ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

به گزارش مشرق، حاج منصور ارضی شب گذشته در مراسم دعای کمیل حرم حضرت عبدالعظیم در واکنش به هجمه های رسانه ای صورت گرفته علیه محمود کریمی، گفت: ما همیشه دشمن را احمق فرض کردیم، الان دشمنان بهتر از ما می دانند که کدام هیئت و یا کدام نوکر موثرتر است و اگر بتوانند می روند اذیت می کنند آن نوکر امام حسین را که او را بهم بریزند.

این مداح اهل بیت در ادامه گفت: حالا این نوکر امام حسین باید بیاید و ثابت کند که به خدا می خواستند اذیت کنند، ببینید رادیو اسرائیل چه می گوید در مورد نوکر امام حسین؟ همین کسانی که پای منبر من نشسته اند و سینه زدند، می نشینند و تحلیل می کنند که باید این کار را می کرد! نباید این کار را میکرد، تمام اجر محرم صفر خود را دادی رفت با این حرف هایی که پشت سر طرف گفتی.

حاج منصور ارضی با بیان اینکه دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، اظهار داشت: دشمن کار می کند و عناصر تاثیرگذار را پیدا می کند،  تا آنها را ترور شخصیت کند، دشمن می داند که ضربه ای که خورده است از این هیئت هاست، این سینه زنی ها روشنگری است، این است که از چای ریز هیئت تا مداح هیئت همه را می زند، برخی هم بی توجه اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعيد ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    بله دشمن متوجه است كجا را مي زند حدود يك ماه پيش بود كه با انتشار يك فيلم از دو سه سال پيش حسن عباسي اين مجاهد خط اول جبهه جنگ نرم را هدف گرفت و همين برادران مداح و از جمله حاج محمود در توهين به استاد كم نگذاشتند حالا هم نوبت خودشان شد تا فردا نوبت كه شود خدا به همه قدرت شناخت و فهم نقشه دشمن را عطا فرمايد
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    قربون حاج آقا ارضی ولی آخه قبول داشته باشید شفاف سازی نشده
  • امیر ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    دم حاجی گرم، اصلا به کسی چه که محمود جون چه کرده. بریم کلاه خودمون رو بچسبیم.تازه امام حسین هوای نوکراش رو خوب داره. عشق من کریمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس