مشاور کرواتی سریع القلم

عکس العمل شتاب‌زده و گاف دوباره آشنا در حالی مطرح می‌شود که از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم، بیشتر رسانه‌های کشور از جمله خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) و رسانه‌های همسو با این جریان، از سریع القلم به عنوان مشاور رئیس جمهور یاد می‌کردند و هیچ گاه تکذیبیه و اعتراضی از جانب مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور به این مسئله مطرح نشد.

گروه سیاسی مشرق - هفته گذشته مشرق در گزارشی به حضور مشاور رئیس جمهور در امور بین‌الملل، در چهل و چهارمین کنفرانس داووس با پوشش کاملاً غربی اشاره کرد.

بعد از انتشار این گزارش، صدا و سیما نیز در یکی از برنامه‌های خود، اشاره‌ای به این ماجرا داشته و سؤالاتی را از نهاد ریاست جمهوری می‌کند که سبب عصبانیت مشاور رئیس جمهور در امور رسانه می‌شود.

ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...اندر احوالات مشاور کرواتی رئیس جمهور و یک تکذیبهتکذبیه انکار مشاور کرواتی رئیس جمهور

"حسام‌الدین آشنا" مشاور رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، به نسبت‌دادن لقب "مشاور" برای دکتر محمود سریع‌القلم در برنامه تلویزیونی "گزارش هفتگی" اعتراض کرده است!

آشنا در نامه خود آورده است: "از آنجا که بارها به صورت شفاهی و کتبی به آن سازمان محترم تذکر داده شده است انتصابات ریاست محترم جمهوری صرفاً از طریق سایت رسمی دفتر ریاست جمهوری اعلام می‌شود، اصرار بر خلق مشاور و سپس همراه‌کردن وی با هیئت همراه رئیس‌جمهور در داووس و در نهایت نقد پوشش ایشان را نمی‌توان اشتباهی عادی تلقی کرد."

اعتراض آشنا معطوف به نمایش تصویر دکتر "محمود سریع‌القلم" همراه با کروات و پوشش غربی در اجلاس داووس است که در این برنامه تلویزیونی از مشاور رئیس‌جمهور درخواست شده بود در دیدارها و جلسات بین‌المللی پروتکل‌های رسمی جمهوری اسلامی در نحوه پوشش را رعایت کند.

تأخیر هفت‌ماهه آقای آشنا در تکذیب مشاور بودن سریع‌القلم در حالی مطرح می‌شود که از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم، بیشتر رسانه‌های کشور از جمله خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا) و رسانه‌های همسو با این جریان، از سریع‌القلم به عنوان "مشاور ارشد رئیس‌جمهور در امور بین‌الملل" یاد کرده و هیچ‌گاه تکذیبیه و اعتراضی از جانب مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور به این مسئله مطرح نشد.

ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...اندر احوالات مشاور کرواتی رئیس جمهور و یک تکذیبهتکذبیه انکار مشاور کرواتی رئیس جمهور
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)؛ تاریخ : 1392/9/14

 
ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...اندر احوالات مشاور کرواتی رئیس جمهور و یک تکذیبهتکذبیه انکار مشاور کرواتی رئیس جمهور
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)؛ تاریخ: 1392/9/26

 
ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...
پایگاه خبری آفتاب؛ تاریخ 1392/10/7

ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...
پایگاه خبری آفتاب؛ تاریخ 1392/7/25



ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...
پایگاه خبری عصر ایران؛ تاریخ 1392/7/23

در مراسم تحلیف رئیس جمهور در مجلس نیز سریع القلم به عنوان یکی از همراهان و مشاوران رئیس جمهور معرفی شده که وی را در مراسم همراهی کرده است.

ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...
پایگاه خبری تابناک تاریخ: 1392/5/13

با وجود اینکه "حسام‌الدین آشنا" انتصاب دکتر سریع‌القلم به عنوان مشاور رئیس جمهور را رد می‌کند، این سمت هیچ‌گاه توسط سریع‌القلم رد نشده و در مصاحبه‌ای که وی با خبرگزاری تسنیم داشته است با تأیید عنوان "مشاور رئیس جمهور" برای خود، اعلام می‌کند "در گفت‌وگوی خود، نه به عنوان مشاور رئیس‌جمهور، بلکه به عنوان استاد دانشگاه شهید بهشتی، صرفاً به بیان دیدگاه‌های شخصی خود خواهد پرداخت."[1]

ماجرای انکار وجود مشاور کرواتی رئیس جمهور ادامه دارد ...

قبل از این نیز دکتر آشنا به عنوان یکی از همراهان با سواد و متخصص رئییس‌جمهور در امور رسانه، یکی از گزارش‌های منتشر شده در پایگاه مشرق که به نقل از روزنامه شهروند درج شده بود را بدون ارسال نامه رسمی یا تماس با سایت، در وبلاگ خود(!) تکذیب کرده بود که چنین اقداماتی توسط فردی که دارای مدرک دکترای ارتباطات و آشنا به مسائل رسانه است، اقدامی کاملاً غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد.


[1] -http://www.tasnimnews.com/Home/Single/222056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • علی ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    از همه جالبتر تسنیم بود
  • رضايوسفي ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    كراوات شيكه حلال هم هست احسنت
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ای کاش در 8 سال گذشته هم دروغ گویی های احمدی نژاد را افشا می کردین که اسلام و انقلاب اینقدر ضربه نخورند. افسوس که دلتان نه برای اسلام میتپد ونه برای انقلاب وفقط به فکر منافع گروهی خودتون هستید.
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مدعی همه چیز باشید! همه چیز را انکار کنید!هیچ چیز را توضیح ندهید! این شعار و قاعده رفتاری مشخصی است که جریانات خاص سیاسی ای از آن استفاده می کنند!شما چرا زده اید به این قاعده رفتاری!خیلی خطرناک است
  • حامد ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ماشالا چقدر هم خوشتیپ هستند ایشون. خیلی بهشون میاد
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خیلیییییییییی دیگه دارین مزخرف می بافین به هم!!!!!!!! پوشش کراوات رو شما دوس ندارین، یه گروه بسیار بسیار کثیر تری از شما دوست دارن و جزو لباس رسمیشون می دونن! شده جکایت رضا خان که به زور چادر برمی داشت!!! به زور می خواین مردم شکلی بشن که شما می خواین؟! خب نمی شن! یه نگاهی بندازین به دور و برتون! نتیجه این 35سال زور گفتنو ببینین و دست بردارین از سر مردم! حال آدمو به هم می زنین واقعن!
  • الماس ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    راستگویان که دروغ نمگویند .مگر گزارش 100 روزه دروغ بود .مگر بیسواد بودن دروغ بود .حالا میرسیم به مشاور بودن که علنی میگویند ....... .
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دمت گرم مشرق
  • سوزن بان ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یعنی من عاشق اقای آشنام با این همه درک رسانه ایشون ... ! اون از قضیه ی تکذیب کردن مطلب روزنامه ای که وجود نداشت و این هم از ماست مالی کردن کروات مستر سریع القلم !
  • عبدالله ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    غیراز این ازدولت راستگویان!!! که باسواد هستند و با 7دهم درصد اضافه معدود هم نیستند انتظاری دارید ؟
  • صرفا جهت اطلاع ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ایول مشرق
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تسنیم از طیف منتقدان دولته!!! خخخخخخخخخخخ
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چقدر این آقای آشنا به دولت غریبه هست
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    در ضمن اگه ایشون مشاور نبودن با چه سمتی توی داووس بودن؟ اون هم به همراه تیم ایرانی؟ حتما با هزینه شخصی برای تفریح رفته بودن که یه دفعه آقای روحانی رو می بینن !!!
  • محمدحسنی ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اگر نمی دانیم تحقیق کنیم که اولین کسانی که در دنیا چیزی به نام کراوات داشتند ، ایرانی ها بودند همانطور که اولین کسانی که شال مخصوصی به سر می گذاشتند ایرانیان بودند که امروزه به رسم فارغ التحصیلان دانشگاه از آن استفاده می کنند. همچنین اولین کسی که لباس سفید در حوزه پزشکی به تن کرد، ابوعلی سینا بود که بعدها غربی ها از ما یادگرفته و آن را تغییر دادند ، کراوات نماد غربی ها نیست . نماد ایرانیت ماست که نمی دانیم .اعراب چیزی به تمدن ما اضافه نکردند ، ما هرچه داریم از تمدن اسلامی و ایرانیت خویش داریم و این طور مسایل را مطرح کردن نشانه اسلامیت نیست و با روح اسلام در تضاد است .
  • علی رمضانی ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دمت گرم حال کردم باهات
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    اقای اشنا شما نا سلامتی روحانی هستید تقوی تقوی تقوی
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    آقای آشنا ما هم بخواهیم میتونیم با رییس جمهور بریم داووس؟! ملت رو چی فرض کردین شما؟
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بله ملاقات با ناتانیاهو و دست و روبوسی با کاترین اشتون در تهران بدون حجاب!
  • یک کم سواد ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    من یک سوال دارم؟ مگر آقایان ادعا نمیی کنند که در اجلاس داووس فقط با دعوت نامه میشودحضور پیدا کرد؟ خوب بلاخره ایشان(سریع القلم) به عنوان نماینده کدام کشور حضوردارند؟ کاش می شد جزییات کارتی که بر گردن جناب سریع القلم است دید و فهمیدحق با کیست؟!!! دولت راستگویان(!!!!) متشکریم!!!!!!!!!!
  • رضايوسفي ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بمير
  • رضايوسفي ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    پاچه خوار
  • حاج احمد ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    دولت راستگویان یعنی این دیگه!!!
  • رضايوسفي ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    لعنت بر سايت افراطي مشرق رجا و جهان و... كه زنجيره نكبت را تشكيل مي دهند
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    بحث سر این است که آشنا بلکل مشاور بودن سریع القلم را حاشا می کند !!
  • ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    چون نکبت شما را عیان می کنند نکبت هستند؟
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    یعنی خبر نبود دیگه کروات این اقا مشکل مون هست
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    خوب پس واسه چی میای میخونی؟... ...سوخت؟...
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    نظر رضا یوسفی را در بالا به عنوان نظر دوم بخونید بعد لحنشو با این نظر مقایسه کنید! زنجره نکبت بر گردن این غبزده ها اویزونه عزیزم
  • دوست مشرق ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    مشـــــــــــــــــــرق کامنتمو تایید کن آقای رضا یوسفی که داری توی تمام خبرهای مشرق بد و بیراه میگی! همین سایت انتخــــــاب و فـــــــرارو شما اومدن در یک اقدامی هماهنگ شده آی پی من رو بستن!!! بعدشم مشرق اصلا افراطی نیست و نظرات شما که مخالف هست رو هم چاپ کرده و حتی کلـــــّــی از نظرات که جنبه تحلیلی دارند و حتی به نفع اصولگرایان بوده رو هم تایید نکرده. اگه اینطوری باشه پس مشرق هم باید IP رضایوسفی albert و... را هم مسدود نماید مشــــــــــــــــــــرق جان کامنتمو چاپ کن
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ذرود بر شما آقا یوسف و اعتال شما و سوادتان و اکثریتی که از آن دایم دم می زنید. از همه مهمتر درود بر آن استکبار ستیزی شما و پایبندیتان به مبانی انقلاب و آن ارزشهایی که جوانان این مرز وبوم برایش جناشان را نثار کرده اند و می کنند. درورد بر شما قهرمانان کرواتی که از آغار نهضت تا بحال انقلاب و اسلام را خدمت کرده و می کنید. درود بر بی بی سی ، صدای آمریکا ، گوگوش ، روزنامه های زنجیره ای (بخصوص آفتابه یزد) و قهرمان اسلام ناب ، جناب مدیر خبر سبکه بی بی سی!
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    این مرگ را شما و اربابانتان سی و پنج سال است که با صدای بلند 24 ساعته آرزو می کنید و آنچه به عقل اجنه هم نیامده است انجام داده اید ولی می بینید که هنوز زنده ایم همانطور که خمینی زنده است و زنده خواهیم ماند ، همانطور که خمینی زنده مانده است. اگر مرده بود ، چرا شما هنوز در شعارتان مرگ او و ما فرندان او را می خواهید؟
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این به اونت در؟
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    تو دیگه اند تحمل و مدارائی!
  • رضا ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    حسام الدین آشنا=علی مطهری2
  • محمد ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    جالبه که علی فقط تسنیم رادیده که اونهم ننوشته مشاوررییس جمهور!! ولی خبرگزاری دولت راندیده که نوشته سریع القلم مشاوررییس جمهوره
  • محمد ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ناشناس ها همیشه بدون نشانه وآدرس حرف میزنن !! چون دروغشون برای مردم روشن میشه .لااقل یک مثالی آبکی برای این حرفهای کلیت می آوردی که مردم قبول کنن
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    بازنشسته شده
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    یعنی کلا نگرفتی چی شده، بحث سر خوب یا بد بودن کراوات نیست، میگن چرا پروتکل‌های رسمی جمهوری اسلامی در نحوه پوشش رو رعایت نکرده
  • امیرتهرانی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    از کی تا به حالا مجتهد شده ای اقا رضا؟!! لطفا به کتاب اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری مراجعه کنید آن وقت می فهمید که چقدر بیراهه رفته اید.
  • ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای یوسفی! هم مرگ دست خداست و هم با دعای گربه سیاه بارون نمیاد!!
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شاید هم رفته بودند ساندویچ بخورند!!!
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    این حرفها رو از کجا در آوردی؟ کراوات نشان لشگریان صلیبی در جنگ با مسلمانان بوده است و از لباسهای اهالی کرواسی است. به همین علت به آنها کراوات گفته می شود.
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شما بهتره برای خالی کردن عقده هایتان به توالت بروید!!!
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    من که میدونم جرات نداری نظر من رو منتشر کنی‌ ولی‌ قابل توجه همهٔ دوستان اصولگرا و منفعت گرا ؛ ایشان را مجمع جهانی‌ اقتصاد ۱۵ سال است که همه ساله دعوت میکنند و ایشان به خرج خود به آنجا رفته اند . البته منفعت جناحی شما به ظاهر اصولگراها به خطر میفته اگر انتقاد نکنین از دکتر روحانی .
  • سیدالحسینی ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ازدولتی که به سه نسل قبل برگشته چه انتظاریست آی مردم!!!!
  • یا حق ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    آقا رضا یوسفی عزیز از علنی کردن منطق طرفداران اعتدال و تدبیر توسط شما متشکریم!! پس فحش و ناسزای اعتدالیون هم زنجیره ایه؟!!
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    سوالن ای مجتهد: چیز دیگری این روزها حلال نشده ما ندانیم ؟ دست دادن با زنان مثلا
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    چه جالب. دعوت می کنی حالا اگر دوره قبل لاپوشانی شده، این مسیر کاملا ادامه یابد زیرا کمک به اسلام و انقلاب است!!!!
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    مشاور است دیگر، یا مشاور سابق یا مشاور نیمه رسمی و قابل تکذیب.
  • سما ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ناشناس عزیز، شاید کلا شما نگرفته باشی!! که ایراد از همان پروتکل است! شاید!! ایکاش کت و شلوار پوشش شرقی بود دلمون نمی سوخت از این همه ایرادهای الکی!! مشرق عزیز، اینهمه سوژه ی همه گیرتر! چرا به بحث های سطحی می پردازید!؟ حیف وقت نیست!؟ هرچند که بنظرم ایرادتان در بکارگیری عنوان مشاور در اخبار سایت رسمی دولت و پس از آن ایراد گرفتن از دیگران بابت همین عنوان کاملا درست و به جاست!
  • دکترحاتمی ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    کراوات نشانه پاکی وادب است.
  • ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    احمق جون مشرق کجا رجا کجا جهان کجا! اینها هر کدوم یه ساز می زنند!
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    دولت سامری تکرار تاریخ است در قرآن
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اب و بريز اونجا كه ميسوزه حرف حق جواب نداره
  • حسني ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اون موقع كه مشاور محترم كراواتي نشده بود و مردم را به شهروندان درجه 2،1 و ... و به نخبه و لبوفروش و راننده تاكسي تقسيم بندي ميكرد از مشاور بودن يا نبودنش سخني به ميان نيآمد؟ حالا چرا كراوتي شدن مشاور به مزاج آقاي آشناي مبتكر كليد بد آمده است؟
  • امیر ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    البته شاید نشانه علاقه ایشان به فرهنگ غربیست اخه بعضیها به فرهنگ اصیل ایرانی علاقه ای ندارند
  • کاوشگر ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    بعضی از دوستان محترم اصرار دارن هنر بافندگی شونو به رخ بکشن و به هزار و یه دلیل ثابت کنن که کار آقای سریع القلم ایرادی نداشته و درست بوده!!!!؟؟؟؟؟ خوبه این دوستان توجه کنند: 1 - اگه این دوستان برن جوراب بافی بزنن موفق ترن 2 - پوشش رسمی جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی ابلاغ شده و تمامی کارگزاران ملزم به رعایت دقیق آن هستند 3 - اگه این نوع پوشش ایرادی نداره پس چرا مشاور رسانه ای رییس جمهور اینقدر داره به آب و آتیش میزنه تا ثابت کنه که ایشون ربطی به رییس جمهور نداره و.... 4 - اگه پوشش کراوات اشکالی نداره چرا با وجود این همه سند و مدرک اصحاب دولت همگی گرگیجه گرفته اند که ثابت کنند ایشون اصلا مشاور رییس جمهور نیست 5 - درود و صلوات خداوند و دعای مردم انقلابی ایران بر سایتهای ارزشی از قبیل مشرق جهان تسنیم فارس و... که هم با شفافیت اطلاع رسانی میکنند و با انجام رسالت رسانه ای مانع از دیکتاتوری حزبی و جناحی در کشور میشوند واقعا اگه فعالیتهای اصحاب رسانه نبود معلوم نبود قماش بی ریشه نظیر سریع القلمها چه به سر این مردم مظلوم میاوردند دور از انتظار نیست که زمانی بشنویم ایشون هم مثل سایر بی ریشه ها سر از BBC و VOA و ... در بیاره
  • ایرانی ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    کراوات نوعی صلیب همیشگی است و همچنین شخصیت می اورد و هر کس شخصیت می خواهد کراوات می زند البته ان کس که ندارد .
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    جالبه کراوات و پوشش غربی؟! حالا کراوات رو فهمیدیم اما لباس غربی چیه که گیر دادین مگه همه دیپلمات های ایران کت وشلوار نمی پوشند. کت شلوار مگه لباس شرقیه یا ایرانیه یا اسلامیه چیه واقعا؟ خب غربیه دیگه..
  • محمد ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    آقای دکتر حاتمی یعنی هرکس کراوات نداشت بی ادب وناپاک است مطمئنی که دکتری ؟
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شاید اون نبوده، یکی بوده شبیه اون
  • احمدی نژاد ی ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    تکذیب انصراف شیخ حسن از یارانه ها را نگفتی !
  • محمدرضا ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    یوسفی جان کروات صرفا یک پارچه خوشگل نیست . حالا دیگه برای ما نماده !نماد یا افسار لجام گسیختگی وغش کردن تو بغل غرب !البته در بعد فرهنگی اش که از استاد ارتباطات کشور بعیده اینو ندونه!!!!!!!مثل ریش بزی که در فرهنگ بازم غرب، نماد بز یا همون تعقل و اندیشه است!!!!!!!!!!!!!!!
  • بي سواد لبو فروش راننده تاكسي ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    لعنت بر تو و اعوان و انصارت
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    من با كراوات حال نمي كنم ولي دليلي نمي بينم رييس جمهور از مشاوره ييك فرد كراواتي استفاده نكنه
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    جناب ثقه الاسلام رساله عملیه حضرتتان رو کجا ابتیاع کنیم؟ ظاهرا عمل به فتاوای شما از فتاوای دیگر مراجع بیشتر کیف دارد و حال می دهد. در ضمن حضرت استاد مطلب دریاره چیز دیگه ایه. نتونستی همین مطلب رو هم بفهمی؟ وای بر مقلدانت
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    برو بابا اگه اکثریت مردم کراوات میخواستن الان به گردن همه آویزون بود اونی که مزخرف میبافه الهی مثل توست که اصل مطلب رو نگرفته
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ببیند بابا مطلب درباره دروغ گویی آشکار و رسمی مشاور رسمی رئیس جمهورته. میفهمی یا توضیح بیشتر لازمه؟ خطر منفع جناحی رو هم سال ۸۸ دیدیم چه بلایی سر کشور آورد
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شما واقعا دکتری رئیس جان اگه آدرس مطب گم شده تقدیم کنم؟
  • سوزن بان ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اشتباه مجمع جهانی اقتصاد همین بوده که این بابا رو دعوت کرده و الان اقتصاد دنیا اینطوری به هم گره خورده ... !
  • محمد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    نه خیر اتفاقا ایشون آشنای دولت هستن... کاملا هم اخلاق همین دولت رو دارن
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    بنده خدا شما حق آزادی بیان و ....من را در این دولت تضمین کن مثل دولت احمدی نژاد با اسم و فامیل مطلب می زنم.مشکل شما و امثال شما با مثال حل نمی شود چون خودتان را به خواب زده اید و بیدار کردنتان سخت است!خود این مطلب که این سایت با مستندات بدان اشاره نموده است مثال نیست؟آقای سریع القلم همچون سلف خود فرج دباغ و حسین بشریه دارای تفکرات فرماسونری در حوزه سیاسی و روابط بین الملل است
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    به یک کروات گیر ندهید مسئله مهم تری نیست
  • حسین هستم ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    واقعامتهسفم برای همچین افرادی که به این شخصیت ها گیرالکی میدن.این افراد کارشون نهان وآشکاره .باعث سربلندی ما هستن.... خود شما بااین همه ادعاچقدر گندکاری دارین که رونمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداکنه که یکیشون روبشه..........
  • میرحسین ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    کراوات , کرامت نمی آورد.
  • شفق ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اطلاعات شما غلط است. ایشان در تیم همراه رئیس جمهور به اجلاس داووس رفته.
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    کسی کراوات نزنه پاک نیست؟
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    سند لطفا در ضمن دستاورد ایشون چی بوده در این همه مدت؟
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    قضیه رضاخان مربوط به کشف حجاب میشد و سرتا پا پا غربی شدن مساله حجاب مساله شرعی هست و به قانون و اینها الزاما ربطی نداره آقای سریع القلم خودشون رو شبیه غربی ها کرده اند با کراوات زدن اونم به عنوان مشاور مثل این که مشاور اوباما چفیه بپوشه
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    مشرق از کجا میدونست این قضیه رو که بخواد افشاءاش کنه؟ در مورد اسلام و انقلاب نظرتون غیر قابل قبوله
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    خاك بر سر دهاتيتون
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شبیه شدن به کفار حلاله؟ اونم از نوع مشاورش؟ اونم در این موقعیت زمانی حساس؟
  • حسین ص ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    مشرق سریع القلم غلطه باید مینوشتی دکتر سریع القلم متوجه شدی بی سواد !! بزرگش نخوانند اهل خرد/ که نام بزرگان به زشتی برد
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    منم موافقم کی دیده بود که مشرق از پخش سیب زمینی مجانی بین مردم بعنوان اهانت به ملت ایران یاد کنه ولی همین مشرق در هرروز یک مطلب درباره سبد کالا داره و صحبت های کسانی رو میذلره که مخالف صددرصدی دولت هستن
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    لابد اولین کسانی که امریکا را کشف کردند ایرانی بودند، اولین کسانی که ابرو برداشتند ایرانی بودند، اولین مردانی که خودشان را شبیه زنان کردند ایرانی بودندو ... مهمل بافیه دیگه خرجی نداره.
  • راستگو ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    برادر محترم ايشون امسال براي پنجمين باره تو اين اجلاس شركت مي كنه ، بيخوده اظهارنظر نكن
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    خودت فهميدي چي گفتي ؟!
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    به یابوها خیلی میاد
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    نشانه اینه که ما افسارمون دست یکی دیگه است
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    سایت مخالف دولت ... احسنت
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    هه اگه مشاور نیس پس واسه چی با رئیس جمهور رفته؟ اونم از جیب ملت! حالا خوبه که خودشون منتقدین همراهان دولت قبل بودن!!!
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ناشناس غیر محترم دادن سیب زمینی به مردم به جای دفن کردن و معدوم کردنش اونم به نحوی که حیثیت ضعفایی که اونو دریافت میکنن آسیب نبینه اصلا قبال مقایسه با افتضاح سبد کالاست؟ چشمات نمیتونه تیتر رسانه های عربی و غربی رو ببینه درباره شاهکار دولت؟
  • علی ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    از کی تاحالا تشبه به کفار حلال شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اتفاقا مشرق گزارش های زیادی در دوره ی قبل داشت منتهی شما ها عادت به خوندن نقدمنصفانه ندارین، ونقدمنصفانه رو اصلا به حساب نمیارین ونقد تلقی نمیکنین!!
  • ایرانی ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    جناب عالی هم مثل همفکرانت توهم اکثریت مطلق داری!! والبته یادت رفته که امثال شما فقط 18 سال در وزارات به اصطلاح ارشاد این مملکت چه کارها که نکردن تا پوشش اسلامی مردم رو ازبین ببرن و البته قبل از اون وتاهمین الان باهمه ی توان برای رسیدن به این هدف تلاش میکنن
  • علی ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    زنجیره ی نکبت= آفتاب یزد+شرق+ بهار+اعتماد+آرمان+ قانون+ فرارو+ انتخاب+ عصرایران
  • یار خراسانی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اقا جون یخورده فکرتو کار بنداز ببین متن خبری درباره چی صحبت کرده بعد بیا فتوا بده جیگر
  • یار خراسانی ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    افرین به همه راستگو ها. راستی از الهه راستگو چه خبر
  • ارسطو ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    نظرت جواب دادن نمی خواد چون منطقی در تو وجود نداره
  • یار خراسانی ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    درست مثل خاتمی دکتر شده راستس خاتمی چندتا دکترا داشت .یکیش که حتما دکترای بی عرضگی و وادادگی
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    درود بر احمدی نژاد آبو بریز اونجا که محمود جون گفت
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    از پاسخ ناشناس چهارم لذت بردم
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    شما برو عکسای آنچنانیتو نگاه کن که با فیلتر شکن اومدی
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    بنده خدا توهم مهم بودن بهش دست داده جرات نداری!!!!!!!!!! البته اصلاح طلبا اکثرشون متوهمند
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ایشون دکترای کارتون سازی دارن
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    اینا دربون بهشت و جهنمن، وظیفه دارن مردم رو به زور به سمت بهشت بفرستن!
  • ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
    0 0
    ... راستگویانت
  • ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بزن به تخته یه وقت چش نخوره !!!!
  • افشین تهران ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خاک بر سر خودت که بیتربیتی ازت میباره.اگه بستن افسار نشانه شهری بودن من دهاتیم وافتخار هم میکنم .اما مطمئنم کسایی که از کروات استفاده میکنندشهری هستند ؟اونا چوپانهایی هستند که تازه به شهر امدند وتازه به دورا رسیده هستند و یه جوری میخوان متمایز از دیگران خودشون رو نشان بدن.
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بابا انتقاد پذیر!!!!!
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    این آقا ناسلامتی مشاور روحانی هستا
  • افشین تهران ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    برای تو ودوستات که دکتره بسه.در ضمن وایسا سر چهارراه داد بزن دکتر ببین چند نفر برمیگردن جواب میدن.انگار قحطی دکتره .اونم از نوع غرب زده.حتما سبد کالا از مشاورت این دکترتون بیرون زده.؟
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    کراوات دیگه خیلی تابلوِ نا همین جاش هم کوتاه اومدیم
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    یعنی هر کی کراوات نزنه دهاتیه؟!!
  • افشین تهران ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    جناب اشنا از شما که روحانی هستین بعیده .مردم رو چی حساب کردین؟حتما با خرج خودشون رفتن؟ما هم باور کردیم.دمت گرم مشرق .دمت گرم صدا وسیما. دمت گرم ضرغامی.
  • سپهر ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    این شلوغ بازی ها واسه چیه؟ یعنی فقط کراوات نماد غربیه؟!!!! ببخشید همین کت و شلواری که ما می پوشیم یه البسه کاملا انگلیسیه. پس هممون باید رداهای بلند ایران باستان به تن کنیم. میشه؟؟؟؟ نمی دونم چرا یه عده فقط گیرشون به کراواته!!!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    شما در زمان احمدی نژاد مصونیت داشتید ؟! پس شما خیلی خاص تشریف دارید . ایشان و آقای س.م گربه را دم حجله کشنتد . به خدا خردلی عقل و انصاف در شما مردمان نیست .
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    آری این مثال به مثابه غرغره کردن اشتباهات این و آن است . استناد به امام معصوم کرده اید ؟! اگر آنها همه عذرخداهی کنند ، شما هم می کنید ؟! یک نشریه از دولت انتقاد کرده ، جناب عالی از ذکر نامتان می ترسید ؟!
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نگین رکود اقتصادی -36 % شده ها . ننگ بر تفکر و ایمان سستی که با یه کراوات ویرون بشه . یه کم بزرگ منش باشید . چه قدر خاله زنک بازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! مرد باشید مملکتونو آباد کنید چقدر حرافی ؟؟!! رسانه رو کردید رینگ بوکس و دعوا . بسه دیگه بابا . کدوم امامی کدوم پیامبری این کارا رو کرد ؟!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تقصیر خودت نیست! از دکـــــــــــــتر حسن یاد گرفتی !!
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    کراوات غربی بده، کت شلوار که قبل از اون بوده و غربی تره. تازه کت شلوار انگلیسی هم هست !!!
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    مشرق جان سر کراوات زدن پرفسور حمید مولانا ( یادمه حتی توی تلویزیون ایران هم کراوات می زد!) مشاور دکتر محمود یادم نمی اد انقدر حساسیت به خرج داده باشی.
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    لینک عکسشو بذار
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
    0 0
    مشرق منظورش زیاد روی کراوات بستن سریع القلم نیست داره میگه چرا واسه یه کراوات دولت یازدهمی ها تلاش میکنن بگن این مشاور نبوده و با وجود این که خودشون ایشونو مشاور روحانی میدونستن ولی تکذیب میکنن دروغ اول رو که بگی مجبوری پشت سرش دروغ های بعدی رو هم بگی. خب راستشو میگفت تا قال قضیه کنده شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس