کد خبر 27879
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸

براي من موفقيت پرسپوليس و سربلندي اين تيم حرف اول را مي‌زند و مطمئن باشيد تا موقعي که در خدمت اين تيم هستم از هيچ تلاشي براي موفقيت پرسپوليس دريغ نمي‌کنم و اجازه نمي‌دهم حاشيه‌اي به اين تيم ضربه بزند. <BR>

به گزارش مشرق به نقل از آتي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مشکلي با شيث رضايي ندارم ولي پرسپوليس را فداي اين بازيکن نمي‌کنم.

علي دايي  اظهار داشت: خوشبختانه با تمريناتي که در چند اردوي گذشته انجام داديم در شرايط خوبي هستيم و خودمان را آماده مي‌کنيم تا با يک بازي خوب و زيبا برابر نفت آبادان صف‌آرايي کنيم و با تلاش بچه‌ها به سه امتياز برسيم.

وي افزود: نفت قابل احترام و تيمي بسيار خوب است اما سه امتياز اين ديدار را مي‌خواهيم چون بايد در ابتداي نيم‌فصل دوم استارت خوبي بزنيم تا نتايج گذشته را جبران کنيم.

دايي در جواب سؤالي که آيا مشکل شما با شيث به پرسپوليس ضربه نخواهد زد گفت: من مشکلي با ايشان ندارم اما مطمئن باشيد من پرسپوليس را فداي شيث نمي‌کنم. براي من موفقيت پرسپوليس و سربلندي اين تيم حرف اول را مي‌زند و مطمئن باشيد تا موقعي که در خدمت اين تيم هستم از هيچ تلاشي براي موفقيت پرسپوليس دريغ نمي‌کنم و اجازه نمي‌دهم حاشيه‌اي به اين تيم ضربه بزند.

دايي در خصوص محرومان و مصدومان پرسپوليس تصريح کرد: متأسفانه در اين ديدار عليرضا محمد را در اختيار نداريم و سعي خواهيم کرد او را براي بازي بعدي آماده کنيم. همچنين وحيد هاشيمان نيز در برابر ديدار نفت به ميدان نخواهد رفت چون دوست ندارم حالا که از مصدوميت رهايي پيدا کرده است در بازي‌هاي بعدي بازي کردنش به خطر بيفتد.

دايي در خصوص رايزني‌هاي مدير برنامه‌هاي شيث رضايي در رسانه‌ها براي محکوم کردن دايي گفت: بگذاريد هرکاري دوست دارند انجام دهند. من سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس هستم و باز هم مي‌گويم تا پاي جانم براي موفقيت اين تيم تلاش خواهم کرد.

دايي در پايان خاطرنشان کرد: هميشه در بازي‌هايمان نياز به هواداران داريم. من اميدوار هستم تا هوادارن ما علي‌رغم اينکه مي‌دانند بازي در وسط هفته برگزار مي‌شود از پرسپوليس حمايت کنند. در نيم‌فصل دوم کار بسيار سختي داريم اما با هم يکدل شده‌ايم تا به خاطر پرسپوليس به موفقيت‌هايي خوب برسيم و دل هواران را شاد کنيم. در اين راه اجازه حاشيه سازي را به هيچ‌کس نمي‌دهم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس