کد خبر 274425
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴

نیروهای امنیتی عراق رهبر جنجالی «جیش‌ المختار» را به دلیل بر عهده گرفتن مسئولیت حمله خمپاره‌ای به سوی مرزهای عربستان، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: نیروهای امنیتی عراق در بغداد «واثق البطاط» رهبر جماعت «جیش المختار» را که در نوامبر گذشته، مسئولیت شلیک خمپاره‌های «هاون» به سوی مرزهای عربستان سعودی را بر عهده گرفته بود، دستگیر کردند.

یک سرهنگ وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی بطاط را در خیابان فلسطین در شرق بغداد دستگیر کردند.

پیش از این سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرده بود که کشورش، عراق و کویت به طور مشترک در حال تحقیق درباره این حمله خمپاره‌ای به سوی مرزهای سعودی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    امیدوارم که این مرد دلیر هر چه سریعتر آزاد شود . وزارت امور خارجه می بایست نهایت تلاشش را برای آزادی این عزیزان که پیوسته حامی کشورمان هستند به کار برد . خدا به او عمر با عزت عطا کند
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    بله این نتیجه ی برخورداو رفتارای خودسره شیعه باید آگاه باشه و درست برخورد کنه مثل حزب الله
  • yaser ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    فردا که وهابیا الانبار رو مثل سوریه کردن،اون موقع قدر واثق البطاط رو خواهند فهمید.
  • محمود ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    آدم جو گیریه
  • اشکبوس ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    کار درستی کردند تا مقداری مانع تفرقه اندازی وخودسری بشوند ولی باید درمقابل نسل القاعده در الانبار عراق راهم به آتش بکشند تا نشان دهندکه؛ مملکت قانون داره!
  • ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    اینها مختار زمان را دستگیر کردند مملکت قانون داشت این همه مردم بی گناه کشته نمی شدند باید پدر آل سعود را در آورد
  • علی ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    اشتباه اشتباه اشتباه افسوسسسسسس نمیدونم چرا این شیعیان که خودم هم جزیی از اونام تا کی باید مطلوم بمونیم تا حسن نیت نشون بدیم به جلادهایی چون بندر بن سلطان!! و خاندان زنا زاده آل سعود؟ آیا فکر کردید که سفیانی چگونه به قدرت میرسه؟ و چگونه میاد عراق برا سر شیعیان جایزه میزاره؟ من یه دلیلشئ میگم دولت شیعه ما که درگیر فتنه خاموش سبزه خودشه! و تکلیفش با مردم خودش مشخص نیست که آیا غزه و لبنان آره یا نه! عراق که چون پشت به ما داده مجبوره دنبال سیاست برادری با اهل سنت و تعارف و ...باشه تا خدائی نکرده نگن شیعیان ظلم کردن به غیر شیعیان سوریه که نابود شد رفت حتی اگه پیروز بشه! حزب الله که قربونشون برم و واقعا خاک پای سید حسن و یارانش رو سرمه چشام میکنم تنها گروهی که برای دفاع از نام شیعه از مرزهای خودش هم زده بیرون و تو سوریه پخش شده و مظلومانه داره ضربه میخوره و این انفجارها تو اطراف و مناطق حزب الله بدلیل اینکه داره جوره تمام شیعیان رو به تنهائی میکشه و تمرکز خودشو از مناطق خودش برداشته! حالا بزرگان شیعه حد اقل از القائده یاد بگیرند با اون قدرت جذبشون که همه رو به سرعت نور وارد تشکیلات بین المللی خودشون میکنن! و به مقدسات و حیثیت من و ما ضربه میزنن ولی ما وقتی چند نفر پا میشن یه گروه شیعی برا جواب دادن به عربده کشیها تشکیل میدن سریعا شروع میکنیم به ضربه زدن بله اینها عوامل انگلیس هستند! یا اینها بی بصیرت هستند! یا اینها میخواهند اختلاف افکنی کنند1 و... آقا جان به خدا قسم اگه امثال حاج قاسم دارن تلاش میکنند دلیل نمیشه بگیم مسئولیت از دوش 70میلیون ایرانی برداشته شد! یا بگیم هرچی رهبری بگه! مگه رهبری باید هرچیزی رو بگه تا ما خودمونو تکون بدیم؟ مگه رهبری گفت برید سفارت آمریکا رو اشغال کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
  • ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    باری کلا به بصیرتش که خوب فهمیده ریشه فتنه کجاست ,حمله به لیبرتی هم خوب اومد!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    جیش المختار، دوست داریم.
  • ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
    0 0
    شیعه با فکر و اندیشه تابع حکم خداست. شیعه سرکش و خودمختار نبوده و نخواهد بود. شیعه در زمان ائمه هدی(علیهم السلام) بر اساس نظر مبارک معصومین و در زمان غیبت کبری طبق نظر مراجع عظام تقلید (حفظهم الله تعالی)عمل می کند و به «ولایت فقیه» که چشم بیدار و نافذ امت اسلام است با جان و دل پایبند و معتقد است.
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    0 0
    اگر مقابله با آل سعود يهودي ساخته . رفتار خودسرانه است ما همه خودسريم !!! لعنت خدا بر دوستان آل سقوط باد آمين
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    0 0
    حمله به آل سقوط حرامزاده يهودي ساخته . عين بصيرت است و مخالف اين كار . در عين ضلالت و گمراهي !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس