علایق ژنتیک و هفت تیر کشی اوباما، تبریک برای بازگشت از آنتالیا!!، بدنبال توده‌های مردم در فیس‌بوک، حکم‌های ضعیف برای مفسدان، جمله سوژه‌های صرفا جهت اطلاع این هفته است.

گروه سیاسی مشرق - علایق ژنتیک و هفت تیر کشی اوباما ، تبریک برای بازگشت از آنتالیا!! ، بدنبال توده های مردم در فیس بوک ، حکم های ضعیف برای مفسدان ، اظهارات عجیب جناب سلحشور از جمله سوژه های صرفا جهت اطلاع این هفته است.

دانلود

 میز مذاکره هسته ای از نظر جناب اوباما که گویا به طور ژنتیک علاقه عجیبی به هفت تیر کشی داره و این علاقش به تحلیل سیاسیش هم کشیده شده .. اوباما در مصاحبه با بلومبرگ گفته حتی در فیلمهای قدیمی وسترن و گانگستری هم هر کسی تفنگ خود را برای یک لحظه زمین می گذارد. شما می نشینید، گفتگو انجام می دهید، اگر مکالمه ها خوب پیش نرود، از اتاق خارج می شوید و همه می دانند که قرار است چه اتفاقی بیفتد و همه خود را آماده می کنند. به قول اوباما همه خودشون رو برای هفت تیر کشی آماده می کنند.

وقتی رییس جمهور یک مملکت علاقه خاصی به فیلمهای کابوی و گانگستری داشته باشه میز مذاکره رو هم با رستورانهای فیلمهای وسترن عوضی می گیره.نجف زاده بالافاصله تصویری ازدکتر ظریف پخش کرد که می گفته ما دعل می کنیم ... البته ما هم دعا می کنیم برای حفظ جان تیم هسته ایمون که با این جماعت هفت تیر کش واقعاً کار مشکلی داره.

نزدیک عیدی تورهای خارجی هوشمندانه تر از داخلی ها به جذب مشتری می پردازند و حالا این یک نکته از هزاران است ... صرفاً جهت اطلاع . (صرفا جهت اطلاع در ادامه تصویری از یک پلاکارد نشان داد که روی آن نوشته شده بود: بازگشت پیروزمندانه جناب آقای ... را از آنتالیا گرامی می داریم .) فکر کنم کم کمک باید منتظر تبریکات دیگه هم باشیم نظر شما چیه.

در فیس بوک بدنبال توده های مردم !!!

معاون اول رئیس جمهور اخیرا در صفحه فیس بوک خودش از مردم خواسته بود در مورد حداقل میزان حقوق برای حذف یارانه ها نظر بدهند. جناب معاون اول درباره یارانه ها سؤالی را در فیس بوک مطرح کردند که: مردم به نظر شما سقف درآمد یارانه بگیرها چقدر باشه خوبه؟ ... کاربران محترم فیس بوکی هم کامنت گذاشتند.

اما یه سؤال ـ جناب جهانگیری واقعاً فکر می کنید از فضای مجازی می شه دغدغه ها و نظرات توده های زحمتکش و صبور مردم رو در باره یارانه رو فهمید؟

.... باور کنید این فضا که ما هم توش فعالیم مجازیه نه واقعی . نظر مردم رو می خواهید یه توک پا تشریف ببرید فلان نقطه پایین شهر ... فلان منطقه محروم.

نمایشگاه های بهاره خوبی های زیادی دارد اما مشکلاتی هم هست از جمله اتاق پرو که ندارند و مجبورید یه جورایی پرو کنید ...

می دونید چجوری؟ یه نفر در حالیکه دور خودش پارچه ای پیچیده بود داشت شلوارش رو پرو می کرد.

غیرمربوط هفته تعلق می گیرد به وزیر ارشاد که در نشست اتاق بازرگانی تهران درباره دغدغه های اصلیشون یعنی فیس بوک و آواز و فیلتر و اینا و گفتن و اقتصادی... اعضای اتاق هم همینجوری مات سخنان جنتی شده بودن که آخه این حرفها چه ربطی به بازرگانی و اقتصاد داره؟

راستی یک نفر برای صرفاً تقویمی رو فرستاده با عکس هایی که ببخشید ولی واقعاً نمیشه آنها رو توصیف کرد. به هر حال ما ایام شهادت و عزا در تقویم داریم و اینکه اینجور عکس های ناجور و غیر مربوط بخوره زیر اون مناسبت خیلی حساسیت برانگیز میشه ها. کاش فرصت می شد وزارتخانه مهمان با صفای اتاق بازرگانی پیگیری کنه ...

گاف مژده لواسانی مجری برنامه کافه سؤال شبکه دو سوژه بعدی صرفا بود ...( امشب که شنبه است و اتفاقاً اول هفته است! )ببخشید اتفاقاً شنبه اول هفته است ؟مگه ممکنه مثلاً دوشنبه هم اول هفته بشه اتفاقاً ... اتفاقاً

اژه ای سخنگوی قوه قضائیه این هفته در نشست خبریش گفت : اگر چنانچه فردی مبلغی را اختلاس کرد اینگونه باشد که همان مبلغ را بعد از دو سه سال پرداخت کند و هیچ کس متوجه اختلاس آن نشود، نه بازدارندگی دارد و نه بهای لازم را پرداخت می کند و اگر هم مجازات شود، این مقدار کافی نیست.)

خوب چرا این حکمهای ضعیف رو می دید ریش و قیچی که دستون خودتونه ببرید بره .چون اگر نبرید این مفسدها نفس ملت رو می برند .

باز هم سلحشور ..سینما مثل خیلی چیزهای دیگه مشکلات خاص خودش رو داره اما جناب سلحشور چرا از تعابیری برای این سینما استفاده می کنید که شوک آوره؟ ( سلحشور اخیرا گفته بود سینمای ایران فاضلاب است !!)اما آقای سلحشور اطرافیانتان معتقدند شما که قلبی مهربان دارید، پس چرا در زبانتان همه و همه را آزرده می کنید. ما از قضاوت های سیاه سیاه یا سپید سپید آسیب فراوانی دیده ایم. تأمل کنید در اینگونه سخنان .

سفرهای استانی رییس جمهور با همه سختی‌هایش انصافاً کار خوبیه. اول اینکه مردم رییس جمهور کشورشون را می‌بینند و بهش انرژی می دهند .. .. دوم اینکه مشکلات واقعی کشور از نزدیک لمس می شه و سریعتر حل می شه انشاالله ... اما یک نکته .. این قضیه ارتباط تصویری با مردم شهرهای دیگه که در سفر اخیر رئیس جمهور به استان هرمزگان انجام شد واقعاً مردم اون شهرها رو راضی می کنه؟ می شه از این ارتباط مشکلات مردم رو فهمید ... می دونی مهمه که اهالی روستایی دور ، دکتر روحانی را از نزدیک ببینند. از نزدیک نه از طریق امواج (نمایش سکانسی از فیلم موبایل آقای رییس جمهور ).

گرونی سیب زمینی صداش این هفته به صرفا جهت اطلاع رسید. رفتیم پیگیر بشیم چرا این روزها سیب زمینی گرون شده. نگو انجمن ملی سیب زمینی داره... داره پیگیری میکنه! (خبرنگار ما در برنامه سرزده به یکی از میادین تره بار رفته درباره گرونی قیمت سیب زمینی گزارش تهیه کنه که یکی از مسئولین توضیح می ده که : انجمن ملی سیب زمینی داره پیگیری میکنه. )
انجمن ملی سیب زمینی ؟؟؟ / نجف زاده هم گفت: باشه دیگه پس ما پیگیری نمی کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس