کد خبر 274571
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول درشان پرسپولیس بازی نکردیم.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، علی دایی پس از تساوی بدون گل مقابل نفت در نشست خبری اظهار داشت: به جواد خیابانی تسلیت می‌گویم و امیدوارم غم آخرش باشد.در نیمه اول بدترین بازی این فصل را انجام دادیم و به هیچ عنوان خوب نبودیم و در روزی که خوب نبودیم نفت نتوانست صاحب موقعیت شود. در نیمه دوم صاحب دو سه موقعیت شدیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در این هوای سرد آمدند، امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

وی در مورد عصبانی بودن رضا حقیقی، گفت: این نظر شماست و حقیقی عصبی نبود و در نیمه اول خوب بازی نکرد. او جزو سه هافبک دفاعی برتر ایران است، هرچند در نیمه اول خیلی با توپ ور می‌رفت. نیمه اول ما اصلا فوتبال بازی نکردیم و اصلا خوب نبودیم. به هیچ عنوان از بازی بازیکنانم در نیمه اول راضی نیستم و نفت که خط حمله خوبی دارد مقابل ما موقعیتی به دست نیاورد. متاسفانه در جریان 90 دقیقه‌ای فوتبال فقط 45 دقیقه بازی کردیم و نیمه اول در شان پرسپولیس بازی نکردیم.

دایی در مورد صحبت یحیی گل محمدی که اعلام کرده تیمش باید با یک گل پیروز می شد، گفت: نظر ایشان محترم است و ببینید دروازه‌بان آنها چند توپ گرفت و توپ به سمت دروازه ما نیامد. به نظرم ما سرتر از تیم نفت بودیم.

وی در مورد وضعیت کفشگری گفت: دست این بازیکن شکسته است و او یکی از بازیکنان زحمتکش تیم است و باید بازیکنی را جایگزین کنیم. روی نیمکت سه دروازه‌بان داشتیم و یک بازیکن هم از تیم امید آورده بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس