان طور که حضرت ولی عصر عجل الله فرجه خطاب به سید الشهدا فرمودند قطعا هر صبح و شام بر تو ندبه و شیون خواهم کرد و به جای اشک، بر تو خون می گریم. همین طور مقایسه ی عزای ده روزه ی سیدالشهدا و ۱ روزه ی رحلت/شهادت نبی اکرم؛ که گمان نمی کنم نه موافق کاستن از عزای سیدالشهدا باشید و نه ۱۰ روزه کردن عزای پیامبر. پس در تعیین تعداد روز های تعطیل چیز های دیگری هم دخیل است که مجال گفتنش نیست. بنده نمی گویم عید نوروز تعطیل شود یا تلویزیون هر روز را با عزا سپری کند. ارگان های رسمی و تلویزیون هم معذوریت هایی دارند و باید تمام سلایق را مدنظر قرار دهند. ولی حتما باید ایام فاطمیه رو درنظر بگیرند و با هوشمندی شرایط رو کنترل کنن. به علاوه که عزاداری تمام ۲۰ روز ملال آور می شود. مثل هر عمل عبادی دیگری که بخواهد طولانی شود انسان می برد. در آخر: این جمله که «تلخی بیش از حد جوون های مملکت رو فراری داده» به نظرم از کم معرفتی نشات می گیره. عزای سیدالشهدا و سایر ائمه ی معصومین نه تنها «تلخ» نیست که احلی من العسل است. و اتفاقا مهم ترین چیزی که جوون های ما رو در راه راست نگه داشته همین عزاداری های محرم و صفر و فاطمیه است. این عزا «تلخ» نیست که بخواهد بیش از حد تلخ شود. بلکه برای یه بچه شیعه این یک کشش درونی است و از هزار تا مزخرف که دلخوشی های بی دین و ایمون هاست لذت بخش تره. امام صادق عليه السلام فرمود: خدا رحمت كند شيعيان ما را كه از باقی مانده ی گل ما بوجود آمده و با آب ولايت (و محبّت) ما خمير شده‏اند، در غم ما غمگين و در شادى ما شادمانند. آب و گلمون ماست که ما رو به عزای اهل بیت می برد. امروز نقد ماتم زهرا بهشت ماست/ این نقد را به نسیه ی فردا نمی دهم. گر مهر و مه به دو دستم نهد قضا/ یک ذره از محبت زهرا نمی دهم.
  • عنابستاني ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    آنهاي كه با خاتمي وهاشمي مشكل دارندكه نوعا طرفداران احمدي نژاد هستند در حقيقت با روحانيت وانقلاب مشكل دارند والا اگر اينها مشكل فكري دارند يعني نظام مشكل دارد،حاكميت روحانيت مشكل دارد
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تو که راست میگی اما...........آدم دروغگو
  • sina ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    انصافا دکتر قاضی زاده از بهترین وزرای دولت جمهوری اسلامی در حوزه تخصصی خودش در دوره های اخیر است؛ نمونه برجسته مدیر متخصص ، متعهد ، انقلابی و مردمی.آرزوی توفیق و سلامتی برای «مرد سلامت» ایران را دارم که برای بهداشت و سلامت مردم قلبش به درد می آید.
  • حمید ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    این عزیزانی که خیلی فکرمیکنن مسلمونن!!! یکم هم به این مسئله فکر کنین این خشک و مذهبی بودن افراطی شماهاست که جوونای این مملکت رو از راه خدا و پیامبرش به خاکی کشونده انقدر که همه چیزو با عینک خودتون سنجیدید شهادت خانم فاطمه زهرا بانوی دو عالم فقط در همون ایام بروایط تشیع برای ما مرجعه و لا غیر در ضمن یادتون باشه که شادی و روح تازه دمیدن در بین مردم مسلمان ثواب خیلی بیشتری نسبت به عزاداری سمبلیک و توخالی برای اهل بیت داره. عزاداری ای که خیلی بیشتر شبیه به یه تئاتر بزرگ شده و اکثرا دارن توش نقش بازی میکنن و یا ازش سوء استفاده میکنن یاداوری میکنم سالروز وفات خانوم فاطمه معصومه که در دهه فجر بود صدا و سیما اصلا عزاداری نکرد و دقیقه به دقیقه موسیقی های شاد پخش میکرد. شاه میبخشه، شاه قلی نمیبخشه
  • بیننده ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    پس گرفتن استیضاح شیخ الوزرا برای این بود که دولت می خواست هزینه کنار گذاشتن نعمت زاده رو بندازه گردن مجلس که نماینده ها جاخالی دادن
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اين آقايان كه مي گفتند دانشگاههاي كشور داراي فضاي امنيتي شده اند. چطور ممكن است در فضاي امنيتي سطح علمي دانشگاهها رشد كند. مشكل اين بود كه بعضي ها دانشگاه را 8 سال در دوره اصلاحات سياست زده كردند تا بر عليه نظام شورش كند.
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    آفرين بر شما كه حق طلبي. حيف كه جريان اصلاحات كاملاً نقطه مقابل مشي شماست.
  • محمد ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    "....چطور پوزه تونو به خاک مالیدن" ببينيد نوع نگاه يك هوادار اعتدالي- اصلاح‌طلب نسبت به ساير رأي دهندگان و نگرش او در مورد انتخابات.
  • محمد ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    قابل توجه شما اينكه ما پيرو رهبري هستيم نه ابوترابي فرد يا هر شخص شخيص ديگر. اين اولاً. ثانياً طرز صحبتت آدم رو ياد كلاه شاپوهاي زمان شاه ميندازه. ثالثاً اكنون به اروانيوم بيش از5 درصد نياز نداريم، ولي در آينده كه به كشتي هاي اقيانوس‌پيما و ناوهاي جنگي بزرگ نياز پيدا كرديم، به سوخت 60 درصد نياز داريم. مثل اينكه كسي 100 سال پيش مي‌گفت همين مكتب خونه كافيه، به دانشگاه نياز نداريم! رابعاً در مسئله هسته‌اي، استقلال كشور در تصميم‌گيري براي خود است كه بايد حفظ شود، نه صرفاً سطح غني‌سازي. وگرنه سطح غني‌سازي بهانه‌اي بيش نيست.
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    به جای نفت پول میدن یا کالا؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چه عجب نگفتيد{ در جلسه اي كه اصلاح طلبان داشتند}
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    به به اقا معلم بازم 20 داد
  • 1mard ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    همین درسته
  • 1mard ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یعنی اونی که منفی داده می دونه سران فتنه یعنی کی و صهیونیست یعنی چی؟ واقعا می دونه و منفی میده؟
  • 1mard ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    همه ی اعتدالیون اینقدر بی منطق هستند؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مرگ بر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي، حالا در هر جايگاه و لباسي.
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دين و مذهب، خشك و تر نداره. اين قضيه خشك وتر رو انداختن تو ذهن شما تا از دين جداتون كنند. ضمناً كسي كه خدا رو بخواهد، به خاطر اعمال ديگران از دين دست نميكشه. ولي بعضيا كه از دين فراري هستن، دين‌مداران رو بهانه مي‌كنند.
  • میرمحسن ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    راهپیمایی بدون اصلاحات = هیاهو برای هیچ
  • سعید ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    در 22 بهمن خاتمی در قلوب ایرانیان
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مطمئني در توهمات شما نبوده؟!
  • محمدمهدی ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    با همین درود بر خاتمی و خاتمی رو از فتنه جدا کردن نشون دادی چقدر بی مخ هستی احتمالا تو هم مثل اصحاب کهف از تو غار بیرون اومدی و یک سیصدسالی رو خواب بودی یکبار اگه حاضر باشی اگه حاضر باشی که نیستی بری و تمام وقایع روزهای فتنه رو دوباره دنبال کنی و بیانیه ها و نظرها رو بخونی امیدوارم که بفهمی هرچند تا حالا ن ف ه م ی د ی
  • محمد ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    فرض ميكنم سابقه خاتمي رو نميدوني. با اين فرض اندك، موارد زير رو بدوني بد نيست: 1. نقش خاتمي در فتنه تير 78 و غائله روزنامه سلام 2. نقش اصلي در فتنه 88، درخواست ابطال انتخابات و برگزاري رفراندوم عمومي پس از انتخابات! 3. عدم مرزبندي با دشمنان و ضدانقلاب و اعمال آنان ا به ويژه حمايت عبدالمالك ريگي از براندازان 88. 4. ترويج تفكر آمريكادوستي و مدينه فاضله بودن آمريكا در ايران. 5. زدودن قبح دوستي با دشمنان اسلام و انقلاب و بشريت به ويژه آمريكا و انگليس. 6. حمايت از روزنامه‌هاي زنجيره‌اي سرتاپا فاسد اصلاحات با منابع مالي نامعلوم 7. كمك به اشغال افغانستان توسط آمريكا. 8. فروختن كارخانجات به مديران نالايق در انتهاي دوره رياست جمهوري. 9. ترويج كلمه "آزادي" به معناي روابط آزادانه محرم و نامحرم و دختر و پسر. 10. ترويج كلمه "جامعه مدني" با سوء استفاده از اين واژه در جهت قرار دادن مردم مقابل حكومت. 11. بريدن دست حكومت از امور ضروري. 12. ترويج سازمان‌هاي به اصطلاح مردم نهاد(NGO) و تجمع نيروي آن‌ها براي مواقع براندازي كه در فتنه‌هاي 78 و 88 به كار گرفته شدند. 13. كمك به سينماي ضد ارزشي و ترويج فيلم‌هاي سينماي با مضامين مثلث‌ها و مربع‌هاي عشقي، مباح بودن خيانت و ... . 14. ترويج منش "سفسطه‌گري" به اين معنا كه ارزش‌هاي امام(ره) و انقلاب از ديد هر كسي يك چيزي مي‌تواند باشد! 15. جبهه‌گيري در مقابل حضرت امام خامنه‌اي. 16. هشدار پدر سيد محمد خاتمي در اواخر جنگ مبني بر تفكر آمريكايي پسرش. 17. تحريم انتخابات مجلس شوراي اسلامي دوره دهم. 18. بيدار كردن روح هاي خبيث خفته در نااميدي در داخل و خارج و ايجاد شوق مجدد در آنان براي براندازي. 19. بالاخص جمع كردن هر چي ضد انقلاب و اپوزيسيون دور خودش و جريان اصلاحات و محور وحدت شدن آنان. 20. عدم رعايت پروتكل جمهوري اسلامي ايران و دست دادن با دختران جوان ايتاليايي در جريان سفر به ايتاليا، 21. اميد شيمون پرز(رئيس رژيم صهيونيستي)شدن اصلاح‌طلبان. 22. ديدار با جورج سوروس صاحب دانش براندازي و كودتا. 23. تلاش براي افزايش اختيارات رياست جمهوري- در واقع افزايش اختيارات خود و كاهش اختيارات رهبري- در قالب لايحه دوقلوها در مجلس ششم شوراي اسلامي. . . . موارد فوق، مواردي پيش پا افتاده هستند كه همگي اثبات شده و اسناد تمام اين‌ها در هر مقداري كه بخواهيد موجود است. حالا كه راجع به اين فرد علم كافي رو پيدا كردي، اگه دوست داري از اين سوء استفاده كننده از لباس روحانيت تعريف كن.
  • محمدمهدی ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    نمونه بارز این اتفاقات قائله سال 78
  • حسین غلامحسینی ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    برنامه طنزقندپهلو واقعا" زیبا و خوش ساخت بود وقابل مقایسه با هیچ نوع برنامه ای نبوده ونیست چرا که طنزپردازان خوبی همچون رضا رفیع و...همچنین آشنائی با خانمهای طنزپرداز که درنوع خودش جدید وجالب بود را نیز داشت.موفق باشند.
  • ناشناس ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    زنده بادخاتمی
  • سلمان ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یاد حرفای بوش افتادم که هر کس با ما نیست با محور شرارت هست ، در ضمن من افتخار می کنم که با هاشمی و خاتمی مخالفم و البته از احمدی نزاد هم دلخورم ولی یک تار موی گندیدش رو به امثال اینا نمی دم
  • 1400 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    واقعا چرا قوه قضاييه در اين موارد ضعيف عمل ميكنه
  • رضايوسفي ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    احسنت
  • رضايوسفي ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    برو افراطي
  • ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    منظورت همون مزاحمين مردمه؟
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چیه تا حالا تو عمرت 20 نگرفتی که اینقدر ایراد می گیری؟؟؟؟
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    دقیقا درست میگی، حتما منظورتون آیت الله احمدخاتمی است؛ وگرنه اون آقای حامی فتنه که حسابش پاکه
  • محمد ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    به ناشناس 17:46 نه دیگه اشتباه کردی مزاحمین مردم امثال شماهان که امنیت اخلاقی و بقیه امنیت ها(!) رو از مردم عادی سلب کردن.
  • سما ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 0
    وقتی تحریمهای بانکی برقرار است و پولی دریافت نمی شود، ایکاش به سمت عدم صادرات پیش می رفتیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس