سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند.

به گزارش مشرق، حاج محمدرضا طاهری شب گذشته بعد از پایان مراسم سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در واکنش به هجمه های صورت گرفته علیه مداحان اهل بیت و هیات مذهبی چند دقیقه ای درباره ماجرای تیراندازی جنجالی سخن گفت.

وی با اشاره به انتشار اخبار ضد و نقیض از سوی برخی رسانه ها در مورد محمود کریمی، اظهار داشت:  این توطئه پیچیده ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می رود.


وی در ادامه گفت: سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند.

محمدرضا طاهری با بیان اینکه  انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است، اظهار داشت: آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرفهای دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.

وی در ادامه تاکید کرد:  می خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین است.

طاهری با بیان اینکه من شب یلدا در مسیر کربلا بودم، گفت: ولی شنیدم که صحبتهای ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.

محمدرضا طاهری در انتها تاکید کرد: مطمئن باشند که اعتقاد مردم ما نسبت به دستگاه امام حسین قوی تر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    بهتره خودشون بیان صحبت کنند تا همه شبهات هم کنار رود وگرنه بیشتر سودجویی خواهد شد.
  • reza ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    خداحفظش کنه.اگه اتفاقی هم افتاده باشه مساله ای نیست به هرحال اگه مقصرباشن که اشتباه ازهمه سر میزنه واگر مقصر نباشن که چه بهتر.
  • م.حسن ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    دوستان حواسشان باشدماجزمعصومین کسی رامعصوم نمی دانیم نمیخواهم چیزی راتوجیه کنم البته خوبست درموردهرکسی هم باتوجه به سوابقش اظهارنظرکنیم واینکه جایگاه خدایی هم برای خودقائل نشویم ماکه نمیدانیم ،امابلاتشبیه ،حضرت امیرعلیه السلام هم درشکایتی حق به طرف مقابل داده شد(ماجرای وسیله جنگی وادعای مالکیت ازطرف یک یهودی)اماحقیقت مطلب این بودکه حق باحضرت بود
  • سلمانی ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    وقتی یک چیزی ماموریته ماموریته یادمه وقتی دادگاه شکایت مشایی از حاج منصور (که به این عزیز سینه سوخته و محب اهل بیت(ع) در اهانت به رییس جمهور وقت گله هایی دارم) مشایی نقلی چنین نمود: مهم نتیجه دادگاه نیست مهم این است که مردم آن چه را باید بفهمند فهمیدند!! ما هم فهمیدیم!
  • حاجی ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    خیلی نامردی مشرق که نظر منو منتشر نکردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس