سرمربی استقلال از رئیس جمهور خواست به وضعیت چمن دو ورزشگاه شهر تهران رسیدگی کند.

به گزارش مشرق و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار راه‌آهن سورینت و استقلال ضمن عرض تسلیت به خانواده جواد خیابانی عنوان کرد: خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز حساس از دیدار مقابل راه‌آهن بگیریم و من به بازیکنان تیمم افتخار می‌کنم.

وی افزود: آنها مردانه، غیرتی و تاکتیکی فوتبال بازی کردند، آن هم مقابل تیم خوبی چون راه‌آهن که بارها گفته‌ام جایگاه این تیم در جدول این نیست. راه‌آهن فوتبال را مدرن بازی می‌کند و تیمی که در طول 90 دقیقه 2،3 بار تغییر تاکتیک می‌دهد یعنی یک تیم خوب و تاکتیکی است اما بازیکنان من باهوش بازی کردند و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

قلعه‌نویی با اشاره به زمین چمن ورزشگاه تختی تهران گفت: از مسئولان ورزشگاه تختی و یگان ویژه تشکر می‌کنم که نسبت به بازی قبلی زحمات بیشتری کشیده بودند. از همین جا از دکتر روحانی می‌خواهم به این ورزشگاه و ورزشگاه آزادی نظر ویژه‌ای داشته باشد و از نظر سخت‌افزاری این دو ورزشگاه را ارتقاء دهد چرا که دو ورزشگاه تختی و آزادی می‌توانند ورزشگاه‌های خوبی در خاورمیانه و حتی آسیا باشند. می‌توانیم با جذب بودجه امکانات این ورزشگاه را از نظر زمین و رختکن ارتقا دهیم تا شرایط مناسبی پیدا کند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که از نظر فنی دیدار با راه‌آهن چگونه بوده است تاکید کرد: امروز فوتبال جاندار و تاکتیکی را دیدیم و توانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم خوشحالیم که نظری در این دیدار گلزنی کرد و توانست از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کند.

قلعه‌نویی درباره اینکه آرش برهانی بعد از تعویضش به کلمن کنار نیمکت لگد زده است گفت: فیلم بازی را می‌بینم و اگر آرش چنین کاری کرده باشد دیگر جایی در استقلال ندارد. همین الان فیلم بازی را خواهم دید و اگر برهانی چنین حرکتی را انجام داده باشد تا زمانی که من در استقلال هستم او را در این تیم نخواهید دید.

وی درباره غیبت بازیکنان این تیم گفت: قصد داشتیم از حسینی، دروازه‌بان تیم به جای آندرانیک تیموریان استفاده کنیم که به ما گفتند اجازه این کار را ندارید و در واقع ما امروز 2 تعویض بیشتر نداشتیم، البته در آینده که مصدومان تیم ما می‌رسند، شرایط بهتر خواهد شد.

قلعه‌نویی ادامه داد: عمران‌زاده و قاضی امروز 3 اخطاره بودند که اگر اینگونه نبود چنین مشکلی نداشتیم. خوشحالم با این شرایط 3 امتیاز را کسب کردیم.

وی درباره استقبال هواداران این تیم نیز گفت: در نهایت مردم چه به ورزشگاه بیایند و یا نیایند استقلال برای آنها و هوادارانش است. امروز هم آمده بودند و با تشویق‌هایشان به تیم انرژی دادند و خدا و اهل بیت هم کمک کردند و توانستیم نتیجه بگیریم اما برای استقبال بیشتر باید امکانات رفاهی هم برای آنها درنظر گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    هوادارا آرش را دوست دارن . شاید اگر هم این کار را کرده نشانه ی اعتراض نبوده بلکه از خودش انتظار بیشتری داشته.
  • بچه نازه ناز بندر خورشهاب ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام . آرش یک دو فصل است از بازی خوبش خبری نیست منم به این اعتقاد دارم که برای ناراحتی خود این کار کرده اما من میگم بازی خوبش در دربی میبنم که همراه با برد تاج است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس